Müthiş cfw 5800 xm v52.0.007

Sponsorlu Bağlantılar



brnsl07

Üye
yaw bide ksura bakmayın nasıl yüklenioyo...
teşekkür ediyorum ama bu orijinal fw dosyaları ve flashman nerede bulacağım.
 

Dream0ver

Üye
oradaki kadın resmi bitirdi beni :D :naughty: :naughty:
 

brnsl07

Üye
yav nasıl yükleniyo bir kişi resimli şekilde paylaşsın
 
SERžANT

SERžANT

Üye
yav nasıl yükleniyo bir kişi resimli şekilde paylaşsın

navifirm programıyla orjinal cfw dosyalarını indirmen gerekiyor.. ;)

----------Eklendi @ 18:45:38 ---------- Yazıldı @ 18:44:40 ----------

teşekkürler geri bildirim için, orijinal sürümden çıkarmıştım türkçe dil dosyasını ama ilginçtir çalışmadıysa düzgün çıkartamamışımdır türkçesini yoksa menülerde kilitlenmesi ondandır. Olmazsa seržant gönderdiği türkçe dosyasıyla denemek lazım. Bu versiyona ait bir dil dosyasına da baktım göremedim forumlarda orda burada.


benim editlediğim türkçe yamayı export'layın ve fw'nin içine atın..
Uygundur.
 

estami

Üye
SERžANT;3609821' Alıntı:
eyw kardeşim hallettim..
Sağolasın bu akşam paylaşacağım cfw'yi bekleyin..

Ram-%93
uçan bi telefonunuz olacak
bu akşam son işlemlerini yaptıktan sonra siteye up'layacağım..


Hala bekliyoruz bitmiş Türkçe sorunsuz halini yapmayacaksan söyle bilelim üstad umut etmeyelim boşyere.
 
meosenturc

meosenturc

Üye
@SERžANT @estami yükledim serzant'ın dil dosyasını ekleyerek CFW'ye.. serzant bi kontrol edersin bu kez senin dil dosyasını kullandım dostum

indirme linkleri:
 

estami

Üye
@SERžANT @estami yükledim serzant'ın dil dosyasını ekleyerek CFW'ye.. serzant bi kontrol edersin bu kez senin dil dosyasını kullandım dostum

indirme linkleri:

Şimdi sorunsuzmu yani düzenlenmiş halimi bu mesajlardan ve tema seciminden atma yapmayackmı ve tamamen Türkçemi ilk verdiğin Linkte Ev ekranlarındaki İçeriklerin (ikonların) isimleri Türkçe olmamıştı.


Orjinal kullanmak istiyorum artık C6 serileri bir yere kadar.

@SERžANT hala cfw'yi bekliyoruz.
 
SERžANT

SERžANT

Üye
[ı]şimdi sorunsuzmu yani düzenlenmiş halimi bu mesajlardan ve tema seciminden atma yapmayackmı ve tamamen türkçemi ilk verdiğin linkte ev ekranlarındaki içeriklerin (ikonların) isimleri türkçe olmamıştı.[/ı]
[ı]

orjinal kullanmak istiyorum artık c6 serileri bir yere kadar.

[/ı]@seržant hala cfw'yi bekliyoruz.



evet şu anda yeni cfw'yi upluyorum...
Vatana millete hayırlı olsun..

----------Eklendi @ 00:24:54 ---------- Yazıldı @ 00:06:57 ----------

SERžANT;3614754' Alıntı:
evet şu anda yeni cfw'yi upluyorum...
Vatana millete hayırlı olsun..

ESTAMİ İLK SAYFADA YENİ CFW'NİN LİNKİNİ KOYDUM ORDAN BAKARSIN.
ŞU AN Kİ CFW'DEN DAHA HIZLI SERİ ÖZEL VE GÜZEL..
HEPİNİZİ SEVİYORUM.. :alkis
 
meosenturc

meosenturc

Üye
SERžANT;3614754' Alıntı:
ESTAMİ İLK SAYFADA YENİ CFW'NİN LİNKİNİ KOYDUM ORDAN BAKARSIN.
ŞU AN Kİ CFW'DEN DAHA HIZLI SERİ ÖZEL VE GÜZEL..
HEPİNİZİ SEVİYORUM.. :alkis

birkaç ekran görüntüsü alabilir miyiz? Kendi telefonundan çekilmiş mesela? anna icon pack vardı ondan mı mesela? ben o iconlu halini çok sevdim :D

edit: çüş ya ben download linki sandımdı o ilk saydakini meğer yeni başlık açmışın varmış ekran görüntüleri de. pardon :D
 

Mrtosba

Üye
Şunu nasıl yüklücez bilen biri yazsın
 

estami

Üye
Bu müthiş CFW'yi tam alamı ile sorunsuz şekilde Türkçe yapacak olan değerli bir dost aranıyor.
 
SERžANT

SERžANT

Üye
bu müthiş cfw'yi tam alamı ile sorunsuz şekilde türkçe yapacak olan değerli bir dost aranıyor.


bütün site bunun için uraşıyoruz benim hazırladığım türkçe dil yaması %75 oranında türkçe yapıyor ev ekranını halletmeye çalışıyorum.. Ve bir kaç tane daha yeni cfw üzerindeyim..

Acele etmeden bekleyin.. Ingilizce olarak kullanın şimdilik istersenizde yarım türkçe..
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
orange ev ekranı yaa, bende baya cfw sandım :ehe
 

estami

Üye
SERžANT;3617431' Alıntı:
bütün site bunun için uraşıyoruz benim hazırladığım türkçe dil yaması %75 oranında türkçe yapıyor ev ekranını halletmeye çalışıyorum.. Ve bir kaç tane daha yeni cfw üzerindeyim..

Acele etmeden bekleyin.. Ingilizce olarak kullanın şimdilik istersenizde yarım türkçe..


Umarım tam anlamı ile halledilir.
 

Mrtosba

Üye
Ben kurdum bunu tele temalara girmiyo bi türlü temayı deqiştiremdim o nasıl olcak acaba ?
 
onur_Q7

onur_Q7

Üye
5800 cfw olunca hackli mi oluyo acaba?
 
eses2658

eses2658

Üye
Ben kurdum bunu tele temalara girmiyo bi türlü temayı deqiştiremdim o nasıl olcak acaba ?

Evet ustad, bende de ayni sorun vardi. Tema degistiremiyordum ancak onceden c'yi pc suitele yedeklemistim ve rehber icin tekrar telefon hafizasina geri yukledim ve su an tema degistirebiliyorum. Bir dene belki sende de olur.
 

eyupkaraman

Üye
teşekkürler yükledim telefonuma çok güzel oldu ancak bunda c6 tuş kilidi yok bunuda eklerseniz çok güzel olur :)
 


Üst Alt