_ardaa
Üye
1100 lira verdikten sonra kimsenin yavaş çalışan bir telefon isteyeceğini sanmıyorum.
Ne yavaşı hangi yavaş yarış arabası almıyoruz üstelik abarttığınız kadar yavaş değil, site adresi yazıyorum 10 saniyede açıyor bilemedin 15 bu kadar sabırsız biriysem gider bilgisayardan internete girerim, alırken neyin ne olduğunu bilerek almıyorsan o senin sorunun, kimse sana satarken efendim bu telefon web'i 3 saniyede oyunları 1,5 saniyede açar diye satmıyor 12mp kamera fm transmitter dolby surround vs gibi multimedya özelliklerinden bahsediyor üstelik şimdiye kadar oynatmadığı film olmadı flash videoları dahil toplamda binlerce film izledim telefonda toplasan 3 veya 5 tanesini oynatmadı.
Üstelik bana halen zararını açıklamadı kimse Android'den 10 saniye daha geç açmasının zararları nelerdir biri detaylı anlatsın bizde bilelim cahilliğimizi giderelim.
Bilgisayarınız sanırım eski model, yavaşlık hoşunuza gidiyor çünkü
İnsan işini hızlı halletmek ister, haklıdırda..
Örnek vereyim bizim devlet daireleri kağnı hızındadır.
Sizi devlet dairesinde 3 saat bekletseler, sizde niye bu kadar yavaşsınız diye isyan etseniz.. Onlarda size ha 1 saatte halledeceğiz ha 3 saatte zararı var mı dese ? nasıl olur
Aslında hız konusu önemli değil arayüz o kadar sıktı ki belle harika örneğin.
Devlet daireleri konusunda haklısın
XER01 nonamexmi
kardes senin s3 formunda ne işin var, git kendi formunda takıl. bu arada her işini hızlı yapma, zevkini alamazsınBilgisayarınız sanırım eski model, yavaşlık hoşunuza gidiyor çünkü
İnsan işini hızlı halletmek ister, haklıdırda..
Örnek vereyim bizim devlet daireleri kağnı hızındadır.
Sizi devlet dairesinde 3 saat bekletseler, sizde niye bu kadar yavaşsınız diye isyan etseniz.. Onlarda size ha 1 saatte halledeceğiz ha 3 saatte zararı var mı dese ? nasıl olur
Helal olsun sana nonamex vallahi seni google işe almalıEvet yazdıklarından belli olmuyor mu
Hız oyunlarda ve internette olur benim bildiğim. N8 oyunlarda yavaş olabilir (tam bilmiyorum, dayımın telefonunda asphalt 4 hd s60v5 i test etmiştim) ama internette oldukça hızlıydı. Hem de eski tarayıcı olmasına rağmen. N8 de iyi bir telefon ancak ben iphone istiyorum.
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Kardeşimde sırf şarjı uzun gitsin diye Nokia x1-00 aldı.
kardes senin s3 formunda ne işin var, git kendi formunda takıl. bu arada her işini hızlı yapma, zevkini alamazsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?