Ne Önerirsiniz 800tl

Sponsorlu Bağlantılar

maskedboy

maskedboy

Üye
Boşuna tartışıyorsunuz ha şuan. Dediğim gibi işletim sistemi zevk meselesi. Bırakın arkadaş hangisi hoşuna gidiyorsa onu alsın, fazla uzadı bu konu
aynen kardeş konu fazla uzadı ben normal bir şekilde açıklıyorum kabullenmiyor asıl önyargılı bence o artık bu konuyu tartışmayacağım cahil insanlarla işim yok gereğinden çok konuştum
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye


sana sadece şu anda önce instagram gelsin demekle yetiniyorum :hmmm belki işletim sistemi olarak iyidir ama daha gelişmemiş henüz 1080p desteği bile yok :oke: hem asıl önyargılı olan sensin konuştuklarının ne kadar mantıksız olduğunu anlamak için önce yazdıklarını oku birşey soracağım sen nokia'da falan mı çalışıyorsun ? para mı veriyorlar sana ?

android'in tabiki açıkları var ben çok iyi bir os demiyorum ama şimdilik en iyisi bu yani Volkswagen reklamında diyor ya " biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu " işte buda ona benziyor piyasaya daha gelişmiş bir os çıkana kadar en iyisi android eskiden ios'tu hatta bazılarına göre sıkıntısız sistem diye halan en iyisidir ona birşey diyemiyorum ama kullanıcı deneyimi v.s dedinmi android bitiriyor işi...

bakarsın wp ilerde geçer o zaman her zaman dediğim gibi wp alırız...


- - - Eklendi - - -



yapın bakalım hangisi ezecek :eller: sana AnTuTu benchmark yükle diyeceğim ama söylemeye biraz utandım belki benchmark programı bile yoktur :kıskıs:

Sizin gibiler laftan anlamadığı için daha fazla tartışmaya devam etmeyeceğim. Ben ne soruyorum siz ne cevap veriyorsunuz? Cahillerle laf dalaşına girilmeyeceğini anladım ben.

Not: Yeri gelince benchmark programları yalan dolan diyorsunuz. Şimdi mi kıymete bindi :)

- - - Eklendi - - -

aynen kardeş konu fazla uzadı ben normal bir şekilde açıklıyorum kabullenmiyor asıl önyargılı bence o artık bu konuyu tartışmayacağım cahil insanlarla işim yok gereğinden çok konuştum

Hiçbir şey açıkladığın yok kardeşim her mesajında aynı şeyi yazıyorsun. Asıl açıklamayı ben yapıyorum ama sen hala android android android diyorsun. yerim sizin androidinizi
 

by-pegasus

Üye
general mobile discovery al 200 liranın da 25 lirasına 16gb hafıza kartı al class6sından. fıstık gibi geri kalan parayı cebe at git bir kasa bira al marlboro iç

malboro gitmez en iyisi ya kent yada parlament :ehe
 
maskedboy

maskedboy

Üye
kardeş senin şuan ne kadar cahil olduğunu anladım illa kendine hakaret ettirecen değil mi ya kardeş sen ne laftan anlamaz bir adamsın kaç defa dicem kaç defa ! ben burda android android demiyorum android fanlığı yapmıyorum anlamıyormusun kardeş kaç defa söylicem ben işletim sistemlerini kötülemiyorum olanı söylüyorum gerçekler zoruna gidiyorsa niye tartışıyorsun kardeş benim tüm işletim sistemleri hakkında bir bilgim var sen hala benim android fanlığımı yaptımı sanıyorsun ona bakarsan sende aynı şeyleri yazıyorsun ve sen de windows phone windows phone diyorsun ben olaylara objektif bakıyorum sen her dediğimi öznel anlıyorsun allah aşkına seb hayatında kaç tane akıllı telefon kullandın yada lumia 620 den önce ne kullanıyordun ?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
kardeş senin şuan ne kadar cahil olduğunu anladım illa kendine hakaret ettirecen değil mi ya kardeş sen ne laftan anlamaz bir adamsın kaç defa dicem kaç defa ! ben burda android android demiyorum android fanlığı yapmıyorum anlamıyormusun kardeş kaç defa söylicem ben işletim sistemlerini kötülemiyorum olanı söylüyorum gerçekler zoruna gidiyorsa niye tartışıyorsun kardeş benim tüm işletim sistemleri hakkında bir bilgim var sen hala benim android fanlığımı yaptımı sanıyorsun ona bakarsan sende aynı şeyleri yazıyorsun ve sen de windows phone windows phone diyorsun ben olaylara objektif bakıyorum sen her dediğimi öznel anlıyorsun allah aşkına seb hayatında kaç tane akıllı telefon kullandın yada lumia 620 den önce ne kullanıyordun ?

