n86 8mp yeni firmware v30.009 , v21.006 , v21.115 hack

Sponsorlu Bağlantılar

badb0y06

Üye
sys/bin klasörüne erişimin varsa hacklenmiştir. open4all yamasını aktifleştirdin mi

hangi tür programlarda hatayı veriyor

öncelikle format atmıştım ondanmı sorun devam ediyor,

flash lite var dahili bileşen hatası veriyor, indirip denerim olmayanları sölerim,
 


mikrorganizma

Üye
    Konu Sahibi
mikroorganizma kardes hellox2 ile denedinmi o şekildede hacklemek mumkun cunku kuzenimin telefonunu hackledim cokta kolay bir yontem tavsiye ederim.
helloox2 v20.115 den sonra çalışmıyor kuzenin telefonunun versiyonu 11.43 olabilir
t slim bu durum patch ile alakalı değil patch ile extra uygulama olarak rompatcher ve installserver dosyası eklenmiştir farklı birşey yok istersen sana nokia imaj dosyalarını açan programı linkini verebilirim kendin açıp bakabilirsin, aslında bu program ile birçok bileşen telefona ilk kurulummuş gibi
yüklenebilir örneğin telefonu ilk aldığınızda ngage uygulamsı yüklü geliyor format atınca siliniyordu bizde birçok uygulamyı bu şekilde ekleyebiliriz buda bir fikir


--------------- Ekleme ---------------

kardeşşş benimki 20.115.54.1 buna n 86 oluyomu bunaaa
bence versiyonu yükselt 20.115 yaması var ama son versiyonu yüklemek daha mantıklı yada şöyle yapalım ben 20.115 yamasının linki ilk sayfaya eklerim geri kalan aynı zaten sen bu şekilde tele yeniden versiyon yükle sonra nokia software update ile güncelleme yapıp son versiyonu yükleyebilirsin telefonun yine hackli kalır

--------------- Ekleme ---------------

öncelikle format atmıştım ondanmı sorun devam ediyor,

flash lite var dahili bileşen hatası veriyor, indirip denerim olmayanları sölerim,

flash lite programını denemdim ama apptrk gibi olabilir son versiyonlarda cihaza eklenbiliyor zaten yeni versiyonda swh dosyalarını oynatabilyor
 

badb0y06

Üye
ben netten video izlicekken flash player falan istiyor onlarda olmuyodu galiba 1-2gün deniyim sonucu sölerim sana hala sorun varmı yokmu diye, şu an uğraşamadım pek
 

t-slim

Üye
t slim bu durum patch ile alakalı değil patch ile extra uygulama olarak rompatcher ve installserver dosyası eklenmiştir farklı birşey yok istersen sana nokia imaj dosyalarını açan programı linkini verebilirim kendin açıp bakabilirsin, aslında bu program ile birçok bileşen telefona ilk kurulummuş gibi
yüklenebilir örneğin telefonu ilk aldığınızda ngage uygulamsı yüklü geliyor format atınca siliniyordu bizde birçok uygulamyı bu şekilde ekleyebiliriz buda bir fikir


Anladım bilgi için teşekkürler,programa gerek yok kullanmasını bilmiyorum.Yinede teşekkürler ;)
 

mikrorganizma

Üye
    Konu Sahibi
ben netten video izlicekken flash player falan istiyor onlarda olmuyodu galiba 1-2gün deniyim sonucu sölerim sana hala sorun varmı yokmu diye, şu an uğraşamadım pek
nette film izleyecekse skyfire öneririm hem facedeki videoları hemde youtube videlorını dns değiştirmeden oynatıyor
 
serdar1016

serdar1016

Üye
arkadaşım çok teşekkür ederim sayende telefonumu hackledim ve sorunsuz kullanıyorum.
 

badb0y06

Üye
nette film izleyecekse skyfire öneririm hem facedeki videoları hemde youtube videlorını dns değiştirmeden oynatıyor

galiba hackledim, flash lite var dahili bileşen hatası veriyor, teli açıp kapatınca rom patcherdakiler aplly olmuyor yeniden apply yapıyorum ondan daha önce yapamıyorum sandım, çok saolasın

dediğin programda 10saniyede 9kontürüm gitti ne olduğunu bile anlamadım, flash player gibi bişey lazım bi siteden dizi izlicektim çok gerekli değil otobüs yolculuğunda iyi oluodu ama farketmez, olursada güzel olurdu
 

mikrorganizma

Üye
    Konu Sahibi
rompatcherde addauto özelliğini aktif edersen teli yeniden başlattığında tekrar apply derdinden kurtulursun
walla ben wifi üzerinden bağlandığım için kontör olayını pek bilmiyorum ama videoları oynatıyor
 

badb0y06

Üye
rompatcherde addauto özelliğini aktif edersen teli yeniden başlattığında tekrar apply derdinden kurtulursun
walla ben wifi üzerinden bağlandığım için kontör olayını pek bilmiyorum ama videoları oynatıyor


tamam yaptım, ngage oynacakmı onla uğraşıyım birazda, k.bakma ilk kez bu işlerle uğraşıyorum ayrıntılı olmadıkça yapamıyorum,
 
CS BETA

CS BETA

Üye
arkdsm kesin denediniz demi bak Bende Haziranda N86 alcam bir sürü konu war böyle cogu palavra onun icin diorm baya bise indirdim simdiden nasıl yapıldıgınıda kopyaladım umarım aldıgmda olr
 

cmmurat

Üye
arkdsm kesin denediniz demi bak Bende Haziranda N86 alcam bir sürü konu war böyle cogu palavra onun icin diorm baya bise indirdim simdiden nasıl yapıldıgınıda kopyaladım umarım aldıgmda olr
dostum için rahat olsun ben yaptım ve 1 aydır sorunsuz kullanıyorum teli hiç düşünme on numara telefon pişman olmazsın
 
CS BETA

CS BETA

Üye
tm kardesim
 
HayaLeT80

HayaLeT80

Üye
yav bu akşam bendemi hacklasam npsam :hmmm sırf wormsword parti için hacklayacam bu teli :box
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
CS BETA

CS BETA

Üye
ins aldıgımda olr
 
HayaLeT80

HayaLeT80

Üye
arkadaşım telefonu hacklı versiyonu yükledim ama rompatcher olayını çözemedim dosyayı netten indirdim e nin hemen içine patcheskalsörünü oluşturup dosyayı içine attım ama tele rompatcer uygulaması gelmedi neden acaba :hmmm çzemedim
 

mikrorganizma

Üye
    Konu Sahibi
menü---> uygulamalar içinde olması lazım eğer yok ise hata yapmışsındır tekrar dene patches klasoründe .rmp uzantılı yamalar olacak
 

badb0y06

Üye
yapamadıysan

[email protected]

ekle sana detaylı ve de tek tek anlatırım

bide ben 5-6kere yapmak zorunda kaldım çok kurcaladım galiba, format falan attım, yapamaman mümkün değil yani, şu an çok güzel kullanıyorum hiçbir sorunum yok ve bi daha çok zor format atarım =)
 

gercori

Üye
yaptım ama. telefon hala sertifika soruyor.
 


Üst Alt