Ne Önerirsiniz 800tl

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye

Ben de diyorum ki neye dayanaraktan ios ve android daha iyi diyorsun ? Misal karşılaştırma dediğin cihazlar arasında yapılır şunun rami fazladır ötekinin işlemcisi daha hızlıdır. Ama işletim sistemi dediğinde arayüze bakarsın, stabiliteye bakarsın, akıcılığa bakarsın. Ki bunları da karşılaştırmak pek mantıklı değil çünkü tamamen zevk meselesi. Adam androidin kişiselleştirilebilir olmasını daha çok beğenir, öbürü iosun stabilitesini, diğeri wp nin yenilikçi ve akıcı metro arayüzünü. Ama bazıları çıkıp daha 1 yıllık işletim sistemini mağazadaki eksiklikler yüzünden eleştiriyor kötülüyor ben buna kıl oluyorum işte. Sana yazdığımı kişisel olarak algılama lütfen, genel

tamam abicim bak kendin ne güzel demişsin :)

" Ama bazıları çıkıp daha 1 yıllık işletim sistemini mağazadaki eksiklikler yüzünden eleştiriyor kötülüyor ben buna kıl oluyorum işte. Sana yazdığımı kişisel olarak algılama lütfen, genel "

daha 1 yıllık sistem(1 yıldan fazla olmadı mı yahu :allala:) daha gelişmesi lazım dediğin gibi mağaza yüzünden eleştiriliyor bende diyorum ki hazır platformlar varken 10 numara çalışan niçin wp hadi hızlı diyorsunuz arayüz ona birşey diyemem ama android'inde arayüzü hızlı(stock romlarla yani stock android arayüzlü)iyi bir telefonda 4.2'yi deneyin ve hızı görün tabi metro arayüzü de kimisine göre iyidir ona da hiçbirşey diyemem ama mağazada launcherlar var bunlarla yine biraz telafi edilebilir

yani kişisel tercih ama genel anlamda oturmamış bir platform ve rakiplerinden genel anlamda daha pahalı (samsung'un amiral gemisi s4'ünü internette 1.510 TL'ye kadar bulabiliyorsunuz) neden wp'yi tercih edelim ben onu anlamıyorum :evet:

ama yinede isteyen gidip wp alır buna hiçbirşey diyemem dememde zaten :evet:
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye


s3'ün hoşuna gitmemesinin temelinde bence malzeme kalitesi ve ram sorunu yatıyor birde sen git eline simsiyah hTC One al bir daha bak :)

wp sisteminin görünüşü belki hoşunuza gidiyor olabilir bu kişisel tercihiniz ama metro arayüzünden ben nefret ediyorum hem masaüstü pcmde hemde cep telefonlarında,çok saçma ve karmaşık geliyor zaten pc'mde windows 7 kullanmamın temelinde bu yatıyor yoksa neden bir üst versiyona geçmeyeyim ki ?

bakın dediğim gibi fan falan değilim sadece gerçekleri konuşuyorum profilimden bahsetmişsiniz önce siz kendi profil resminize bakın lütfen sapsarı lumia sırıtıyor oradan :ehe

bakın sonuç olarak nokia fanlığı yapmak ne benim karıma nede sizin aynı şekilde diğer markalarda bu şekilde adamlar ceplerine koydukları parayı biliyor ve sizde bu yüzden cebinize koyduğunuz telefonun o anda neler yapabileceğini bileceksiniz yani sadece çok süper fotoğraflar ve videolar çekmeyecek aynı zamanda güzel bir ses çıkışına(beats audio gibi) ve türlü özelliklere de sahip olmalı bence çektiği fotoğraf çok süper olmasa da olur süper olması kafidir...


- - - Eklendi - - -



o manada dememiştir diye umuyorum :ehe kullanım olarak uzun süre bozulmaz demek istedi sanırım :)


- - - Eklendi - - -



iyide wp niye öneriyorlar ki o zaman,diğer sistemlere göre az donanım gerektirmesinden ve sadece lumia serisinde çok iyi kameradan başka bir üstünlüğünü göremedim ben şahsen :evet: kaldı ki ondan daha az donanım kullanıp daha işlevsel olan ios gibi sistemlerde var :evet:

yani cebinizde 800 TL para olsa Allah için hangi telefonu alırdınız ben şahsen kesinlikle wp almazdım android veya ios tercih ederdim...