Hala aynı şeyi söylüyorsun. Oruçlu oruçlu hiç çekemeyeceğim. Son sözüm de; En iyi işletim sistemi WP8'dir. İstediğiniz kadar fanboy deyin umrumda değil. Fanboy olan sizlersiniz.

Not: Kullandığım telefonları sormuşsun: Nokia 6100, Nokia 7610, Nokia 6600, Nokia E71, Nokia Asha 302, Apple iPhone 2G (ilk iPhone), General Mobile DST-350, Samsung Corby 2, Samsung Galaxy Mini 2 (HİÇBİR SIRALAMA YOK) Şuan kullandığım Nokia Lumia 620. Yanına da General Mobile Discovery :islik
 
maskedboy

maskedboy

Üye
o zaman kardeş ne konuşuyon maşallah nokiaları dizmişşin bende oruçluğum kardeş allah kabul etsin ama sen beni hala wp8 kötüleyip androidi savunduğumu düşüyorsun bu arada şimdiden hayırlı olsun gm discovery aldığında bizlerle düşüncelerini paylaşıp birde video öekersen yeni alacak kişilere iyi olur diye düşünüyorum bence bu konu artık kilitlensin
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
o zaman kardeş ne konuşuyon maşallah nokiaları dizmişşin bende oruçluğum kardeş allah kabul etsin ama sen beni hala wp8 kötüleyip androidi savunduğumu düşüyorsun bu arada şimdiden hayırlı olsun gm discovery aldığında bizlerle düşüncelerini paylaşıp birde video öekersen yeni alacak kişilere iyi olur diye düşünüyorum bence bu konu artık kilitlensin

Tamam olayı tatlıya bağlayalım. Allah razı olsun. Allah senin de orucunu kabul etsin. Aslında her şey senin "lumiaların tek artısı kamera" demenle başladı. Konu kilitlenmesin arkadaş hala tavsiye alamadı :ehe
 
maskedboy

maskedboy

Üye
onu dediğim için özür dilerim alındığın bir yorum varsa özür dilerim mübarek ramazanda kavga etmeye gerek yok :D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Sizin gibiler laftan anlamadığı için daha fazla tartışmaya devam etmeyeceğim. Ben ne soruyorum siz ne cevap veriyorsunuz? Cahillerle laf dalaşına girilmeyeceğini anladım ben.

Not: Yeri gelince benchmark programları yalan dolan diyorsunuz. Şimdi mi kıymete bindi :)

- - - Eklendi - - -



Hiçbir şey açıkladığın yok kardeşim her mesajında aynı şeyi yazıyorsun. Asıl açıklamayı ben yapıyorum ama sen hala android android android diyorsun. yerim sizin androidinizi

1.si ben bana göre en iyisi android diyorum bunun ios'uda var oda çok iyidir :)
2.si benim hiç benchmark testlerini yalanladığımı gördün mü ? görmedin çünkü hiç yalanlamadım çoğu kişi şöyle zannediyor ve bu yüzden yalan diyor mesela cihazda kötü bir ekran kartı var ama işlemcisi snapdragon 800 antutudan 15.000 Alıyor birde tersi var çok iyi bir gpu kullanıyor ama gidip işlemciyi kötü koyuyor sonra bu telefonda gpu dan kazanıyor diğeride cpu dan ortalama 15.000 puan alıyorlar sonra giriyorlar kral bir oyuna bakıyorlar gpu'su iyi olan daha iyi oynuyor sonra diyorlar ki bu testler yalan :evet: yalan diyenlere soruyorum acaba o puanların nasıl hesaplandığı hakkında bir fikirleri var mı ? :hmmm ayrıntılar kısmından cpu sa cpu gpu sa gpu istediğiniz parçaları öyle karşılaştırın ona göre karar verin o aldıkları puan overall yani ortalama puandır :oke:

