filozofurkan
Üye
5800 cfw n8 ikonlarını nasıl atarım
arkadaşlar http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...-orjinal-v52-0-101-red-blue-black-522011.html linkindekini 5800 ıma kurdum fakat buna n8 ikonlarını nasıl atarım
şimdiden teşekürler
şimdiden teşekürler

