Mum Sms 4.16 (SMS'leri şifreleme programı) 1 NUMARAA

Sponsorlu Bağlantılar

ahmet789987

Üye
gzl olmus gzl
 


keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi

resttt

Üye
paylaşım için tşkler
 

besite

Üye
süper bi program bnce. tsk ederm
 
majestic123

majestic123

Üye
Elinize sağlık teşekkür ederim.
 

GeVeZe_HaCk

Üye
program istediğiniz mesajları gizler.. mesajlara girdiğinizde gözükmez fakat mum sms'i açtığınız zaman orda görebilirsiniz.. programı açın.. seçenek deyip şifre koyun.. bundan sonra program açılırken şifre sorar.. programı aktif hale getirmeniz için seçenek deyip "monitor aktif" i seçmelisiniz.. o aktif iken mesaj geldiği zaman göremezsiniz.. gözükmez mesajlarda fakat uyarıyı werir.. ancak programa girdiğiniz zaman görebilirsiniz mesajı.. we "monitor aktif" seçili iken otomatik olarak gönderilen mesajlarıda gizler..

isterseniz bütün mesajları deilde istediğiniz mesajları gizler yada gösterirsiniz.. bunun için mesajın üstüne gelip seçenek deyip "gizle" yi seçebilirsiniz.. kilit işareti çıkacaktır ve programdan çıktığınız zaman mesajlar gözükmeyecektir..

seçenekler - profil - kişisel deyip mesaj geldiği zaman çıkacak yazıyı (normalde 1 yeni mesaj yazıoya hani) deiştirebilirsiniz..

***** lidir.. anlaşıldığı gibi türkçedir.. umarım işinize yarar..
çok gsl program yürçesi gibi anneden ebebeyinden saklama için gsl program...:box
 

Spam

Üye
Gerçekten çok işime yaradı.
 

DreaD

Üye
arkdaslar bıde ben ındırebılsem ya linki bulamadım biriniz yardımcı olsa
D:
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi

missdjsanki

Üye
arkadaşlar slm bn yeni üyeyim.we telimde programlara özen gösteririm.şifreleme olarak neyi tercih edersiniz??
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Eline Sağlık Kankaaaaaa!!!
:D
 

bigkicker

Üye
Süper bir program
 

yavuz--1995

Üye
merhaba arkadaşlar bu proğramı daha önce nokia6260 kullandım çok kullanışlı proğram.ben şimdi nokia n93 kullanıyorum bu proğram n93 te çalışırmı? çalışmazsa bu proğrama benzer n93 te çalışabilecek bir proğramı nereden bulabilirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.elerinize sağlık elleriniz dert görmesin.
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar bu proğramı daha önce nokia6260 kullandım çok kullanışlı proğram.ben şimdi nokia n93 kullanıyorum bu proğram n93 te çalışırmı? çalışmazsa bu proğrama benzer n93 te çalışabilecek bir proğramı nereden bulabilirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.elerinize sağlık elleriniz dert görmesin.

dostum n93 de çalışmaz bu program maalesef :(

Telefonun için uygun programlara forumumuzdaki Symbian 9.1(S60 3rd)Sistem Araçları Uygulamaları - MaxiCep Forum bölümünden bakabilirsin. ;)
 

yasin68

Üye
tskler

--------------- Ekleme ---------------

sagol kardes
 

pick-pocket

Üye
tesekkürler :)
 


Üst Alt