ne alakası var ben 1.150 mhz deyim şuan ve çok rahat da istediğim mhz ye geçiş yapıyorum yapmak çok basit brakın ordaki linkleri ayrıca flasherlede uğraşmayın ve hiçbir şeye gerekte kalmadan kapatıp açınca eski haline dönüyor yapmak isteyen varsa burda olsun gün içinde burdayım ben bekliyoum