N8 viber arama nasıl yapılır?

Sponsorlu Bağlantılar

murat_6666

Üye
lanet olsun symbiyan a cok geride kaldi dandik android li telefonlarda bile oluyo belki bu son nokia olacak
 


messevim

messevim

Üye
mesaj Ve resim i whatshapla gönderiyoruz zaten. Bize konuşma lazım
 

bayon

Üye
nimbuzla da konuşma yapabiliyorsunuz
 
kralberk13

kralberk13

Üye
görüntülü konuşma oluyomu nimbuzzla
 
kralberk13

kralberk13

Üye
fring yüklüyorum telefon numarımı giriyorum registration attempts felan diyor support felan diyor anlamadim sorunmu var
 

bayon

Üye
ben baktım da ikisinde de yok galiba ama önceden konuşuluyordu
 


Üst Alt