darkwolf33
Üye
Arkadşlar bugün itibariyle telefonumu almış bulunuyorum çok şaşırdım telefonun anakartı da değişmiş komple bütün ne var ne yok kasa olarak o da değişmiş yani sıfır telefon geldi demezsek yalan olur makine tertemiz sağlam ama sanki kilit tuşu çok çok hafif sallanıyor sanki onun dışında gayet güzel.Özlemişim keretayı 

