Merhaba arkadaslar;
cep tel tamircisine götürdüm biraz büyükce biyerdi kvk degil normal bir tamirci sirkecide cihazı kontrol ettiler cihaz defalarca düsmüs dediler
bordunda ve entegresinde problem varmıs ayrıca yazılımıda sorunluymus ondan batarya cabuk bitiyor dediler tırnak uclarını kontrol ettiler kacaga karsı herhangi bir sorun yokmus uclarda 2 saat kadar cihaz kaldı bu arada yeni yazılım yüklediler düzeldi tekrar yaparsa 2 gün kalması gerektigini söylediler suan cihazım normal çok şükür
kullanmama ragmen 1 günden fazla gidiyor buda normalmis. Bekleme modu en fazla 3 günü bulmuyormus bu cihazlarda daha fazla degil.
cihazda batarya tutmamasının nedenlerinden bazıları
bloutoot acık olması
ekran ısgının %100 olması
kablosuz agın sürekli acık olması
ses seviyesinin yüksek olması
ses ve titresimin birlikte olması
bataryanın ömrunun bitmesi
şebeke çift modun acık olması
haraketli tema ve koruyucu kullanılması
kameranın zumunu cok kullanmak
arka planda açık programlar
aşırı sıcak ve soguk
video tv veya tam ekran oyun oynanması
müzik ve radyo dinlenmesi
orjinal şarj cihazı kullanılmaması
kurulan programlarda virüs olması
özellikle biçok virüs programının kendisinin virüs oldugunu söylediler bunlar cogu zaman kaldırılamıyormus o yüzden tarama isini kar
t okuyucuyla bilgisayardan yapılması gerektigini söylediler.
ayrıca hafıza kartının yüklü olması veya içindeki bilgiler şarj süresine
etki etmiyormus.
bilginize...