N8 Kamera güncellemesi

    Konu Sahibi
N8 Kamera güncellemesi
arkadaşlar nokia beta lab N8 için deneysel bir kamera güncellemesi yayıladı.
 
Tepkiler: andry77 ve ozggurr

_ardaa

Üye
Built-in demiş yani dahili kamera uygulaması bu, hem ui değişmiş hem 30 fps caf eklenmiş, ben bunu güncelleme olarak bekliyordum Beta Labs'ın geliştireceğini tahmin etmemiştim.
 
Tepkiler: ozggurr
şu an indiriyorum ama görünüşü belledeki gibi olmuş
 
indirdim henüz test etme fırsatımız olmadı. Bilgilendirme için teşekkür ederiz hocam.
 

ozggurr

Üye
betalabs calisiyor, N8 kullanicilari cosuyor...
 
Tepkiler: -omer-
s'a ya kardeş ben kurdum eskisine göre sanki daha bulanık gibi gördüm.bit hızı da düşmüş yükselmesi lazım değilmiydi.bide 30fps olduğunu ve caf eklendiğini nereden anlayacagiz teşekkürler şimdiden
 

Uruloki

Üye
ben linki göremedim beta labs da anna olanlar mı kuruyor çünkü sw uptade filan diyordu da
 

_ardaa

Üye
Evet Hasan Anna olanlar kurabiliyor sadece.
 

Uruloki

Üye
yani sende bekliyorsun arda ya birde bugün gelecekti yalan bak ben hala resmiyi bekliyorum
 

_ardaa

Üye
Evet bende beklemedeyim, bugünü gözden çıkardım zaten yarın belki gelir acelemiz yok zaten biraz sorunluymuş galiba, Ovi üzerinden güncelleyenler bile sorun yaşamış.
 
yok n8i olan herkez yükleyebilir anna ile alakası yok uroloki benimde anna yok ama ben kurdum
 
valla bende pr1.2 yüklü ve ben kurdum
 

_ardaa

Üye
yok n8i olan herkez yükleyebilir anna ile alakası yok uroloki benimde anna yok ama ben kurdum

Yüklediğine emin misin?
Beta Labs'dan alıntı

Compatibility

This camera update is for the Nokia N8 with Symbian Anna. If you do not yet have Symbian Anna, you can check for it at
or from your device Tools -> SW update.

yani Anna değilse sistemin güncelle demiş.

peki 30fps ve caf aktif mi kurulmuş madem test edin öğrenelim biz de, Anna için diyor özellikle.
 

Uruloki

Üye
evet arda şu an bende yükledim ve çalıştı yanlız serdar caf için yakın çekime al cameraproda daha iyi netlemesi süper ya bu
 


anna gerekli diyor.
 

amtcn

Üye
Ben yüklemeye çalıştım yüklenemiyor dahili bleşen dedi ?
 
tamam uroloki teşekkürler gerçekten güzel ama normal çekimde eskisinden farkı yok gibi duruyor hatta sanki eskiden daha iyidi bide bit hızı düşünce daha kötü çektiğini biliyorum bununda bit hızı düşmüş 30fpsyide göremedim ben
 
arkadaslar sorunsuz calscaksa indiryorum ??
 

Uruloki

Üye
arkadaşlar azıcık kasabiliyor bazen birde serdar pc den bak kmplayer filan varsa ordan bakabilirsin birde tam deneyemedim ben deneyince yazarım kaliteyi filan