Herkesin bakış açısı ve beklentileri farklı olduğu için saygı göstermek gerekir.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
evet htc one harika cihaz 800 tl lik bütçeye onumu önerseydim.ayrıca mayıs ayında lumia değilde s3 aldım diyorum bumu fanlık.profilimde mayıs ayında s3 resmi vardı.en iyi sistem ve telefon kişinin ihtiyaçlarına ve beklentilerine göre değişir.koşulsuz olarak en iyisi budur diyemeyiz.ben f/p cihazı olarak atrixi kaç kişiye önermişimdir.sen çok heyecanlısın sakin...sakin

ben hTC One'ı malzeme kalitesi ve güncelliği açısından dedim aynı şekilde bir üstteki yorumumda s4'tende öyle bahsettim 800 TL civarlarına indiğimizde yine hTC'nin kötü sayılmayacak cihazları var Sensation gibi hatta kutusundan orijinal beats kulaklık çıktığı halde onunda mazleme kalitesi fena değildir...

mayıs ayında s3 vardı diyorsun abi ben senin neden sevmediğini sana söyledim telefonda bir kere kalite hissi yok 1.sebep bu :evet:

f/p olarak atrix tabiki iyi cihaz birazda bütçeyle alakalı :)


- - - Eklendi - - -



Herkesin bakış açısı ve beklentileri farklı olduğu için saygı göstermek gerekir.

tabi ki saygı duyuyorum ben genel anlamda hangisinin iyi olduğunu söylemeye çalışıyorum :)
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye


tamam abicim bak kendin ne güzel demişsin :)

" Ama bazıları çıkıp daha 1 yıllık işletim sistemini mağazadaki eksiklikler yüzünden eleştiriyor kötülüyor ben buna kıl oluyorum işte. Sana yazdığımı kişisel olarak algılama lütfen, genel "

daha 1 yıllık sistem(1 yıldan fazla olmadı mı yahu :allala:) daha gelişmesi lazım dediğin gibi mağaza yüzünden eleştiriliyor bende diyorum ki hazır platformlar varken 10 numara çalışan niçin wp hadi hızlı diyorsunuz arayüz ona birşey diyemem ama android'inde arayüzü hızlı(stock romlarla yani stock android arayüzlü)iyi bir telefonda 4.2'yi deneyin ve hızı görün tabi metro arayüzü de kimisine göre iyidir ona da hiçbirşey diyemem ama mağazada launcherlar var bunlarla yine biraz telafi edilebilir

yani kişisel tercih ama genel anlamda oturmamış bir platform ve rakiplerinden genel anlamda daha pahalı (samsung'un amiral gemisi s4'ünü internette 1.510 TL'ye kadar bulabiliyorsunuz) neden wp'yi tercih edelim ben onu anlamıyorum :evet:

ama yinede isteyen gidip wp alır buna hiçbirşey diyemem dememde zaten :evet:

Senin bu mantığına göre yeni çıkan hiçbir sistem ilerleyemez. Cep telefonu sektörü değil sadece, hiçbir sistem, ürün marka.. Aaa bak bu yeni çıkmış alınmaz bildiğimize devam edelim biz
:hmmm ​Pek mantıklı bulmuyorum ben.
 

romaryu

Üye
Wp 1 senelik olabilir ama Microsoft mobil işletim sistemi çıkardığı zaman piyasada ne android nede ios vardı yani Windows Mobile neden geliştirmeyip 4/5 sene 5 6 6.1 6 bilmem ne sonra sonlandırıp wp işletim sistemini baştan yazdı öyle yapmasaydi belki bugün mobil dünyasını lideri olurdu ha wp iyi değilmi çok iyi ve gayet akıcı geleceği parlak bir işletim sistemi tabiki zamana ihtiyacı var çünkü Microsoft Windows Mobile faciasindan sonra ders çıkartı bidaha aynı hataya düşmez son olarak biri bi konu açıp bi tavsiye istediği zaman sevdiğiniz yada çok hoşunuza giden bir işletim sistemini yada markayı tavsiye etmeyin sadece deneyimleriniz ve bildikleriniz nedir onu söyleyin yeter bide kalkıp elin yabancisinin ürünleri için birbirinizi kızmayın değmez
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Wp 1 senelik olabilir ama Microsoft mobil işletim sistemi çıkardığı zaman piyasada ne android nede ios vardı yani Windows Mobile neden geliştirmeyip 4/5 sene 5 6 6.1 6 bilmem ne sonra sonlandırıp wp işletim sistemini baştan yazdı öyle yapmasaydi belki bugün mobil dünyasını lideri olurdu ha wp iyi değilmi çok iyi ve gayet akıcı geleceği parlak bir işletim sistemi tabiki zamana ihtiyacı var çünkü Microsoft Windows Mobile faciasindan sonra ders çıkartı bidaha aynı hataya düşmez son olarak biri bi konu açıp bi tavsiye istediği zaman sevdiğiniz yada çok hoşunuza giden bir işletim sistemini yada markayı tavsiye etmeyin sadece deneyimleriniz ve bildikleriniz nedir onu söyleyin yeter bide kalkıp elin yabancisinin ürünleri için birbirinizi kızmayın değmez

