güvercin
Üye
N73 Me olduğunu nasıl anlarız?
arkadaşlar bir hafta önce N73 Me aldım ama bana biraz düz N73'ü ME yapıp sattılar gibime geliyor bunu anlamanın yolu nedir yani telefonum gerçek music edition mu yoksa sonradan mı yapılmış nasıl anlayabilirim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133
bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyor
sizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktu
yardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
--------------- Ekleme ---------------
yinede teşekkür ederim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133
bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyor
sizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktuyardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
--------------- Ekleme ---------------
çok zor bi soru sordum galiba 29 kişi bakmış bi tane bile cvp yazan yokarkadaşlar bir hafta önce N73 Me aldım ama bana biraz düz N73'ü ME yapıp sattılar gibime geliyor bunu anlamanın yolu nedir yani telefonum gerçek music edition mu yoksa sonradan mı yapılmış nasıl anlayabilirim
telefonumun versiyonu: V 4.0727.2.2.1 04-07-2007 RM-133
bir sorum daha olacaktı telefonumda alarm çalmaya başladığında 30 saniye sadece ışık yanıp sönüyo ondan sonra ses gelmeye başlıyo ve sesin çalma süreside 30 saniye sizin anlayacağınız sesin 1 dk boyunca çalması gerekirken yarı yarıya düştü ben duyana kadar ertelemeye geçiyorsizce bu normalmidir daha önce 6630 kullanıyodum böle bi şey yoktu
yardımcı olup fikirlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
yinede teşekkür ederim



valla 2. sorunuzu tam anlayamadım şahsen 