Navigasyonun Şimdiki Hali Ve Geleceği

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
redline2525

redline2525

Üye
    Konu Sahibi
Navigasyonun Şimdiki Hali Ve Geleceği
Arkadaşlar geçenlerde uzak bir yere yürürken dur bir şu haritaları kullanayım dedim. Fakat bulunduğum yeri bulması çok zaman alıyor. Ayrıca yürü modunda yürürken 500 metre sonra tak diye yeni konumumu gösteriyor. Yani benim istediğim anlık olarak konumumu ve hızımı gösteren bir teknoloji olsa hiç fena olmazdı. Vardır elbet ama ben telefonda istiyorum bunu. Sizce şu anda bizim nokialarla bu mümkün mü veya yakın zamanda bunu geliştirirler mi? Ya da bu navigasyon sistemi farklı yerlerde farklı tepkilermi veriyor Siz kullanırken (yürürken arabada giderken falan) anlık olarak konumunuzu ve hızınızı görebiliyor musunuz?
Ayrıca şunu da ekleyeyim haritalar sürekli internete bağlanmaya çalışıyor. Çevrimdışı moda aldım yine bağlanıyor. :) Bende bu sefer bağlantı ayarlarından sadece wlan ile bağlan dedim. Bu seferde internete bağlanamadığı için
konumumu tam olarak göstermiyor 300-500 metre farkediyor yani az buz değil :)
E biz daha ne anladık navigasyondan öyle değil mi sizde de oluyor mu?
 


V/RS

V/RS

Üye
anlık olarak gösteren sygic var adım atsan gösteriyo ;)
 
redline2525

redline2525

Üye
    Konu Sahibi
sağol onu deneyeyim birde :)
 
marsharun

marsharun

Üye
Nokia'nın navigasyonunu çok beğeniyorum ben gerçekten en başarılı olduğu bir konu fakat çok büyük bir problem var ki çok geç konum algılıyor ve benim telefon için konuşursam yanlış yerde gösteriyor beni çoğu zaman. Diğer navigasyon programları kullanabilirsin forumda mevcut.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
walla bnde net paketi var gsm tabanlı flen yapınca pat die buluyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

sevdimki

Üye
ben google maps kullanıyorum telefonda. Internet paketim de var. Bence google maps en başarılı olanı ama android dışında offline mod yani diğer navigasyon programlarında olduğu gibi harita indirme falan yok. Olsa ne güzel olurdu
 
redline2525

redline2525

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi arkadaşlar kararsız kaldım Garmin mi Sygic mi? Nedeniyle beraber söylerseniz sevinirim
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
telefonda navigasyon kullanacaksan bence net olması lazım bende kullanacağım zaman cep net olan hattı takıyorum telefona navigasyon kullanmak daha kolay oluyor
 

Burakkk250

Üye
saçma gelebilir ama ben de aynen şöyle oluyor.telefonda tl olunca 4-5 saniyede buluyor.tl -8 olunca 20 dakikaya kadar uzuyor.çevrimdışı modda kullandığım için de para gitmiyor :) tl varsa buluyor(tl gitmiyor ama) tl yoksa çok çok geç buluyor :D
 
aleranol

aleranol

Üye
ya zaten 1 saat arabada kullandığımda mb lerce internete çöküyor ama hızımı bile 5 km fark ile gayet güzel hesaplıyor c7 de sorun yok interneti açmanı tavsie ederim
 
cengizx1

cengizx1

Üye
arkadaslar lınk koysanızda bızde burdan ındırsek googlede aramask :nono:
 
salihk

salihk

Emekli Yönetici
Arkadaşlar geçenlerde uzak bir yere yürürken dur bir şu haritaları kullanayım dedim. Fakat bulunduğum yeri bulması çok zaman alıyor. Ayrıca yürü modunda yürürken 500 metre sonra tak diye yeni konumumu gösteriyor. Yani benim istediğim anlık olarak konumumu ve hızımı gösteren bir teknoloji olsa hiç fena olmazdı. Vardır elbet ama ben telefonda istiyorum bunu. Sizce şu anda bizim nokialarla bu mümkün mü veya yakın zamanda bunu geliştirirler mi? Ya da bu navigasyon sistemi farklı yerlerde farklı tepkilermi veriyor Siz kullanırken (yürürken arabada giderken falan) anlık olarak konumunuzu ve hızınızı görebiliyor musunuz?
Ayrıca şunu da ekleyeyim haritalar sürekli internete bağlanmaya çalışıyor. Çevrimdışı moda aldım yine bağlanıyor. :) Bende bu sefer bağlantı ayarlarından sadece wlan ile bağlan dedim. Bu seferde internete bağlanamadığı için
konumumu tam olarak göstermiyor 300-500 metre farkediyor yani az buz değil :)
E biz daha ne anladık navigasyondan öyle değil mi sizde de oluyor mu?

Nokia C6. 01 İle Yürüş olsun ve Araç Kullanırken Olsun Sorun Olmuyor tamamen Kullanıcı Kaynaklı oldugu için bu tip sorunlar Oluyor ben öyle düşünüyorum şahsen Konumlama olsun GPS Baglandıgı zaman Oldugunuz Konumu Gosterır Eger Wlan ile baglanırda 2 sokak ötede gösteriyor diyorsanız Oda sabit Telefon hattınızın 2 sokak otedeki Kutuyla alakalı Devamlı internete Baglanıyor diyorsunuz ayarlardan gerekli ayarlar yapılarak kapatılabilir ve ne kadar yol Kat etıgınızı görebilir ve nekadar hızlı gitiginizi görebilirsiniz
 
cengizx1

cengizx1

Üye
lınk ıcın sagol arkadasım :):oke:
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Rica ederim :)
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
BENİM telefonda bi sorun yok..sadece tümleşik seçili ve 100 m yürümeden yerimi tesbit ediyor..önce kırmızı büyük alan içinde gösterip kısa süre sonra nokta olarak buluyor ve tabiri caiz ise adım adım takip ediyor..
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Benım telefon symbian annadan sonra dahada guclendı navigasyonu :)
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Kardeş tümleşik gps in uyduyu bulması çok uzun sürebiliyor bu yüzden oluyor. Yardımlı gps i açarsan çok hızlı bir şekilde adım adım konum bulablirdin. Bu arada ayarlarda sadece wlanı işaretleme tümleşik gps ide işaretle ;) yoksa wlan olmayan yerde konumunu bulamaz.
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Kardeş tümleşik gps in uyduyu bulması çok uzun sürebiliyor bu yüzden oluyor. Yardımlı gps i açarsan çok hızlı bir şekilde adım adım konum bulablirdin. Bu arada ayarlarda sadece wlanı işaretleme tümleşik gps ide işaretle ;) yoksa wlan olmayan yerde konumunu bulamaz.

Kardeş cok uzun dedıgın 5dk ben bazen acar acmaz buluyor.
Cunku gps Dunyayı 5dkda dolaşıyor oo ana denk getırırsen hemen bulur :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt