Müthiş cfw 5800 xm v52.0.007

Sponsorlu Bağlantılar

y11t

Üye
Sağolun ama bir sorum var. Videoda görülen menüler arası geçişler bende olmadı. Ayarlama yeri varmı yoksa yüklerken mi yanlış yaptım ?

Edit: Bir de daha önce girdiğim wireless ların passwordlerini kaydetmiyor.
 


.BrHn

Üye
bu fw türkçeleştirildi mi ??
 

EmrylmZ_

Üye
türkçesi warsa alaym ?
 
ilyassss

ilyassss

Üye
herhalde bu fw 5800 tam uyumlu degil:aha:
 
pitbull16

pitbull16

Üye
çok güzel görnüo ama türkçe olsa iyiydi :D türkçesi ne zamn çıkar acaba???
 

by68

Üye
peki kardeş geriye nsl çevirebiyoruz? ben bi şey duymuştum tele hard format atınca geriye dönüyormuş doğru mudur üstat
 

palaone

Üye
Beyler bana yardım edebilecek varmı ?
-------------------------------------
Dosyayı indirdiğimde tek bi dosya geliyor, diğer dosyaları nerden bulucam ya da nasıl yapmam gerekiyor?
Yardımlarınızı bekliyorum .. Şimdiden teşekkürkler !
 

Romeo_1907

Üye
allah rızası için biri bu fwyi türkçe yapsın yaaw bu ramazan ayında sevaba girer...:alkis
 
goktas19

goktas19

Üye
Tükçeleştirebilecek olan yok mu ya?
 
ilyassss

ilyassss

Üye
bu fw türkçe kullanan var mı arkadaşlar
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bence bu FW Türkçeleşemez. Bugüne kadar TR leştirebilen olmadı.
 

dert91

Üye
turkçesini bulan gören yada duyan olursa banada haber versin :D..
 
Jino

Jino

Üye
Ya bi turkcesini gecin. Boyle bi fw ingilizce bile kullanilir ama ben bunu yukledim videodaki cogu sey olmadi. Mesela tema beyaz ve tema degisme yerine girmiyor. Ev ekrani temalarinda sorun yok. Menuler arasi o guzel grafik gecisleride yok. Ya ben bunu yanlis yukledim ki olabilir cunku yukleme ile ilgili bilgiyok yada cogu yalan bunlarin.
 
goktas19

goktas19

Üye
turkçesini bulan gören yada duyan olursa banada haber versin :D..

Aynennnnnnnn :) :) :d: :d: :d: :d:

----------Eklendi @ 00:30:35 ---------- Yazıldı @ 00:29:10 ----------

Ya bi turkcesini gecin. Boyle bi fw ingilizce bile kullanilir ama ben bunu yukledim videodaki cogu sey olmadi. Mesela tema beyaz ve tema degisme yerine girmiyor. Ev ekrani temalarinda sorun yok. Menuler arasi o guzel grafik gecisleride yok. Ya ben bunu yanlis yukledim ki olabilir cunku yukleme ile ilgili bilgiyok yada cogu yalan bunlarin.

Kardeşim aynı sorun bir kaç kişide de çıkmış düzgün yükleyenler böyle sorunlar gözükmemiş. Bir yerde hata yapmış olabilirsin...
 
Jino

Jino

Üye
Kardeşim aynı sorun bir kaç kişide de çıkmış düzgün yükleyenler böyle sorunlar gözükmemiş. Bir yerde hata yapmış olabilirsin...

Peki Yardımcı Olabilirmisin Kısa bir şekilde nasıl yükleme yapılacagı ile ilgili ?
 
goktas19

goktas19

Üye
Peki Yardımcı Olabilirmisin Kısa bir şekilde nasıl yükleme yapılacagı ile ilgili ?
Dostum bende daha yeniyim şimdi bu CFW yi yüklüyücem doğru yüklersem yardımcı olurum inşallah.
 

karizma85

Üye
selam ben bunu yuklesen ileride eskısıne donmek istesem ne yapmam gerekir yardımcı olursanız cok sevinirim
 

efeman2010

Üye
x6nın tüekçe packını yüklesek çalıştırır mı ki?
 


Üst Alt