redline2525
Üye
Navigasyonun Şimdiki Hali Ve Geleceği
Arkadaşlar geçenlerde uzak bir yere yürürken dur bir şu haritaları kullanayım dedim. Fakat bulunduğum yeri bulması çok zaman alıyor. Ayrıca yürü modunda yürürken 500 metre sonra tak diye yeni konumumu gösteriyor. Yani benim istediğim anlık olarak konumumu ve hızımı gösteren bir teknoloji olsa hiç fena olmazdı. Vardır elbet ama ben telefonda istiyorum bunu. Sizce şu anda bizim nokialarla bu mümkün mü veya yakın zamanda bunu geliştirirler mi? Ya da bu navigasyon sistemi farklı yerlerde farklı tepkilermi veriyor Siz kullanırken (yürürken arabada giderken falan) anlık olarak konumunuzu ve hızınızı görebiliyor musunuz?
Ayrıca şunu da ekleyeyim haritalar sürekli internete bağlanmaya çalışıyor. Çevrimdışı moda aldım yine bağlanıyor.
Bende bu sefer bağlantı ayarlarından sadece wlan ile bağlan dedim. Bu seferde internete bağlanamadığı için
konumumu tam olarak göstermiyor 300-500 metre farkediyor yani az buz değil
E biz daha ne anladık navigasyondan öyle değil mi sizde de oluyor mu?
Ayrıca şunu da ekleyeyim haritalar sürekli internete bağlanmaya çalışıyor. Çevrimdışı moda aldım yine bağlanıyor.
Bende bu sefer bağlantı ayarlarından sadece wlan ile bağlan dedim. Bu seferde internete bağlanamadığı içinkonumumu tam olarak göstermiyor 300-500 metre farkediyor yani az buz değil

E biz daha ne anladık navigasyondan öyle değil mi sizde de oluyor mu?



