medles
Üye
N8 Genpa Yasal Destek ????
Arkadaşlar Nokia N8 i 05.11.2010 da aldım. 08.11.2010 da cihaz kapandı. Sonsuz döngüsel hata. 07.12.2010 da tekrar genpa servise verdim. Telefonu bugün aldım saat 15:00 da. sadece 2 saat kullandım. Şu an tekrar kapandı ve açılmıyor. Nokia merkezi aradım, servise ver hatta KVK ya ver dediler. ama her seferinde derdimi anlatmaktan yoruldum. Yasal olarak bir şey yapmak mümkünmü... Kısaca 3 defa aynı arızandan servise gitti hadi hayırlısı..bu telefon bu yolda eskirde bende kurtulurum gibi geliyo..:-)))))
İlginize şimdiden tşk.
İlginize şimdiden tşk.
Avukatın varsa direk danış gerekli evraklarıda almayı unutma tamir süresince aldığın formlar vs 