Son cümleyi mükemmel yazmışsın kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: romaryu
Invoke

Invoke

Üye
Baya bir tartışma dönmüş, okumayacağım ve karışmayacağım.
General Discovery al 200 cebinde kalsın en mantıklısı.
Optimus l9 veya Xperia L çok iyi telefonlar değiller bence. Ama bilinmedik marka almam general mobile neymiş diyorsan yine Xperia L'ye dönebilirsin ya da L9da alabilirsin aralarında büyük farklar yok ve ikisi de seni çok rahat idare edebilecek telefonlar. Git bak hangisini beğenirsen al
 
  • Beğen
Tepkiler: Penci Hoca
avcitalip

avcitalip

Üye

Senin bu mantığına göre yeni çıkan hiçbir sistem ilerleyemez. Cep telefonu sektörü değil sadece, hiçbir sistem, ürün marka.. Aaa bak bu yeni çıkmış alınmaz bildiğimize devam edelim biz
:hmmm ​Pek mantıklı bulmuyorum ben.

ben yeni çıkan hiçbir cihaz ilerleyemez dediğimi veya demek istediğimi sanmıyorum :hmmm ilerler hatta 1-2 bilemedin 3 yıla gelişir ama bu sistemin gelişmesini beklerken hazırda 2 tane temel sistem var benim gözümde biri ios diğeri android :evet: wp geliştiği zaman bunların arasında yer alabilir onun haricinde pek sanmıyorum...


- - - Eklendi - - -

Wp 1 senelik olabilir ama Microsoft mobil işletim sistemi çıkardığı zaman piyasada ne android nede ios vardı yani Windows Mobile neden geliştirmeyip 4/5 sene 5 6 6.1 6 bilmem ne sonra sonlandırıp wp işletim sistemini baştan yazdı öyle yapmasaydi belki bugün mobil dünyasını lideri olurdu ha wp iyi değilmi çok iyi ve gayet akıcı geleceği parlak bir işletim sistemi tabiki zamana ihtiyacı var çünkü Microsoft Windows Mobile faciasindan sonra ders çıkartı bidaha aynı hataya düşmez son olarak biri bi konu açıp bi tavsiye istediği zaman sevdiğiniz yada çok hoşunuza giden bir işletim sistemini yada markayı tavsiye etmeyin sadece deneyimleriniz ve bildikleriniz nedir onu söyleyin yeter bide kalkıp elin yabancisinin ürünleri için birbirinizi kızmayın değmez

bak sende demişsin

" wp iyi değilmi çok iyi ve gayet akıcı geleceği parlak bir işletim sistemi tabiki zamana ihtiyacı var "

bende aslında pekte farklı birşey demiyorum gelişince alırız diyorum şimdi neden alıp o işletim sistemini bekleyip telefonumuzdan soğuyalım diyorum o gelişinceye kadar çok daha iyi sistemler var diyorum benim anlatmak istediğimde tam olarak buydu yani tam olarak sizlerin iyiliği için :evet:
 
maskedboy

maskedboy

Üye


ben yeni çıkan hiçbir cihaz ilerleyemez dediğimi veya demek istediğimi sanmıyorum :hmmm ilerler hatta 1-2 bilemedin 3 yıla gelişir ama bu sistemin gelişmesini beklerken hazırda 2 tane temel sistem var benim gözümde biri ios diğeri android :evet: wp geliştiği zaman bunların arasında yer alabilir onun haricinde pek sanmıyorum...


- - - Eklendi - - -



bak sende demişsin

" wp iyi değilmi çok iyi ve gayet akıcı geleceği parlak bir işletim sistemi tabiki zamana ihtiyacı var "

bende aslında pekte farklı birşey demiyorum gelişince alırız diyorum şimdi neden alıp o işletim sistemini bekleyip telefonumuzdan soğuyalım diyorum o gelişinceye kadar çok daha iyi sistemler var diyorum benim anlatmak istediğimde tam olarak buydu yani tam olarak sizlerin iyiliği için :evet:
kardeş bende katılıyorum wp bu aralar bende kötülüyorum ama bu benim önyargılı olduğum anlamına gelmezmama androidi gördükten sonra android taraftarı oldum bencede wp geleceği parlak ama gelecekte yani şu an pek bir artısı yok alınacaksa bence 2 yıl sonra alınmalı ben hsystım boyunca symbian android ios wp8 hepsini kullandım bence şu an alınabilecek en iyi telefonlar android ve ios ama androiddin eksikliklerini de kabulleniyorum umuyorum ki android 5.0 ile birşeyler değişşin mesela ben ben wp8 kullanıyorum 800-900 tl para verdim diyelim o kadar para veriyorsunuz oyun oynamasanız bile adam akıllo uygulama yok bencede sadece tek artısı kamera
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
avcitalip

