sinan_apache
Üye
5800 ExpressMusic Kullanıcıları Onemli Bilgi Hemen Konuya Göz Atın.
Ben Arkadasimla MEsajlasirken, Ekranda Cizgi Seklinde Renkli Olmaya basladi ve Telefon hemen kapandı. Bataryayi Cikarttim 5-10 sn Bekledim Tekrar Takip Acmak İstedim Acilmadı. Acma tusuna Bastıgım Zaman, Titresim Geliyor Fakat Ekran ve Lambalar Yanmıyordu. KVK ya götürdüm Aksam Msj Attilar Cihaz Onarıldı Diye,50 lira Para Verdim. Cihazı Almaya Gittim, Hafıza KArtına Format Atılırken Cihazı Aldım Acmak İstedim Acılmadı. Yetkililere Verdim 30 Dakika KAdar Beklettiler Laboratuvarda İncelemeye Aldılar, Sonra Demezlermi Cihaz Olmuyo, Onarılmıyo. Napayım Cöpemi Atayım Dedim. 2 yıl bile olmadı cihazı alalı.
Kafamı KArıstıranda, Ogun hep 5700-5800,5800 express music modelli telefonlar vardi insanların elinde, kimisi donma sebebiyle getirmis, kimisi telefon acilmiyo diye getirmis, fakat telefonları acılmayanlar geldikleri gibi geri gittiler cunku cihaz onarılmıyordu. paramı geri iade ettiler, servis ücreti 10 lira haric..
Ardından Nokia Destek Hattını Aradım, Arkadasımla Mesajlasırken, Telefonda cizgi seklinde renkler olmaya basladi ve hemen kapandı, dahada acılmadı dedim. kvk teknik servise goturdum, yapildi diye verdiler, telefonu acayım dedim acılmadı, tekrar incelemeye aldılar ama cihaz yapılamıyor, onarılmıyor diye yanıtla karsılastım. ne yapayım şimdi, çöpemi atayım dedim, hayır atmayın dediler, teknik serviste raporda eger teknik arızadan dolayı kaynaklanıyorsa, işlem yapılacak. Denildi, Kullanıcı Hatalı ise bisi yapamayız dediler. fakat teknik arızaydı, mesajlasarken aniden kapandi ve acılmadı. daha sonra müşteri hizmet gorevlisine dedimki, teknik servise gelen müşterilerin ellerinde ve cihaz onarımı yapilmis telefonlarda hep 5800 express music modelli telefonlar bulunuyordu. 2 hafta oncesine kadar boyle bir sorun yoktu, fakat 2 hafta once e-posta guncelleme, burada ve simdi, internet radyo,mailbox bilmem ne bunları guncelledikten sonra hersey oldu dedim. müşteri departmanındaki gorevlide, evet e-postayla ilgili( sanırım guncellemelerden doğan problemler) bunu kasdetmek istedi, bu problem giderilmek icin islemde bekletiliyor diye bi söz söyledi. daha sonra tekrar aramamı istediler..
cihazımda garanti kapsamı dısındaydı, kapagını cıkarttıgım için garanti süresi dondurulmustu.
sizlerden tavsiyem cihaz garanti kapsamındada olsa, garanti kapsamı dışındada olsa,cihaz kendi kendine bozulduysa nokia destek hattını arayıp,cihazın kendi kendine bozuldugunu dile getirin. yoksa nokia bu duruma el atmaz ve olan yine bizlere olur
Kafamı KArıstıranda, Ogun hep 5700-5800,5800 express music modelli telefonlar vardi insanların elinde, kimisi donma sebebiyle getirmis, kimisi telefon acilmiyo diye getirmis, fakat telefonları acılmayanlar geldikleri gibi geri gittiler cunku cihaz onarılmıyordu. paramı geri iade ettiler, servis ücreti 10 lira haric..
Ardından Nokia Destek Hattını Aradım, Arkadasımla Mesajlasırken, Telefonda cizgi seklinde renkler olmaya basladi ve hemen kapandı, dahada acılmadı dedim. kvk teknik servise goturdum, yapildi diye verdiler, telefonu acayım dedim acılmadı, tekrar incelemeye aldılar ama cihaz yapılamıyor, onarılmıyor diye yanıtla karsılastım. ne yapayım şimdi, çöpemi atayım dedim, hayır atmayın dediler, teknik serviste raporda eger teknik arızadan dolayı kaynaklanıyorsa, işlem yapılacak. Denildi, Kullanıcı Hatalı ise bisi yapamayız dediler. fakat teknik arızaydı, mesajlasarken aniden kapandi ve acılmadı. daha sonra müşteri hizmet gorevlisine dedimki, teknik servise gelen müşterilerin ellerinde ve cihaz onarımı yapilmis telefonlarda hep 5800 express music modelli telefonlar bulunuyordu. 2 hafta oncesine kadar boyle bir sorun yoktu, fakat 2 hafta once e-posta guncelleme, burada ve simdi, internet radyo,mailbox bilmem ne bunları guncelledikten sonra hersey oldu dedim. müşteri departmanındaki gorevlide, evet e-postayla ilgili( sanırım guncellemelerden doğan problemler) bunu kasdetmek istedi, bu problem giderilmek icin islemde bekletiliyor diye bi söz söyledi. daha sonra tekrar aramamı istediler..
cihazımda garanti kapsamı dısındaydı, kapagını cıkarttıgım için garanti süresi dondurulmustu.
sizlerden tavsiyem cihaz garanti kapsamındada olsa, garanti kapsamı dışındada olsa,cihaz kendi kendine bozulduysa nokia destek hattını arayıp,cihazın kendi kendine bozuldugunu dile getirin. yoksa nokia bu duruma el atmaz ve olan yine bizlere olur