
Tamam! Wave en iyi telefon. Şu ana dek yapılmış en iyi mobil aygıt. Bada da en iyi işletm sistemi.![]()

Neden o iyi telefonunun forumundaki sorunlardan bahsetmiyorsun?n8 in iyi oldugu belli satislardan zaten![]()
Neden o iyi telefonunun forumundaki sorunlardan bahsetmiyorsun?
Ayrıca N8 çıkalı ne kadar oldu wave çıkalı ne kadar oldu, biraz mantık...

n8 in iyi oldugu belli satislardan zaten![]()
bırakın arkadaşlar uğraşmayın şununla, laf atıp forumdan olmaya değmez... Kırıcı sözlerden kaçınalım.bumu n8 in kamerasi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kim youtube eklemişse saçmalamış ben kendim çektiğim videolarda boyle saçma bir görüntü görmüyorum
bumu n8 in kamerasi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
. Çok belli ediyor kendini. O yazıları okuma kısmına gelince; AutoFocus diye bir yama var N8 İçin Standart Quality'de çekilmiş bu video. Çok belli ediyor kendini. O yazıları okuma kısmına gelince; AutoFocus diye bir yama var N8 İçin
.. Yakın bir zamanda o da gelicek kardeş.. Yeni güncellemlerle..
Bende çektiğim hiç bir videoda böyle bişey görmedim. Örnek bir video upload etmek isterdim ama, sen onada bişey uydurursun.
Herneyse, Wawe bir numara, bada'sıda dünyada eşi benzeri olmayan bir sistem.. Sen öyle dedin ya.. Öyledir..
Mesajını şikayet ettim kardeş.. Hakettiğini alırsın umarım..
Birşey derdimde, iyi aile eğtimi almış biri olarak senin gibilerden hep uzak durmayı tercih etmişimdir, şimdide ediyorum.. Allah bildiği gibi yapsın.
dostum o bahsettiğin n8 de macro mod olmasın
Hiç 1 Üretici tam birşey üretmez. Bunu rahatlıkla idda edebilirim.
iPhone'un en büyük avantajı, tek bir yazılım üzerine Stabil bir şekilde oturtulması.
Nokia, stratejesini değiştirmeli bence.. Standart, Stabil, ve sürekli değişime uğramayan, olgunlaşmış ve artık basit bug'lardan arınmış bir yazılım.. Adıda symbian olmayan bir yazılım.
N8'de böyle olsaydı, Donanım olarak zaten iPhoneı ezer geçer. Fakat yazılım kısmına gelince işler değişiyor..
Yaklaşık 1 aylık N8 Serüvenimde bunu anladım.
Pişman değilim aldığıma.. Tek istediğim, kullanılabilir, pratik bir işletim sistemi.
Bu da yeni güncellemelerle mümkün olacak, müşteri olarak bunu umuyorum. Eğer bu yeni güncellemeler umulduğu gibi olursa (Yeni bir browser, yenileştirmeler...).... Nokianın eline su dökemezler..



