O zaman para iadesi yazardı![]()
Tesekkurler ...
Az önce kontrol ettim teleservice sitesinde ücret iadesi yapılacağını gördüm peki ücret iadesini nasıl gerceklestiriyorlar bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi ?Yokmu hiç ücret iadesi alan teleserviceden arkadaşlar teleservice maillere cevap vermiyorİyi hayırlı olsun yenisi![]()
BU ARA GONDERIRSEN İSLEMLER EPEY HIZLI YAPILIYOR UCRET IADESİ KARARI CIKACAKTIR SANADA BEN MEDİAMARKTAN SİPARİŞ VERDİĞİM TELEFONU IPTAL ETTIRDIM YURTDISINDAN CIHAZ GETIRTMEYI DUSUNUYORUM
bugün yatırmışlar nihayet
sağolun inşallah herkes hayırlısıyla kurtulur bu teleservice denilen firmadan ben yurtdışı cihaz getirttim çok memnunum telefondanda
