maskedboy
Üye
aynen kardeş konu fazla uzadı ben normal bir şekilde açıklıyorum kabullenmiyor asıl önyargılı bence o artık bu konuyu tartışmayacağım cahil insanlarla işim yok gereğinden çok konuştumBoşuna tartışıyorsunuz ha şuan. Dediğim gibi işletim sistemi zevk meselesi. Bırakın arkadaş hangisi hoşuna gidiyorsa onu alsın, fazla uzadı bu konu
belki işletim sistemi olarak iyidir ama daha gelişmemiş henüz 1080p desteği bile yok
hem asıl önyargılı olan sensin konuştuklarının ne kadar mantıksız olduğunu anlamak için önce yazdıklarını oku birşey soracağım sen nokia'da falan mı çalışıyorsun ? para mı veriyorlar sana ?
sana AnTuTu benchmark yükle diyeceğim ama söylemeye biraz utandım belki benchmark programı bile yoktur 




yalan diyenlere soruyorum acaba o puanların nasıl hesaplandığı hakkında bir fikirleri var mı ? 