?htc one s
htc one s
Hayırlı olsun güzel cihaz. Son zamanlarda Hepsiburada da 850 TL kampanya ile satıyorlar.
Banada para iadesi çıkacak galiba. Nexus 4 almayı düşünüyorum.
Garantiye ne şikayetle gonderdin gondereli kac gun oldu?
ben 690 a aldım yurtdışından singapurdan geldi ayrıca türkiye de satılan eski işlemcili onun için tercih etmedim
En kısa 1 ay beklerim yani oylemi para iadesi için
Dokunmatik kendiliğinden tiklama
Pil tam şarj olmuyo
Reset sorunu
Işik sızdırması var bendede
Bilmiyorum ben bekliyorum para iadesi çıkacak mı göreceğiz.
Bende göndereyim
Yurtiçi kargoyla
Teleservis ankara şubesi diye gonderiyoz dimi
Kutuda telefon + fatura ve şikayetlerin yazılı olduğu kağıt olacak dimi?
Aynen, faturanın fotokopisini koy. Orjinali sende kalsın.

