N73 6500 slide

hangisi iyi demek bile bence sorun önemli olan telefonda hangi özeliğe önem vermenn
proğram uygulama atayım dersen tabikii n73(symbian işletim),6500 ise s40(javaaaa) onun dışında kamera çekimi dersen cok fazla bir fark yokk aralarında..ses kaltesi olarak ben 6500 tek gecerimm..birde dizayn dersenn bu bile başlı başına 6500 secip,n73 ten vazgecmen gereken başlı başına bir özelikk.
 
6500 Slide ile N73 çekimi arasında dağlar kadar fark var.6500 gibi kaliteli gösteremiyor
 
aga 2 tlfuna kullandım n73 ün en buyuk artısı n serısınden olması ama 6500 slidenın karizması yeter zaten özelliklerıde hemen hemen aynı =) hem kızaklı hem karızmatık yane nokıa nın n95 den sonra en ii kızaklı tlfunu bence xD
 
Bak Arkadasım Ben 1 Aydır 6500 Slıde Kullanıyorum Ve çok Memnunum.n73 E Göre Hoparlör Sesi çok Daha üstün Birebir Karşılastırdım çünkü Ama N73 ün Simbiyan Olması Buyuk Bir Artı Ama Bence Pişman Olmazsın Alırsan
 

1)6500: yok
N73: var
2) 6500: kendi çektigi videoları hiç takılmadan ve cok net bir şekilde izleyebiliyorsun
N73: aynı camera oldugu için takılma olmaz ama ekran renginden dolayı goruntu kalitesi dusuyor
3) ne demek istemişsin anlamadım ama 6500 da kamera koruması yok N73 de var.
4) inanılmaz fark ediyor n73 ile yanyana deneme fırsatı buldum 6500 ın renkleri cok canlı ve daha kaliteli duruyor kullanmayan bilemez ısık değerini yukseltmekle olacak iş değil yani
5) 6500: işletim sistemi olmadıgı için menulere hızlı bir şekilde giris yapabiliyorsun
N73: işletim sistemi oldugu için menulere gecikmeli olarak giriş yapıyorsun..
6) orjinal kulaklıkları ikisininde berbat. kesinlikle 3.5 mm ceviriciyle sony, shure kulaklık falan almanı tavsiye ederim.

iyi gunlerde kullan ...
 

king512

Üye
n73 esk di 6500 al bence güzel telefon...
 

Cs***MaN

Üye
n73 esk di 6500 al bence güzel telefon...


N73 eskidimi N73 al sen kesinlikle 2 gb hafızasıda şu anda dolu telefonun 251 mp3 resim fln var 2 gb dolu ama telefon aldığım gün gibi hiç yavaşlık kamera ses süper ztn + symbian 6500 alma bence N73 daha güzel
 

gkhn13

Üye
N73 ME diorum.Malum teknolojinin başını alıp gittiği bi devirde seçeneğin olduğu halde symbian işletim sistemini ve bana göre telefona telefon özelliği kazandıran ek yazılımları reddetmek ne kadar doğru tartışılır.1 ay önce n73 me aldım nokia N serisi telefonların hepsini inceledim bu alemde

1-N95 8gb
2-N73 ME

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana . . .Saygılarımla n:
 

gabico

Üye
kesinlikle nokia n73
 

kaan0

Üye
bence symbiandan vazgeçme bi çok program alternatifi var ve 6500 bence karizma olarak n73ten berbat ama karizması daha iyi bi tel varsa o da n81 wifi var ışık iyiyse fotografı da süper çekiyo ama biraz pahalı ben hizlial.com dan 750 ytl ye aldım 2gb hafıza kartı bedava
 

krkk

Üye
Bence 6500 çok guzel bır telefon n73 alamanı tavsıy etmem kendım telefon tamırcılıgı yaptıgım ıcın soyluyorum ılerde beynı yavaslıyo programda atsan zor duzelıyo en ıyısı 6500 kalıte goruntu karızma kamera hersey onda bence ondan al paranı yazık etme derım kardesım
 

XXPOXX

Üye
çok teşekkürler..6500 slidenin tipi çok hoşuma gidiyor kararsızım bu hafta ikisinden birini alıcam...
bence 6500s al n73 herkeste var hem farklı hem tip hemde özelik bakımından daha ii
 
tek dıcem sey sıze sadece 6500 SLİDE bu yeterlı galıba

--------------- Ekleme ---------------

en fazla 2 ay sonra n73 sıfırını uretmeyecekler bıttı artık o telefon eskıdı eskıdı bızım kumanda gıbıı wlaa bızımkı bırazdaha kucuk tabe bn 6500 slide kullanıom guzel tel yanı n73 le kıyaslamam bıle
NOKIA 6500 SLİDE
 

rioter

Üye
bnce 6500 slid al cunku n73 cok kaba bi telefon ayrıca cok kasıyo bnde wardı bnde su anda 6500 slide kullanıyorum cok ince zarif hos bitelefon kamerası n73 den farksız sesi de iyi bnce 6500 all
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
6500Slide İş Adamları İçin Vs. Bence. Ama N73 Kullanış İçin.
 
n73 derim dostum mükemmel bi tlf insanı yarı yolda koymuyo kendimden biliyorum
 

bilal_71

Üye
selam arkadaşlar ben daha önce n73 kullanmıştım şimdi 6500 slide kullanıyorum resim kalitesi olarak tartışılmaz 6500 daha iyi real player özelliği yok ses olarak bir kıyaslama yaparsam hani ses sistemlerini 1 kademe kısarsın ya 6500 çok az daha sesi düşük görüntü ve karizmada 6500 derim.