N79,N80,N81,N82 kıyaslama

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
N79,N80,N81,N82 kıyaslama
arkadaşlar bi sorum olacaktı.
1.rahat kullanım
2.wlan
3.Kamera Spesifikasyonları(güzel ve kaliteli fotograf çekimi ve video)
4.symbian işletim sistemi ( yani istediğim programları yükleyebilirmiyim )
5. kolay mesaj çekimi
konuları bakımından N79,N80,N81,N82 telefonları kıyaslarsak hangisi daha iyi fikirlerinizi öğrenebilirmiyim. tabi ücretleride önemli.yada önereceğiniz bir telefon varsa söylermisiniz lütfen?? hepinize teşekkür ederim:islik:islik:islik:islik
 


zeki361

zeki361

Üye
kardeş ben internette baktım n79 bu söyledigin telefonlarda şarzı daha iyi kamerası 5 mp olması digerlerini etkiliyor n80 kesinlikle çıkar o zaten kullandim memnun degildim ekran netligi şarzı iyi degildi egerkı n serisinden alcaksan n95 8gb almanı tavsıye ederım gerçekten kalıtelı telefon dur bide oyun bakımından şarz bakıından n79 da fark atıyor ama senın hem n95 8gp da hareket sensoru var bunlarda yok benim bildigim
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
çok sağol kardeşim teşekkür ederim de şöyle daha açıklayıcı bişiler yazan olsa daha ii olur. ama tavsiyene uyacam n 80 i çıkarttım şimdiden heralde birde n81 inde kamerası ii değilmiş

--------------- Ekleme ---------------

yokmu başka yorum?:S
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar cvp yokm u?
 

hlayone

Üye
n81 kullanıyorum kamerası beş kuruş etmiyor
 

xxyzff09

Üye
ben 79 öneririrm.n95 gibi hantal bi telefon değil.ufak kibar.ayrıca n95 te fm verici yok diye biliyorum.n79 da mevcut.ben kendim kullanıyorum n79 u.çokta memnunum hiçbir eksiklik göremiyorum telefonda.
 
aLone

aLone

Üye
n79 çok güzelde tuş takımı pek güzel değil
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim arkadaşlar sağolun:D
 

dardi

Üye
n79 al kardeş radyo istasyonu gibi telefon mutfaktaki radyoyla ayarlıyorum istediğim müziği dinliyorum kamera filanda güzel n95 filan verdiğin paraya değmez n79 uygundur.
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
peki symbian işletim sistemi ne kardeş n79 un S60 v3 9.1 mi 9.2 mi yoksa 9.3 mü?? ve wifi si varmı ??
 
fatih82

fatih82

Üye
n95 8gb 5800 yada n82 al fiyat yonunden 5800 uygundur ama n80 gibide nokiada ekran çözünürlüğü olan cihaz yoktur karar senin
 
alfonso_edishon

alfonso_edishon

Üye
arkadaşlar bi sorum olacaktı.
1.rahat kullanım
2.wlan
3.Kamera Spesifikasyonları(güzel ve kaliteli fotograf çekimi ve video)
4.symbian işletim sistemi ( yani istediğim programları yükleyebilirmiyim )
5. kolay mesaj çekimi
konuları bakımından N79,N80,N81,N82 telefonları kıyaslarsak hangisi daha iyi fikirlerinizi öğrenebilirmiyim. tabi ücretleride önemli.yada önereceğiniz bir telefon varsa söylermisiniz lütfen?? hepinize teşekkür ederim:islik:islik:islik:islik
Fiyat özellik kalite performans vb. hiçbir yönden bu telefonlar N79 la rakip değil komşu bile olamaz.
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
işletim sistemi ne peki 9,1 mi 9,2 mi 9,3 mü?

--------------- Ekleme ---------------

n79 un
 
aporep

aporep

Üye
    Konu Sahibi
peki 9.1 ve 9.2 uygulamalarınıda yükleyebilirmiyim??

--------------- Ekleme ---------------

peki 9.1 ve 9.2 uygulamalarınıda yükleyebilirmiyim??
 
futbol123

futbol123

Üye
kesinlikle n79
 

xxyzff09

Üye
peki symbian işletim sistemi ne kardeş n79 un S60 v3 9.1 mi 9.2 mi yoksa 9.3 mü?? ve wifi si varmı ??
n79da wireles da mevcut işletim sistemide Symbian S60 v3.(OS v9.1 9.2 9.3)
 
by_samci

by_samci

Üye
kardeş düşnmeden n79 ben bu telefona aşığım 7 ay önce aldım 620 tl para verdim kuruşuna kadar helel olsun on numara fotograf çekiyo aynıgünlerde arkadaşa 5800 aldık ŞU ÇOK TUTULAN TELEFON :))) çocukonun üstüne kendine bide djitalfptograf makinası aldı 44 keğıda telefonu güzel çekmiyo diyo...tabi ara ara donmalar oluyo n79 da biraz msj yazarken zorlanıyodum ''maxicepten'' okudum mesaj dilini ingilizce yaparsan bişey kalmaz diye yaptım on numara oldu şimditıkır tıkır...cihazın waylıns'ıda çok güzel bir teptabın göremediği ağı bile n79 bulabiliyo rahatlıkla DEDİM YA AŞIĞIM cihazıma :)
 
Godfather

Godfather

Üye
Bunların hepsi çok güzel telefonlar :) Benim n81 im vardı çok güzel telefon :oke:
 

RoBB

Üye
sana tavsiyem N79 kesinlikle dierlerine göre şık ve kibar ayrıca haraket sensörü mevcut ben 8aydır kullanıorm çok memnunum N95in sadece adı war çok iyi bi telefon ama N79da fm werici war N95te yok ayrıca çok iyi vLan tarama aygıtına sahip laptopların çekmediği yerleri çekebilio
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt