N 97 deki ilk büyük hata.

Sponsorlu Bağlantılar

jackalx_06

jackalx_06

Üye
    Konu Sahibi
N 97 deki ilk büyük hata.
Nokia’nın büyük bombası N97’deki büyük defo kullanıcıları ayaklandırdı.

İnternette yayılan bir kullanıcı haberine göre N97’nin ilk büyük hatası ortaya çıkmış gibi.



Nokia’nın bombası N97’nin kamera kapağında bir problem var. Bu problem kapak kapatıldığı zaman kamera lensinin çizilmesine ve gözle görülür şekilde büyük izler bırakmasına sebep oluyor. “Nokiausers.net” forumunda bulunan resimler bu durumu kanıtlıyor gibi.”Thenokiablog.com” sitesindeki haberlere göre ise bu oluşan çizikler kameranın fotoğraf çekme kalitesini büyük ölçüde düşürüyor.



Ortada dolaşan bu olaylardan sonra Nokia’nın Almanya sözcüsü şu açıklamayı yaptı; “Blog’taki olay, Almanya’da henüz meydana gelmedi. Eğer bir müşterimiz cihazıyla ilgili bir problem yaşıyorsa yetkili servisle irtibata geçmelerini rica ediyoruz.”

arkadaşlar alıntıdır. n97 almayı düşünenler bilsinler istedim.:megafon:
 
  • Beğen
Tepkiler: KaranlıƘ Ƈoƈuq, punqermojo ve melih06628


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Bu haberi senin dedign sitelerde görmüştüm.Bu yuzden arkadaşıma alma demiştim ama aldı.Şuan için bir sorun yok ama çıkarsa diye nokia müşteri hizmetlerini aradım onlar henüz böle bir sorunla karşılaşmadıklarını.Oldugu taktirde en yakın yetkili servise getirilmesi gerektigini söyledi.
İtiraf edeyim nokiadan yavaş yavaş sogumaya başladım ,samsung telefonlarında symbianı yaygınlaştırsa çok iyi satacagından eminim
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
    Konu Sahibi
sana katılıyorum bende artık nokia dan biraz soğudum. zaten bildiğim kadarı ile istatik lere göre samsung nokia yı heran tahtından edebilir.
 

ısland

Üye
ya ama saamsunglar çabık bozuluyor diyorlar
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yahu Nokia halen düşüşte.. Doğru dürüst bir mpikselli telefon çıkarmadılar..

Çift fonksiyonlu telefonu samsung çok önce çıkarmıştı...Nokia daha yeni çıkarıyor...Nokia ne yapmak istediğini bilemez oldu artık..! BENCE...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Açıkların hepsi yeni üretimlerde kapanacakmış.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Ya bunlar hep ticari oyun bakmayin bunlara nokia bilmiyormu 10 megapxel tel cıkarmayı hepsi politika şunu unutmayın hiç bi cihazı tam anlamıyla mükemmel yapmazlar
 
korsantv94

korsantv94

Üye
Ya bunlar hep ticari oyun bakmayin bunlara nokia bilmiyormu 10 megapxel tel cıkarmayı hepsi politika şunu unutmayın hiç bi cihazı tam anlamıyla mükemmel yapmazlar
Evet Katılıyorum Nokia İstese 10MP'inde Üzerine Çıkar.Ancak Bundada Satışlarda Problem Olur(Maliyet Ve Fiyat Olarak).Çok İyi Bir Üst Düzey Cihaz Çıkarması Lazımki O Makinaya Yüksek Düzeyde Bir Kamera Koysun Ki Anlamı Olsun....
 
A1234567A

A1234567A

Üye
bilgi için sağol
 

yalnizkurt71

Üye
benimkinde o sorun yok yalniz aksam fotograf cekigimde flash kotu bir goruntu veriyor flashin oldugu ust kisim beyaz alt taraflar normal gorunuyor:S ve ikinci buyuk sorun ise telefonu nokia software updater ile yeni versiyonunu yukledim ondan sonra nadir aciliyordu simdi ise ne yaparsam yapiyim hic acilmiyor nokia yazisi cikiyor baska bise olmuyor.bilgisi olaniniz varmi?
 

kumuks

Üye
hafıza kartı takılımı telefonunda?takılıysa cıkart öyle ac...yine acılmazsa hard format at..kesin acılır.. telefon kapalı konumdayken,resimde gördüğün yerlere basılı tut 30 saniye boyunca..

 

yalnizkurt71

Üye
hafiza karti takili iken ubdate yapmisim sonra onu cikardim baska bir seyler yaptim baktim birden acildi hemen hafiza kartini cikarip yenikten update yaptim simdi sorunsuz oluyor.sagol kardes sende yardimin icin gene olursa senin dedigin yontemi kullanirim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ne mükemmelliyetçi olmuşuz...insanın yapısı bu işte...hep en güzelini ister..
 

KeRiMCaN2222

Üye
iyide o kapak izi n 97 nın değilki n 97nin arkası daha değişik
 

phora

Üye
Bu haber yeni değil. Ayrıca Nokia bunun için açıklama yaptı. Bu tarz şikayet yok denecek kadar az sayıda gelmiş ve değişimi yapılmış. Büyütecek bir durum söz konusu değil
 

KeRiMCaN2222

Üye
eger telefonun nokia yazınca açılıp kapanıyorsa program yüklenmesi gerekli bendede aynı sorun vardı garanti kapsamında son sürümünü yüklettim ve sorunu çözdüm
 
___Cept___!.

___Cept___!.

Üye
inanmayın fotoya altta sadece çiziğe dikkat etmişsiniz ama oradaki koskoca 8 mp yazısını görmediniz sanırım :)
 
haltie

haltie

Üye
şu samsungun kapakları gibi kapak yapabilse nokia harika olucak samsung i450 kullandım bir yıl bilenler nokia yazılımına sahip lduğunu bilri ve s60 3rd samsungun ne iyi tellerinden biri bence o yolda dewam ederse nokianın satışlarını azaltır bence yada nokianın su kapak işine çözüm bulması lazım
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
    Konu Sahibi
şu samsungun kapakları gibi kapak yapabilse nokia harika olucak samsung i450 kullandım bir yıl bilenler nokia yazılımına sahip lduğunu bilri ve s60 3rd samsungun ne iyi tellerinden biri bence o yolda dewam ederse nokianın satışlarını azaltır bence yada nokianın su kapak işine çözüm bulması lazım

aynen kardeşim kapak sorunu büyük ayrıca, i450 çok kullanılan ve iyi bir cihaz sistemide s60 3rd.:oke:
 

focaliyunus

Üye
Evet arkadaşlar benimkinin lensi açıp kapatmaktan çizilmiş...
 


Üst Alt