n73 için ekranı yan kullanma

Sponsorlu Bağlantılar

wlan faruk

Üye
offfff sertifika isi cok sinirimi bozuyor ne güzel olurdu sertifikalı olsaydı sertifikalısı varsa verebilirmisiniz
 


ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Arkadaslar rotateme yi sertfikasız bulamazsınız çunku uretıcılerı bu urunden bıraz para kazanmak ıstıyor sertfikanızı kendiniz yapmalısınız ben yaptım opta ile sertfikalandırdım n73 ile uyumlu olması içinde ilk surumu sertfıkalandırmanız gereklidir yani 1.2 kolay gelsin yapabılırsenız cok gusel bir olay tavsiye ederım bys:oke:
 

ferdi48

Üye
saolllllllllll
 

sergen55

Üye
eline saglık ellerin det görmesin
 
armutsapi44

armutsapi44

Üye
beyler n70 icin olani var mı
 

asdaa

Üye
bunu nerden indirebilioruz yardımınızı bekliorum
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Kardeşim konularda arat bulursun oradan indirebilirsin rotate me yaz arat oke kolay gelsin herkeze bys:oke:
 

me6067

Üye
rotate me linkini burada verseniz hocam ben aratıyom aratıyom çıkmıyo
 
N73MUSICEDITON

N73MUSICEDITON

Üye
Hımmmmm süperrr
 

tolgacan674

Üye
slm harıka bısıy ama nasıl alıcam ben
bu lınkı
 

krallar123

Üye
mütüida
 

Azerbajianli_22

Üye
Arkadaslar ben bır program kefs ettım 2006 2007 model bır nokıa n73 ü 2008 9cu yapabılıyorum tam olarak kendı telf numa denedım o bıçım oldu ılgılenen arkadaslara tesekur ederım bu konuda bılgı almak ıucın numaram bu 05465459198 windows lıve messenger ıcın de en ıyısı en kralı bende tabı bunlar hep mobıl

--------------- Ekleme ---------------

Kardes bu yan yapma programı olmuyor bır yardımcı olsan
 

acemik

Üye
o setifika ayaa nasıl olucak bi anlatsanız
 

cetinsanakut

Üye
düz kullan derken...
 

ersoyw

Üye
telefonu haclersen bi daha sertifika sorunun olmazz cok kolay forumda mevcut istedigin proyu yukleyebilirsin
 
macman

macman

Üye
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Arkadaşlar bu program sensor lü telefonlar için değilmi,yanlışmı biliyorum acaba.
 

veysel_20

Üye
link yok kardes
 
ByOrkO

ByOrkO

Üye
Sertifika sorununa çözüm forumda mevcut aslında çokta kolay yapması...10 dk
onu yapın bir daha asla sertifika hatası olmaz.(Format sonrası Hariç)
 


Üst Alt