MSN Messenger MSN 8.5 Güncelleme iptali

harock

Üye
    Konu Sahibi
MSN 8.5 Güncelleme iptali


Yoksa siz de MSN 9′ a alışamayan, yada
“-bu yeni sürümü hiç beğenmedim” diyenlerden misiniz?

Emin olun, yanlız değilsiniz

Bazen alışkanlıklarımız öyle hale geliyor ki, vazgeçebilmek veya bazı yeniliklere, değişikliklere alışabilmek gerçekten çok zor oluyor


MSN 2008 (8.5) ile gayet güzel anlaşıyorduk ki, msnim açılırken sürekli beni güncelle demeye başlar oldu. Daha sonra, daha sonra diyorum ama nereye kadar?

Bu işi kökten çözmek, diğer bir tabirle “gittiği yere kadar” götürmek kararına vardım ve emektar msnimin üzerinde ufak bir iki değişiklik yaptım.

Sonuç ?:

Artık her msn açtığımda yeni sürüm var beni güncelle mesajı almıyorum.

Eğer siz de aynı düşünüyorsanız işte size yama linki buyrun gittiği yere kadar güle güle kullanın.

Eğer şu anda MSN 9 kuruluysa kaldırıp burada verdiğim kurulum isimli dosyadan kurulum yapın ve sonra yamayı uygulayın..

MSN 2008 (8.5) YENI KURULUM DOSYASI

GÜNCELLEME İPTALİ YAMASI V2


ön izleme kendi pc'm dendir

 
Tepkiler: hiddendangerous, 1433, Blues_3000 ve 4 diğerleri

djakan

Üye
yaaa kardeş bu rapidde sorun var bunu başka bi siteye upload edermisin sana zahmet
 

rogerr

Üye
teşekkürler elinize emeğinize sağlık
 
hımm güzel bir çalışma.gerçi ben farklı bir yöntemle bütün msn sürümlerini bilgisayarda çalıştırmayı bulmuştum.yararlı olabilir düşüncesiyle bende burada paylaşayım.başlat/çalıştr/messenger sağ tıklıyoruz.açılan menüde yukarıda uyumluluk var onu tıklıyoruz.ve uyumluluk modu yazan yerde windows 98 yazar.(bunu 2000 ile değiştirebiliriz.)bu bölümdeki kutucuğu işaretleyip uygula tamam dedikten sonra artık bu msn yi istediğimiz gibi kullanabiliriz..
 
Teşekkürler..! 2 sini birden upload etseydin daha iyi olurdu.Mesenger ı indirdim yamayı indirmek içinde 15 dk bekliyecem :S
 
sagol arkadasım deha denamedim ama denıyecegim
 

akondd

Üye
hımm güzel bir çalışma.gerçi ben farklı bir yöntemle bütün msn sürümlerini bilgisayarda çalıştırmayı bulmuştum.yararlı olabilir düşüncesiyle bende burada paylaşayım.başlat/çalıştr/messenger sağ tıklıyoruz.açılan menüde yukarıda uyumluluk var onu tıklıyoruz.ve uyumluluk modu yazan yerde windows 98 yazar.(bunu 2000 ile değiştirebiliriz.)bu bölümdeki kutucuğu işaretleyip uygula tamam dedikten sonra artık bu msn yi istediğimiz gibi kullanabiliriz..



BU YÖNTM İŞE YARIYOR AMA GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA YAPILAMIYOR
 
Paylaşımınız için teşekkürler...
 

cetin28

Üye
selam kardeş ben baska bir pach dosyasiyla yapmıstım onda wepcAM sorunu veriyordu görüntülü konusma yapamıyordum bu pach de öyle bir sorun varmı acaba?
 

sero3838

Üye
saol karedeş indirdim ssimdi deneyecem ne sağlık
 
Arkadaşlar uyumluluk özelliğini değiştirdim.msn açılıyor ama live mssenger çalışmayı durdurdu diyor lütfen yardım edin.silinenler listesine ancak eski sürümlerdne ulaşabiliyorum