avcitalip

Üye
kardeş bende katılıyorum wp bu aralar bende kötülüyorum ama bu benim önyargılı olduğum anlamına gelmezmama androidi gördükten sonra android taraftarı oldum bencede wp geleceği parlak ama gelecekte yani şu an pek bir artısı yok alınacaksa bence 2 yıl sonra alınmalı ben hsystım boyunca symbian android ios wp8 hepsini kullandım bence şu an alınabilecek en iyi telefonlar android ve ios ama androiddin eksikliklerini de kabulleniyorum umuyorum ki android 5.0 ile birşeyler değişşin mesela ben ben wp8 kullanıyorum 800-900 tl para verdim diyelim o kadar para veriyorsunuz oyun oynamasanız bile adam akıllo uygulama yok bencede sadece tek artısı kamera

sonunda beni anlayan birisi çıktı :)
 
maskedboy

maskedboy

Üye


sonunda beni anlayan birisi çıktı :)
kardeş bizim kişiler az herkez kendine bir duvar çekmiş bir tarafta elmacılar bir tarafta windows fanları biz burda olanı ve kendi düşüncemizi objektif gerçek olanı söylüyoruz ama androidin bir eksiği varsa onu da kabulleniyoruz ama diğerleri bunu anlamıyorlar

not : herkes bunu bir hakaret olarak algılamasın ben sadece düşüncemi söyledim
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
avcitalip

avcitalip

Üye
kardeş bizim kişiler az herkez kendine bir duvar çekmiş bir tarafta elmacılar bir tarafta windows fanları biz burda olanı ve kendi düşüncemizi objektif gerçek olanı söylüyoruz ama androidin bir eksiği varsa onu da kabulleniyoruz ama diğerleri bunu anlamıyorlar

not : herkes bunu bir hakaret olarak algılamasın ben sadece düşüncemi söyledim

çok doğru demişsin bizim gibiler az :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
android'de arayüzlerin tam olarak optimize olmadığı kesinlikle doğru bunu bende kabul ediyorum
 
Türe

Türe

Üye
General Mobile Discovery
 
avcitalip

avcitalip

Üye
android'de arayüzlerin tam olarak optimize olmadığı kesinlikle doğru bunu bende kabul ediyorum

bunu etmeyen intihar etsin zaten :ehe

dün avm'de s4'e biraz daha baktım da aynı sorun nesilden nesile devam ediyor galaxy mini'den galaxy s4'e kadar olan bir serüven bunun ne olduğunu sorarsanız bildiğiniz üzere rehbere geç giriyor 1-2 sn bekletiyor rami silerseniz :evet: onun haricinde beyaz s4'e ısındım ama yine aynı hatayı yapıp galaxy s serisi almak istemiyorum note 3'ü bekliyorum :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye


bunu etmeyen intihar etsin zaten :ehe

dün avm'de s4'e biraz daha baktım da aynı sorun nesilden nesile devam ediyor galaxy mini'den galaxy s4'e kadar olan bir serüven bunun ne olduğunu sorarsanız bildiğiniz üzere rehbere geç giriyor 1-2 sn bekletiyor rami silerseniz :evet: onun haricinde beyaz s4'e ısındım ama yine aynı hatayı yapıp galaxy s serisi almak istemiyorum note 3'ü bekliyorum :)

biraz daha param olsa alıcam s4 ama düşmesini bekliyorum ben note serisinide çok seiyorum ama S serisi bana daha uygun biraz daha fazla rom desteği oluyor
 
avcitalip

avcitalip

Üye


biraz daha param olsa alıcam s4 ama düşmesini bekliyorum ben note serisinide çok seiyorum ama S serisi bana daha uygun biraz daha fazla rom desteği oluyor

ama donanım ve sorunsuzluk olarak genelde note serisi daha önce oluyor bunu s3 ile note 2 arasındaki farktan anlayabilirsiniz note s serisinin sorunlarından kırpılmış versiyonu bence :)
 
Secret26

Secret26

Üye
general mobile discovery al 200 liranın da 25 lirasına 16gb hafıza kartı al class6sından. fıstık gibi geri kalan parayı cebe at git bir kasa bira al marlboro iç
 


Üst Alt