n8 hakkında birkaç soru kullananlar cevap verebilirlermi ?

  • 16 Kasım 2010
  • 5092 Okunma
  • 20 Cevap

0/5, 0 Oy
  1. merhaba n8 kullanalar şunları deneyebilirmi

    * usb hard disk çalışıyormu

    * usb dvd rw çalışıyormu

    * usb klavye çalışıyormu

    * real footbal hd nasıl oynanıyor güzelmi ?

    * face yi bilgisayardaki web browser gibimi gösteriyor yoksa telefon a uyarlımı ?


    cvplarınızı bekliyorum ...
     


    Yazan: Mustafa1300
  2. face videoları izleniyor mu?bu çok önemli benim için
     
  3. dvd rw takılmıyor. gerisi ok! face videoları izleniyor. ister orijinal site ister tel için uyarlanmış şekilde açabilirsin. real football da dün gece oynuyodum gayet kaliteli bi oyun ama ben strateji severim aga :)
     
  4. güzel tuttum bn n8 i ama bn n8i nin çıkmasını bekliyom
     
  5. dvd yide çözerler herhalde yazılımla felan gerçi o kadarda gereklı değil
     
  6. N8 in tek artısı kamerası 5800 ile 500 mglik film indiriyorum varmı ötesi gerçi ekranı gidip geliyor ama tel rakipsiz
     
  7. Hdd neyse de dvd rw ne iş arkadaşım ya:)
     

  8. biri bana bu cümleyi anlatabilirmi hangisi daha ii kafam karıştı acaba n8 i satıp 5800 mı alsam:)
     
  9. o dediki tek kamera farkı var demek istio galiba xD
     
  10. kamera kısmını anladım da rakipsiz kısmını algılayamadım:)üstüne bir de ekran gidip gelior ve ötesi yok bu cihazın???
     
  11. Arkadaş demek istedi ki
    N8 in tek artıları her birini 1 defa sayınca tek oluyorlar
    12 Mp Kamera
    Hd video kayıt
    Hd video izleme (izlemeyen anlayamaz neredeyse 3D görüntü var filmlerde derinlik hissi veriyor)
    Usb klavye, mause, hdd, usb bellek
    amoled kapasitif ekran (hiç kullanmayan rezistif ile kapasitif arasındaki farkı ve lcd ile amoled anlayamaz)
    gerisini arkadaşlar yazsın vaktim yok
     
  12. daha önce 5800 kullandım, X6 da kullandım, ve dün itibariyle N8 aldım...

    5800 - dokunmatiği ilk kez kullananlar için evet paha biçilmez güzel bi telefon, kamera hariç tabi... 5800 la resim çekmek bile canım istemiyordu... ayrıca ekran gitti değişti serviste... işimi görüyormuydu tabiki evet, özellikle haritayı verimli bi şekilde kullanıyordum... ama daha fazlasını isteyenler gibi X6 aldım sonra;

    X6 - görünümü, kamerası, ve dokunmatiği (kapasitif), 5800 a göre farkları, başka varmı göze çarpan hatırlamıyorum, kamerası güzeldi gerçekten 5800 a göre, kaliteli resimler çekebiliyordum, ancak harita ilk çalıştığında veya biraz çalıştıktan sonra donup devam ediyordu ve çok rahatsız ediciydi...

    N8 - sanırım beni tatmin etti, görünümü güzel, ki renkli alıcaktım ama son kalan N8 di bayideki ve Gri renk kalmıştı şansa, olsun aldım. görünüm gerçekten güzel, nokia kendisini gerçekten geliştirmiş, dokunmatik titreşimi bile haz veriyor insana... özelliklerini anlatmaya gerek yok zaten yeterince yazılıyor,

    benimle aynı anda bi N8 almaya gelen çok tatlı bi insan daha vardı, baya araştırmış bu N8i, ve onu almaya karar vermiş biri, ancak forumlardan araştırdığına göre batarya problemi ve brikaç küçük problemden daha bahsetti, ne kadar eksi yönleri var henüz bilemiyorum ama kullanıkça göreceğiz artık,

    sonuçta, şu an 5800 450 tl ye bulmak mümkün, ama 450 tlyi küçümsemeyin, o kadar para vereceğine N8al bence gerçekten daha mantıklı ... tabi 1100 da alınabilir... tercih...
     
  13. arkadaşlar birkaç gün önce n8 aldım ama benim sorunum şu sönsörler açık oto ekran döndürme aktif olduğu halde telefonu yata duruma getirdiğimde ekran dönmüyor acaba başka bir ayarı mı var bunun nasıl yapcm bunu ?
     
  14. arkadasım sol tarafa yatırmalısın :)

    bende en cok sevdiğim özelliği mp3lerimi oto teypten fm frekansıyla dinlemek oluyo hemde istediğim frekeansta cunku fm verici özelliğine bayıldım ama telefonu hep ekranı ustune koymak lazım cunku ses cıkıs yeri arkada ve ekran uste gelecek sekilde masa ustune koyunce sesı az cıkıyor
     
  15. çok komik yatırmadığım taraf kalmadı yaa.. Hiçbir şekilde dönmüyor ekran
     
  16. Kapatıp açtın mı cihazı ve otomatik döndürme seçeneklerini?
     
  17. evet hepsini yaptım hatta fabrika ayarlarına bile döndüm olmadı
     
  18. arkadaşım kıyaslam yaptığın tel olmuşmu ya hacı muratla bmw oldumu şimdi
     
  19. arkadaşlar bende oyunların nerede olduğunu bulamadım yok mu yükleme mi yapılması gerekiyor. şimdiden tşkler..
     
  20. menu>ayarlar>telefon>sensör ayarları

    buraya girdikten sonra karşına iki seçenek çıkacak
    SENSÖRLER AÇIK
    DÖNDÜRME KONTROLÜ

    BURDAN DA DÖNDÜRME KONTROLÜNE GİR VE ÇIKAN SEÇENEKLERDEN
    OTO.EKRAN DÖNDÜRME Yİ ÇEK İŞARETLİ OLMALI
    SENSÖRLER AÇIK TA OLSA DÖNDÜRMEZ BU İBAREYİ SEÇMEZSEN ...:oke:
     
Yüklüyor...
18/09/2018 - 23:18