N8 Tecrübem ve iPhone

Sponsorlu Bağlantılar

erkara_64

wave yi savunan arkadaş şahsen ben senin yerinde olsam bunca laf kapışmasından sonra ömrüm boyunca wave yi bırakmam üstüne de altın kaplama yaptırırdım:)hatta neme lazım bozulur filan yedek bir tane daha alırdım:)
 


melihbeyza

melihbeyza

Üye
Kardeşim süpersin yorumlarına canı gönüülden katılıyorum............:))
 
mahirmete

mahirmete

Üye
Arkadaşlar ben Nokia 2100'dan beridir Nokia ya devam ediyorum. Şu an N95 8GB ı kullanıyorum. Valla çok harika bi alet çıktı çok memnunum ancak artık dokunmatik telefona geçme zamanı geldi sanırım. İlk başlarda iPhone 4 e sarmıştım artık değiştiricem Nokia sürekli nereye kadar dedim. yine vazgeçemedim :)

Öğrenmek istediğim bi şey var ve ne şekilde arayabileceğimi bulamadım. Google amca da bilmiyomuş zaten :)

Arkadaşımda iPhone var ve onun basit bi özelliği çok hoşuma gitmişti. Kullanan varsa bilir Nokia da, wifi ile internette dolaşacağımız zaman veya mail eşitleyeceğimiz zaman wlan arar bulur bağlanırız. Sonra o uygulamadan çıkınca bağlantı otomatik kesilir. Yani sürekli bağlı kalmaz. Size mail geldiği zaman "1 Yeni Mesaj" gibi çat diye gelmez o mail. İlla ki senin arada bir girip maillerini kontrol etmen gerekir.

Ama iPhone da bu özellik var, yani telefon wlan a sürekli bağlı ve her seferinde bağlanmak için uğraşmıyorsun. Mail geldiğinde ise anında seni uyarıyor.

N8 kullanan arkadaşlarım, bu mail özelliği N8'de de mevcut mu?
Artı bi şey daha, webbrowser hakkında bazı söylemler mevcut. Opera gibi başka bir uygulama yükleyerek video izlemede sıkıntı yaşanıyor mu?
 
Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
Teşekkürler kardeş içime serin sular serptin vallaha alıyorum bende en fazla 3 gün içinde....
 
mustafa

mustafa

Üye
eğer ki iphone da mesaj yazarken alfasayısal bi klavye koysalar iphone alırdım onun dışında iphone 4 de alınası değil. bekleyin arkadaşlar symbian^3lü xpressmusic bi cihaz çıksın onu alın. özellikle 5800 kullanıp n8 alacak arkadaşlar aradaki ses farkını görürler 5800'ın ezici bir üstünlüğü var :oke:
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Arkadaşlar ben Nokia 2100'dan beridir Nokia ya devam ediyorum. Şu an N95 8GB ı kullanıyorum. Valla çok harika bi alet çıktı çok memnunum ancak artık dokunmatik telefona geçme zamanı geldi sanırım. İlk başlarda iPhone 4 e sarmıştım artık değiştiricem Nokia sürekli nereye kadar dedim. yine vazgeçemedim :)

Öğrenmek istediğim bi şey var ve ne şekilde arayabileceğimi bulamadım. Google amca da bilmiyomuş zaten :)

Arkadaşımda iPhone var ve onun basit bi özelliği çok hoşuma gitmişti. Kullanan varsa bilir Nokia da, wifi ile internette dolaşacağımız zaman veya mail eşitleyeceğimiz zaman wlan arar bulur bağlanırız. Sonra o uygulamadan çıkınca bağlantı otomatik kesilir. Yani sürekli bağlı kalmaz. Size mail geldiği zaman "1 Yeni Mesaj" gibi çat diye gelmez o mail. İlla ki senin arada bir girip maillerini kontrol etmen gerekir.

Ama iPhone da bu özellik var, yani telefon wlan a sürekli bağlı ve her seferinde bağlanmak için uğraşmıyorsun. Mail geldiğinde ise anında seni uyarıyor.

N8 kullanan arkadaşlarım, bu mail özelliği N8'de de mevcut mu?
Artı bi şey daha, webbrowser hakkında bazı söylemler mevcut. Opera gibi başka bir uygulama yükleyerek video izlemede sıkıntı yaşanıyor mu?
O dediğin mail özeliği N8 de de var Opera ile sadece youtube videoları izlenebiliyor
 

erkara_64

arkadaşım ben vadofone internet kullanıyorum sürekli mailim hesabıma n8 widget ekranına düşüyor wifi ile nasıl olur açıkcası bilemiyorum hiç denemedim...

5800 sesi ile n8 karşılaştıran arkadaşım sence bu 2 telefon aynı segmentin telefonumu adı üstünde birisi xpress müzik diğeri kamera telefonu...o zaman bende sana derim ki n8 kamerada ezici üstünlüğü var..ne kadar saçma oldu demi....:)
 
orcthesorc

orcthesorc

Üye
Ben eski bir ''nokia n95'' ve ''n96'' kullanıcısı olarak,işim gereği sürekli mailleri ile yaşayan bir kişiyim.Şu anda n8 kullanıyorum ve tam bir nokia severim...

Mail alış verişi n8 de gayet rahat çalışıyor..ekrana yeni bir mesajmış gibi gözükmesede.Ana ekran üzerindeki widget lardan ve gelen sesli bildirimden hemen anlıyorsun.Zaten eğer işin,gerçekten mail ile ilgiliyse onun seni uyarmasına gerek kalmadan zaten senin gözün hep widget da oluyor...açıkçası iphone un burada fazladan bir mahareti yok.

Ses konusuna gelecek olursak; ben n8 in ses çıkışının (hoparlörün) konumlandırdığı yerden hiç memnun değilim.tamam kabul ediyorum bir müzik telefonu değil ama hiç olmazsa telefon çalarken bari rahat duyabilseydik!* hayır düşünüyorum da tasarımsal olarak hoparlörün oraya konulmasının hiç bir mantığı yok.ama donanımsal olarak mecbur kalmışlarsa bir şey diyemem.gülü seven dikenine katlanır!

Ayrıca hiç bir müzik keyfi,bir kulaklık takmadan yada bir ev sistemine bağlamadan tam olarak alınamaz BENCE.N8 de kulaklık kullandığınız zaman gerçekten harikulade bir ses çıkışı olduğunu rahatça söyleyebilirim...

nokia n8 standart tarayıcısında,rahatça tüm videoları izleyebildiğimide belirtirim...
 
mustafa

mustafa

Üye
arkadaşım ben vadofone internet kullanıyorum sürekli mailim hesabıma n8 widget ekranına düşüyor wifi ile nasıl olur açıkcası bilemiyorum hiç denemedim...

5800 sesi ile n8 karşılaştıran arkadaşım sence bu 2 telefon aynı segmentin telefonumu adı üstünde birisi xpress müzik diğeri kamera telefonu...o zaman bende sana derim ki n8 kamerada ezici üstünlüğü var..ne kadar saçma oldu demi....:)

bende demişim ki s^3 lü xpressmusic cihaz bekleyin. ben n8 le kızları karşılaştıran gördüm. hangisi daha acayip :box
 

Nusirvan

Üye
kkeske acele etmeseydın dostum nokıa e7 alsaydın :)
 

SULARSELLER54

Üye
arkadaşım eline sağlık çok güzel yazmışsın. ben de 4 gündür kullanıyorum N8 i . gerçekten çok ama çok başarılı bir telefon olmuş. iphone 3 gs mi sattım ve N8 aldım. tek kelime ile hiç pişman değilim. bana göre N8 çok daha kullanışlı. Nokia ya çok uzun zamandır para vermemiştim. hatta telefon iphone dur diyordum, ta ki N8 i görüp alıp kullanana kadar. şarjı gerçekten çok iyi. menü , rehberdeki kişilere ulaşım çok kolay. almayı düşünen herkese tavsiye edilir.
 
pcwolf

pcwolf

Üye
iphone'a gelince illaki hava olsun diye kullananları var ama kullanmayı bilirsen o cihaz çok kötülenecek bir cihaz değil. tutturmuşsunuz bluetooth yok diye. işte uygulamalar bu noktada devreve giriyor. apple store da o kadar uygulama var ki telefonun bütün açıklarını kapatıyor.
sana cevap yazmayacağım artık çünkü cevap veremiyorsun soru soruyorsun bolca. n'8 li günler sana :oke:
Uygulamalarla telefonun açığının kapatılması kadar saçmalık görmedim ben, hazırı varken neden uygulamalarla uğraşılsın bilmem ki.
Eğer nokia iphonedaki gibi yapsa adım gibi eminim yine nokia kötülenirdi..
 
pRime.

pRime.

Üye
Iphone 3G S kullanıyorum, İphone 4 te kullandım. Ikisi de güzel telefon hızlı akıcı ama uygulamalar her ne kadar fazla olsa da bir yerden sonra sıkmaya başlıyor extra özellik olmayınca boşlukta kalıyorum iphone la. iphone u sadece interneti hızlı (bence internet tarayıcısı 1 numara) ve akıcı olduğu için, bir de mesajlaşması kullanışlı olduğundan seviyorum. Onun dışında N85 ue E52 açıkçası özellik olarak çok daha iyi. Ama iphone unda hakkını yememek lazım güzel bir telefon.
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Arkadaşlar N9 söylentilere göre 1.2 ghz işlemcilli ve 768 reme sahip olacakmış. Eğer bu şekilde piyasada olursa büyük iddiam var ki nokia yine yaranamayacak..
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Gereksiz tartışma mesajları silinmiştir. Tekrarı halinde ilgili arkadaşları bir süre forumdan uzaklaştırmak zorunda kalacağız. Konunun huzurunu bozmanın bir anlamı yok.

Bilginize..
 

ohalandeve

Üye
bırak arkadasım n8 ı falan ya..web browser o kadar dandık kı flash destegı bıle yok yemısım kamerasını hd cıkısını..
 

fisaaa

Üye
hocam insanların ön yargılı karşılaştırmalarına kulak asmaman güzel... ek olarak insanlar ne aldığını bildiği sürece sorun yok... iphone de aradığın özellikler yoksa veya arananın üstündeki programlara ihtiyacın yoksa almanın pek bi anlamı yok.. kanımca n8 senin işini fazlası ile görüyor ve bende n8 tercih ettiğim için memnunum öle teknosada boşa konuşan mal satma çabasında olan satış danışmanlarının bilmeyerek kurdukları cümlelere takılmak yersiz...
 
sh0ck

sh0ck

Üye
    Konu Sahibi
bırak arkadasım n8 ı falan ya..web browser o kadar dandık kı flash destegı bıle yok yemısım kamerasını hd cıkısını..


n8de flash destegi var kardes... Arastirip oyle.yorum yazsaydin keske.. Ben nasil facebooktaki videolari oynatiyorum o zaman :)
 
ozggurr

ozggurr

Üye
bırak arkadasım n8 ı falan ya..web browser o kadar dandık kı flash destegı bıle yok yemısım kamerasını hd cıkısını..

bu tur yazi yazanlarin geneli yeni uye ve bilincli bir sekilde bu tip sacma yorum yapan bir arkadas oldugunu dusunmeye basladim... ip nolarini kontrol etse adminler, farkli kullanici adi ile baglanan ayni kisiler sacma ve zeminsiz yorumlariyla ortami mi germeye cabaliyor acaba...

bakiyorum bu tip yorumlarda bulunanlar hep yeni uye ve bir kac mesajlari var forumda ve geneli de bu yukarida alintiladigim gibi ipe sapa gelmez ve duzeysiz.
 


Üst Alt