N73 Me olduğunu nasıl anlarız?

Sponsorlu Bağlantılar

güvercin

güvercin

Üye
    Konu Sahibi
N73 Me olduğunu nasıl anlarız?
arkadaşlar bir hafta önce N73 Me aldım ama bana biraz düz N73'ü ME yapıp sattılar gibime geliyor bunu anlamanın yolu nedir yani telefonum gerçek music edition mu yoksa sonradan mı yapılmış nasıl anlayabilirim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133

bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyor:) sizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktu

yardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bir hafta önce N73 Me aldım ama bana biraz düz N73'ü ME yapıp sattılar gibime geliyor bunu anlamanın yolu nedir yani telefonum gerçek music edition mu yoksa sonradan mı yapılmış nasıl anlayabilirim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133

bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyor:) sizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktu

yardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
çok zor bi soru sordum galiba 29 kişi bakmış bi tane bile cvp yazan yok:( yinede teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: ZAFER_0068D ve OsMaN|BeY


kemal51

Üye
:(arkadaşım şu an senin için telefonumun versiyonuna baktım benim tel music edition v4.0736.3.2.1 bilgine galiba seninki düz n 73.
 

sinan_41

Üye
benımkıde arkadas gıbı senınkı duz kardes
 
toprakumit

toprakumit

Üye
kardeşim sağ tuşa bas müzik kitaplığı hemen geliyosa o N73 ME'dir. Ama gideceğin yeri soruyosa mesela sağ kamera, orta tuş müzik kitaplığı diyosa oda N/3 'dür. Bundan başkada ayırt edemessin!!!:pro:
___________________________________________________________________SEVGİLER

 
technoman34

technoman34

Üye
music edition cihazların teması yeşil olarak açılır. Senin cihazında yüklü olan versiyon n73 music edition a ait ve eski versiyonu. Nokia Sw. Update ile güncelleme yap göreceksin ki telefonun ME
 
toprakumit

toprakumit

Üye
tecno bu kadar uğraşmasına gerek varmı...:pro:
______________________________SEVGİLER!!!

 

Lyciren

Üye
cevaplar biraz basit ve yüzeysel olmuş

öğrenmenin tek yolu telefonun pilinin altında yazan product kodunu kontrol etmen

kod listesi forumda bulursun bulamazsan die yazim türkiye için n73me kodu 0539256

seninkisi sanırım 0544984 ama telefonun arkasında başka bi kod yazıyodur büyük ihtimal çünkü bu kodda yeni yazılım var die kod değiştirmiş olabilirler
 
technoman34

technoman34

Üye
tecno bu kadar uğraşmasına gerek varmı...:pro:
______________________________SEVGİLER!!!


UĞRAŞACAK BİŞEY YOK Kİ DOSTUM. UPDATE TAKTIĞIN ANDA TELEFONU TANIYACAK ZATEN ORADADA GÖRECEK ME OLDUĞUNU. ÖLE PRODUCT KODUYLA FILAN UĞRAŞMAYA HİÇ GEREK YOK.
 
CaNNiSaR

CaNNiSaR

Üye
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133

benim telefonumda n73 me sanırım kata kulliye getirildik

--------------- Ekleme ---------------

UĞRAŞACAK BİŞEY YOK Kİ DOSTUM. UPDATE TAKTIĞIN ANDA TELEFONU TANIYACAK ZATEN ORADADA GÖRECEK ME OLDUĞUNU. ÖLE PRODUCT KODUYLA FILAN UĞRAŞMAYA HİÇ GEREK YOK.

update dediğin nedir nasıl takacağız

--------------- Ekleme ---------------

Nokia N73 Kodları


Düz N73 Metal-Mor Renk Türkiye Kodu: 0529603 | 0544984


Düz N73 Kemik-Kırmızı Renk Türkiye Kodu: 0529793 | 0544985
Düz N73 Kemik-Bej Renk Türkiye Kodu: 0515240 (Yeni renk ->
N73ME Türkiye Kodu: 0539256 | 0545034
Malesef bizimki uymuyor ben ereyondan sipariş etmiştim yinede günahlarını almıyayım ama sanırım bize düzü müzik yapıp satmışlar YAZIK ....:@
 
güvercin

güvercin

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim sağ tuşa bas müzik kitaplığı hemen geliyosa o N73 ME'dir. Ama gideceğin yeri soruyosa mesela sağ kamera, orta tuş müzik kitaplığı diyosa oda N/3 'dür. Bundan başkada ayırt edemessin!!!:pro:
___________________________________________________________________SEVGİLER

dediğini yaptım hemen müzik kitaplığı açılıyo galiba benimkisi nin versiyonu biraz eski yorumun için teşekkür