3.sü sen benim demek istediklerimi anlamadın aslında,senin anlayacağın dilden söyleyeyim küçük balığın büyük balığı yiyebilmesi için daha büyük bir balık olması gerekmektedir wp daha küçük balık ama gün geçtikçe büyüyor büyüdüğü zaman belki ios ve android abilerini yiyip tek balık olur... mesajımı aldın sen yavru balık almanın bir mantığı yok hani diye düşünüyorum sonuçta şu anda büyük balıklar var büyük balıkları küçük balık büyüyüp yediği zaman o büyük balıktan(wp) bizde alırız :oke: ama ben o arayüz değişmediği sürece geçmem metro arayüzü hem bilgisayarda hemde telefonda nefret ettiğim bir arayüzdür sırf bu yüzden wp 8 kullanmıyorum...


- - - Eklendi - - -

Hala aynı şeyi söylüyorsun. Oruçlu oruçlu hiç çekemeyeceğim. Son sözüm de; En iyi işletim sistemi WP8'dir. İstediğiniz kadar fanboy deyin umrumda değil. Fanboy olan sizlersiniz.

Not: Kullandığım telefonları sormuşsun: Nokia 6100, Nokia 7610, Nokia 6600, Nokia E71, Nokia Asha 302, Apple iPhone 2G (ilk iPhone), General Mobile DST-350, Samsung Corby 2, Samsung Galaxy Mini 2 (HİÇBİR SIRALAMA YOK) Şuan kullandığım Nokia Lumia 620. Yanına da General Mobile Discovery :islik

bir yere giren şemsiye açılmazmış bilir misin ? (kendi malın diye iyilemeye çalışma bari bunu alem biliyor en basitinden git başka teknoloji haber sitelerine bak gör wp ne halde at gözlüğünü çıkart,benim bir önceki yorumda yazdıklarıma anlam vermeye çalış :oke:)


- - - Eklendi - - -

Tamam olayı tatlıya bağlayalım. Allah razı olsun. Allah senin de orucunu kabul etsin. Aslında her şey senin "lumiaların tek artısı kamera" demenle başladı. Konu kilitlenmesin arkadaş hala tavsiye alamadı :ehe

onu ben demiştim :ehe kardeşim özünde öyle şimdilik ama :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
onu dediğim için özür dilerim alındığın bir yorum varsa özür dilerim mübarek ramazanda kavga etmeye gerek yok :D

Estağfirullah ne özürü? Neyse olayın tatlıya bağlanmasına sevindim. Aç iken çok sinirli oluyorum iftardan sonra sinirim nedense geçti :ehe Daha fazla dağıtmayalım konuyu da. (Daha ne kadar dağıtabiliriz ki :D)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Estağfirullah ne özürü? Neyse olayın tatlıya bağlanmasına sevindim. Aç iken çok sinirli oluyorum iftardan sonra sinirim nedense geçti :ehe Daha fazla dağıtmayalım konuyu da. (Daha ne kadar dağıtabiliriz ki :D)

[video=youtube;uK65KpxIoRY]http://www.youtube.com/watch?v=uK65KpxIoRY[/video]
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye


1.si ben bana göre en iyisi android diyorum bunun ios'uda var oda çok iyidir :)
2.si benim hiç benchmark testlerini yalanladığımı gördün mü ? görmedin çünkü hiç yalanlamadım çoğu kişi şöyle zannediyor ve bu yüzden yalan diyor mesela cihazda kötü bir ekran kartı var ama işlemcisi snapdragon 800 antutudan 15.000 Alıyor birde tersi var çok iyi bir gpu kullanıyor ama gidip işlemciyi kötü koyuyor sonra bu telefonda gpu dan kazanıyor diğeride cpu dan ortalama 15.000 puan alıyorlar sonra giriyorlar kral bir oyuna bakıyorlar gpu'su iyi olan daha iyi oynuyor sonra diyorlar ki bu testler yalan :evet: yalan diyenlere soruyorum acaba o puanların nasıl hesaplandığı hakkında bir fikirleri var mı ? :hmmm ayrıntılar kısmından cpu sa cpu gpu sa gpu istediğiniz parçaları öyle karşılaştırın ona göre karar verin o aldıkları puan overall yani ortalama puandır :oke:

3.sü sen benim demek istediklerimi anlamadın aslında,senin anlayacağın dilden söyleyeyim küçük balığın büyük balığı yiyebilmesi için daha büyük bir balık olması gerekmektedir wp daha küçük balık ama gün geçtikçe büyüyor büyüdüğü zaman belki ios ve android abilerini yiyip tek balık olur... mesajımı aldın sen yavru balık almanın bir mantığı yok hani diye düşünüyorum sonuçta şu anda büyük balıklar var büyük balıkları küçük balık büyüyüp yediği zaman o büyük balıktan(wp) bizde alırız :oke: ama ben o arayüz değişmediği sürece geçmem metro arayüzü hem bilgisayarda hemde telefonda nefret ettiğim bir arayüzdür sırf bu yüzden wp 8 kullanmıyorum...


- - - Eklendi - - -



bir yere giren şemsiye açılmazmış bilir misin ? (kendi malın diye iyilemeye çalışma bari bunu alem biliyor en basitinden git başka teknoloji haber sitelerine bak gör wp ne halde at gözlüğünü çıkart,benim bir önceki yorumda yazdıklarıma anlam vermeye çalış :oke:)


- - - Eklendi - - -



onu ben demiştim :ehe kardeşim özünde öyle şimdilik ama :)

1.si bana göre de WP8 en iyisidir (Android olarak Galaxy Mini 2, iOS olarak da iPhone 2G kullandım)
2.si benchmarklar hakkında düşüncem yok çünkü bizde yok :ehe
3.sü anlamadım balık balık diye diye aklımı karıştırdın :D

metro arayüzünü bilgisayarda ben de sevmiyorum ama telefonda çok kullanışlı oluyor :evet:
kendi malım diye iyilemeye çalışmıyorum ki android kullanıp wp8 daha iyi diyenler de var
tek artısı da kamera değil kullanan bilir :)

Son olarak Zonguldak'ın neresinde oturuyorsun :D Ben de Zonguldaklıyım da
 
avcitalip

avcitalip

Üye
1.si bana göre de WP8 en iyisidir (Android olarak Galaxy Mini 2, iOS olarak da iPhone 2G kullandım)
2.si benchmarklar hakkında düşüncem yok çünkü bizde yok :ehe
3.sü anlamadım balık balık diye diye aklımı karıştırdın :D

metro arayüzünü bilgisayarda ben de sevmiyorum ama telefonda çok kullanışlı oluyor :evet:
kendi malım diye iyilemeye çalışmıyorum ki android kullanıp wp8 daha iyi diyenler de var
tek artısı da kamera değil kullanan bilir :)

Son olarak Zonguldak'ın neresinde oturuyorsun :D Ben de Zonguldaklıyım da

ben zonguldak merkezdeyim sen neresindesin ?,bak bilmen gereken birşeyler söyleyeyim sana android olarak mini 2'yi deneyip karar vermemelisin git bak bir s4'e gör ama onlarında fiyatı 1.510 TL yani androidde ucuz etin yahnisi gm discovery de falan oluyor oda biraz pişmemiş oluyor sonra ios'ta iPhone 2G'de nedir abicim milattan kalmış telefon tabi wp'ye göre kötülersin bir bak ios 7'ye farkı gör :)

benchmark'ın Türkçe karşılığı anladığım kadarıyla karşılaştırma mesela sana şöyle bir örnek vereyim geçen sene N9'lara android yükleyen birisi s2'ile karşılaştırıp 2D puanında N9'un daha iyi olduğunu kanıtlamıştı ama overall yani genelleme olarak tabiki s2 eziyordu en basitinden çift çekirdekli 1.2(1.6 oc) işlemcisi vardı bu tarz farklarla geçiyordu yani adam giden n9'un 2d performansına bakar s2'den iyi der sonra benchmark yalan olur anlatabildim mi ? :) birde cihazlar sürekli aynı puanı almazlar bazen çok düşük alırlar düşük aldıklarında bir sorun vardır ki yeniden başlatırsın düzelir düzelmezse bir format çakarsın yine düzelmezse romu değiştirirsin yine düzelmezse telefonu servise gönderirsin :)

balık balık diye aklını karıştırmadım aslında bak büyük balık hep küçük balığı yemiştir doğru mu ? doğru peki o küçük balık büyüdüğünde kendinden ufak balıkları yemiş midir ? gücü yetmişse yemiştir buda aynı hikaye aslında tek fark şu anda wp küçük balık büyük balık ise ios ve android :)
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
samsung galaxy s2
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye


ben zonguldak merkezdeyim sen neresindesin ?,bak bilmen gereken birşeyler söyleyeyim sana android olarak mini 2'yi deneyip karar vermemelisin git bak bir s4'e gör ama onlarında fiyatı 1.510 TL yani androidde ucuz etin yahnisi gm discovery de falan oluyor oda biraz pişmemiş oluyor sonra ios'ta iPhone 2G'de nedir abicim milattan kalmış telefon tabi wp'ye göre kötülersin bir bak ios 7'ye farkı gör :)

benchmark'ın Türkçe karşılığı anladığım kadarıyla karşılaştırma mesela sana şöyle bir örnek vereyim geçen sene N9'lara android yükleyen birisi s2'ile karşılaştırıp 2D puanında N9'un daha iyi olduğunu kanıtlamıştı ama overall yani genelleme olarak tabiki s2 eziyordu en basitinden çift çekirdekli 1.2(1.6 oc) işlemcisi vardı bu tarz farklarla geçiyordu yani adam giden n9'un 2d performansına bakar s2'den iyi der sonra benchmark yalan olur anlatabildim mi ? :) birde cihazlar sürekli aynı puanı almazlar bazen çok düşük alırlar düşük aldıklarında bir sorun vardır ki yeniden başlatırsın düzelir düzelmezse bir format çakarsın yine düzelmezse romu değiştirirsin yine düzelmezse telefonu servise gönderirsin :)

balık balık diye aklını karıştırmadım aslında bak büyük balık hep küçük balığı yemiştir doğru mu ? doğru peki o küçük balık büyüdüğünde kendinden ufak balıkları yemiş midir ? gücü yetmişse yemiştir buda aynı hikaye aslında tek fark şu anda wp küçük balık büyük balık ise ios ve android :)

ok :)
 
maskedboy

maskedboy

Üye
arkadaşlar bu konudan aldığımız anafikri açıklıyorum bir kaç gündür baya tartıştık yeri geldiğinde sinirlendik yeri geldiğinde sevindik sonunda tatlıya bağladık arkadaşlar çıkaracağamız sonuç ''zevkler ve renkler tartışılmaz'' yani bir insan onu seviyorsa onu çok değiştiremezsin ama bir şey hakkında yorum yaparken ya tecrübe yada fikir sahibi olmamız lazım kimisi wp kimisi android kimisi ios sever bunların birbirlerine göre artı ve eksileri var mesela kardeş android olarak mini 2 kullanmışşın bende o telefonu kullansaydım androide karşı bir önyargım olurdu olurdu :D neyse olaylara herzaman hem kendi gözümüzle hemde empati kurarak başkasının bütçesiyle ve zevkleriyle düşünürsek daha iyi olur tabikide herkes fikrini savunsun ama çok da uzatmaya gerek yok mesela benim gibi
çünkü bir noktadan sonra işin suyu çıkıyor :D neyse herkese iyi forumlar
 


Üst Alt