aporep
Üye
N79,N80,N81,N82 kıyaslama
arkadaşlar bi sorum olacaktı.
1.rahat kullanım
2.wlan
3.Kamera Spesifikasyonları(güzel ve kaliteli fotograf çekimi ve video)
4.symbian işletim sistemi ( yani istediğim programları yükleyebilirmiyim )
5. kolay mesaj çekimi
konuları bakımından N79,N80,N81,N82 telefonları kıyaslarsak hangisi daha iyi fikirlerinizi öğrenebilirmiyim. tabi ücretleride önemli.yada önereceğiniz bir telefon varsa söylermisiniz lütfen?? hepinize teşekkür ederim



1.rahat kullanım
2.wlan
3.Kamera Spesifikasyonları(güzel ve kaliteli fotograf çekimi ve video)
4.symbian işletim sistemi ( yani istediğim programları yükleyebilirmiyim )
5. kolay mesaj çekimi
konuları bakımından N79,N80,N81,N82 telefonları kıyaslarsak hangisi daha iyi fikirlerinizi öğrenebilirmiyim. tabi ücretleride önemli.yada önereceğiniz bir telefon varsa söylermisiniz lütfen?? hepinize teşekkür ederim





)) çocukonun üstüne kendine bide djitalfptograf makinası aldı 44 keğıda telefonu güzel çekmiyo diyo...tabi ara ara donmalar oluyo n79 da biraz msj yazarken zorlanıyodum ''maxicepten'' okudum mesaj dilini ingilizce yaparsan bişey kalmaz diye yaptım on numara oldu şimditıkır tıkır...cihazın waylıns'ıda çok güzel bir teptabın göremediği ağı bile n79 bulabiliyo rahatlıkla DEDİM YA AŞIĞIM cihazıma 
