kardeşim rotate me programını kullanman icin sertifikalandırtman gerekiyo bununda nası bişi oldugunu herkes biliyo bende bi program war ekranı yan kullanabiliyosun telefonu kapatıp tekrar actıgında normale dönüyo bunu upload edicem yeni bi başlık altında