N900 | Kimin Masaüstü Daha Güzel... :)

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N900 | Kimin Masaüstü Daha Güzel... :)
1. Masaüstü



2. Masaüstü




Evet arkadaşlar hadi gösterin masaüstlerinizi... :aha:

Not : Masaüstü erkran görüntüsü alma işlemi : Ctrl+Shift+P tuş kombinasyonudur.

Telefonumda kullandığım tema : an-DROID Theme v1.6

Not : Telefonumda kullandığım Masaüstü resimleri ekte mevcuttur...
 

Ekli dosyalar



sanal alem

sanal alem

Üye
masaüstü için fotograf alamıyorum ne yazıkki :( kısayol işe yaramıyor..
 
WebShareX

WebShareX

Üye
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sanal alem

sanal alem

Üye
Bunlarda benden :)

2. Ekran


3. Ekran

teşekkürler yardım için ayrıca :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güzel masaüstü :oke:
 
WebShareX

WebShareX

Üye
Masaüstümde kız arkadaşlarımın resimlerinin bol bol bulunması nedeniyle caps veremeyeceğim :D
 
sanal alem

sanal alem

Üye
teşekkürler :) 1. masaüstü özel tabi (h)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
vayy sizin telefonların masa üstü ne güzel ya
Bu gidişle bende alcam bir tane N900
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Kıskandırıyorlar bizi:)
 
sanal alem

sanal alem

Üye
vayy sizin telefonların masa üstü ne güzel ya
Bu gidişle bende alcam bir tane N900

Merhaba Anıl kardeşim :) tanışmıyoruz belki ama bişey söylemek istedim. 2-3 hafta önce nokia 5800 vardı bende ve değiştirmek istedim. neyse araştırıyorum ne alsam diye. çevreden Iphone 3G S al diyenler var 1000 tl yi gözden çıkardım yani. bir Iphone alacak oldum anlaşamadık. Maxicep den oyle ne alınır diye yorumlara bakıyordum. N900 için yazdığın bir yorum da vardı sayfada neyse orada almama sebep olan son okuduğum yorum senindi :) senin yüzünden N900 sahibi olduk anlayacağın :d: Neyse iyi ki de almışım. Alırsan tavsiye ederim. sen zaten biliyorsun olayı...
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Merhaba Anıl kardeşim :) tanışmıyoruz belki ama bişey söylemek istedim. 2-3 hafta önce nokia 5800 vardı bende ve değiştirmek istedim. neyse araştırıyorum ne alsam diye. çevreden Iphone 3G S al diyenler var 1000 tl yi gözden çıkardım yani. bir Iphone alacak oldum anlaşamadık. Maxicep den oyle ne alınır diye yorumlara bakıyordum. N900 için yazdığın bir yorum da vardı sayfada neyse orada almama sebep olan son okuduğum yorum senindi :) senin yüzünden N900 sahibi olduk anlayacağın :d: Neyse iyi ki de almışım. Alırsan tavsiye ederim. sen zaten biliyorsun olayı...
Bu gidişle benimde yolum n900 e çıkacak galiba,hele şu n8 piyasaya bir çıksında ona göre
 
sanal alem

sanal alem

Üye
hocam n8'ın fiyatı ne olur ki acaba?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Benim tahminim 1100 ile 1300 tl arası olacak
 
sanal alem

sanal alem

Üye
N97 şimdi 1100 tl civarı valla şunu söyleyim özelliklerine göre daha yüksek fiyatı hakettiği kesin n8 in. umarım daha yüksek olmaz.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
O zaman fazla satış rakamına ulaşmaz
 
sanal alem

sanal alem

Üye
hayırlısı artık :hmmm
 
sanal alem

sanal alem

Üye
bu da yeni :)

 
**admın**

**admın**

Üye
hepsi
 
mustafaatilla

mustafaatilla

Üye
Süper bende n900 kulanıyorum ama amatörce telefon hakaret olur bilgisayar bu n8 bekleyender daha bekeleyecek şu an kaçak fiyatı 2000tl :)

E90 kullanıyordum ben bi ara yahu gençler gelen giden aramaları kaydeden bir program var mı? acaba..
 


Üst Alt