n73 için ekranı yan kullanma

Sponsorlu Bağlantılar

GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
n73 için ekranı yan kullanma
n73 ün ekranını yan kullanmak için program varmı





bu şekil
 
  • Beğen
Tepkiler: usta2525, tahsin yanaray, punqermojo ve 6 diğerleri


rapboy

Üye
biz bunu nasıl albiliriz
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
bende onu arıyom işte
 
technonur

technonur

Üye
rotate me var forumda mevcut
 

sekoda9

Üye
evet symbıan programları baslıgı altında rotate me programı var.forumdada mevcut
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
saolun yardımlarınız için
 

osman özer

Üye
Banada bu lağzım.
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
önce düz kullan da yanı boşver
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
    Konu Sahibi
bıde şu serfitika işi olmasa tam olacak ta
 
TranceBabe35

TranceBabe35

Üye
arkadaslar bende n73 olan telime rotate me kurucam ama önce sertifikalamak gerekiyo bunuda biliyosunuzdurr ne kadar lanet bişey ooldugunuu..
 

uru_uru

Üye
ya tam nerde bu program htpp:// olarak verirsenız iyi olur
 
TranceBabe35

TranceBabe35

Üye
kardeşim rotate me programını kullanman icin sertifikalandırtman gerekiyo bununda nası bişi oldugunu herkes biliyo bende bi program war ekranı yan kullanabiliyosun telefonu kapatıp tekrar actıgında normale dönüyo bunu upload edicem yeni bi başlık altında
 
y.e.bakici

y.e.bakici

Üye
nasıl kullanacaz kardes bılgı ver...
 
TranceBabe35

TranceBabe35

Üye
image expo adlı programı indiriceksiniz forumda mewcut konu acmama gerek yok arama yapın forumda ;)
 

powerdrag_06

Üye
forumdaki rotate me programı n 73 te çalışmıyo çok bilmiş arkadaşım
 
xkadir61

xkadir61

Üye
biri bana bu proğramı bulsa iyi olacaktı ama...
 
y.e.bakici

y.e.bakici

Üye
hala yapamadık amca yardım lutfen yap bıseyler yaww..
 
y.e.bakici

y.e.bakici

Üye
Ya Abiler Internet Adresı Verınde Bulduysanız Bızde Kullanalım Acıl Lazım
::::..tşkler::::
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Abi başım sağa döner mazzallah ;)
 

ccc1222ccc

Üye
derdiniz nedir hocam. gavur istese rotate ederdi. ille bozun bir şeyi. sıkıysa biri bana monofonik melodi söküp göndersin. ilkel modellerden. böyle faydalı işlerle uğraşın bence. ayrıca kurulan prog nasıl kaldırılır bilen var mı pls?
 


Üst Alt