--------------- Ekleme ---------------

tüm cvp yazan arkadaşlara ayrıca teşekkür
 

kh-gz

Üye
arkadaslar benimde bi sorum olacsakti...bendede n73 var
kutusunda n73 black yaziyor ama me hic bi farki yok..yani sagdaki tusa basinca müzik yeri geliyor faln...
black le me arasindaki fark nedir??
 

Lyciren

Üye
siyah kasa sadece me de olur dicem de bende yurt dışından aldım telefonu benim tel in kutusundada black yazıyo ama yazılımı normal n73 dü kodunu değiştirdim me oldu :D

galiba nokiada işi iice karıştırdı zaten yazılım olarakta me nin bi üstünlüğü kalmadı telefonun içideki hiç bi yazılım veya temayı da kullanmıyorum bi nokia map güzel bişe symbian oldıuğu için telefona kullanımınıza göre bir sürü program mevcut telefonun yazılımına fazla takmayın sağlam olduğu sürecede sorun etmeyin bu arada n73 deki 4 lü menü tuşu daha güzel bence me de bu yuş sadece müzik çalar tuşu oluyo

black nedir e son cevabım , bence n73me görünüşlü n73 :D tek farkları kapak ve yazılım zaten donanımsal hiç bi farkları yok
 
xkadir61

xkadir61

Üye
kardeşim sağ tuşa bas müzik kitaplığı hemen geliyosa o N73 ME'dir. Ama gideceğin yeri soruyosa mesela sağ kamera, orta tuş müzik kitaplığı diyosa oda N/3 'dür. Bundan başkada ayırt edemessin!!!:pro:
___________________________________________________________________SEVGİLER


arkadaşım benim n73 düzdü ama 'ME' yaptım. sağ tuşa basınca müzik kitaplığı geliyor bence bununla anlayamazsın düz mü 'ME' mi olduğunu
 
ugur3535

ugur3535

Üye
benimkiside düz n73 ve müzik kitaplığı hemen açılıyor bu yolla anlayamayız bu müzij kitaplığının açılıp açılmaması versiyonla alakalı birşey eski versiyonlarda direkt açılmıyor
 

kh-gz

Üye
peki blackle me nin arasinda büyük bi fark varmi??
ve sen n73 kodunu deisip nasi me yaptin?? anlatabilirmisin?
 
gencbayraktarli

gencbayraktarli

Üye
benimki düz
olan modelii
 

asteriasxxx

Üye
bendeki n73 me orjinal
sağ tuşa bi kere basınca şarkı listesi çıkıyor. basılı tutuncada radyo devreye giriyor.
versiyonu
v 4.0736.3.2.1 ........... Nokia N73 (2) şeklinde hiçbir güncelleme felan yapmadım. zaten daha 2 gün oldu alalı
 

idasindi

Üye
arkadasım telefonun bataryasını soktukten sonra arka kısmındakı model bılgılerını yazan etıkette N73-1 dıye bır ıfade goruyorsan n73me dir benımde basıma buna benzer bı olay geldı
 

kh-gz

Üye
buarada tlf modeliv 4.0736.3.2.1 ........... Nokia N73 (1) ve güncelledigimden berli daha nsu tlf görmüyor...
ve arkasinda modell: nokia N73-1 yaziyor
 
safakk

safakk

Üye
arkadaşlar bir hafta önce N73 Me aldım ama bana biraz düz N73'ü ME yapıp sattılar gibime geliyor bunu anlamanın yolu nedir yani telefonum gerçek music edition mu yoksa sonradan mı yapılmış nasıl anlayabilirim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133

bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyor:) sizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktu

yardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------


çok zor bi soru sordum galiba 29 kişi bakmış bi tane bile cvp yazan yok:( yinede teşekkür ederim
imei den yada imei nin üstünde eğer n73-1 yazıyorsa çakma n73 me dir yani çevirme ama yok n73 yazıyorsa gerçeğidir:oke: valla 2. sorunuzu tam anlayamadım şahsen :)
 

Benzer Konular

05ender05
Cevap
0
Görüntüleme
532
05ender05
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H


Üst Alt