Ben root cwm rom için demiştim![]()

Benimde ekranda o lekelerden vardı garantiye gönderdim yenisini gönderdiler aynı noktalar simdi bu atrix tede var sanırım bu telefonların çoğunda bu tip arızalar oluyor şimdi de telefonum kendi kendine kapanıyor cebimde kulaklık girişinde de problem var tekrar gönderip değişim istiycem epeydir kullanıyordum aslnda ama bu kapanma olayı canımı sıktı heralde değişim olur yine
Sevindim ilyas olmamasına bende bir şanssızlık var galiba neyse bakalm gondereyim burda gelismeleri yazarm arkadaslara belki yardmcı oluruz böylelikle
Benmde bigün sorunsz atrix im olur inşallah![]()

ben 2 ay once garantiye verdim 1 ay yapamadıkları için teli götürüp getirmeyle geçti 1 ayıda ücret iadesine onay için bekledim şimdide yeni tel nezaman gelir veya bana nezaman üçret iadesi yaparlar diye bekliyorum oda 1-2 ayı bulur heral deCihaz 30 agustos gunu yurtici kargo teleservice teslim etmis fakat hala sistemde gõrnmüyo temsilciyede baglanamadm bakalm ne zamn kayt altna alīnīp islem sīrasna alacaklar
ben 2 ay once garantiye verdim 1 ay yapamadıkları için teli götürüp getirmeyle geçti 1 ayıda ücret iadesine onay için bekledim şimdide yeni tel nezaman gelir veya bana nezaman üçret iadesi yaparlar diye bekliyorum oda 1-2 ayı bulur heral de
teleservice in sitedeki t200 takip formunda üçret iadesi diye bildirmişler tel merkeze yollanmış ordan (internal...) başka bir yere sadece ücret iadesi yapılacak notunu düşmüşler servistekilere sordum parayı nezaman alırım bilmiyoruz bekleyecekmişim fabrikla ya gitmiş
ücret iadesi yapılacak yani?
ordan onay alırsa ya tel yada para iadesi yapılacak mış tabi ben ölmeden gelir iseteleservice in sitedeki t200 takip formunda üçret iadesi diye bildirmişler tel merkeze yollanmış ordan (internal...) başka bir yere sadece ücret iadesi yapılacak notunu düşmüşler servistekilere sordum parayı nezaman alırım bilmiyoruz bekleyecekmişim fabrikla ya gitmişordan onay alırsa ya tel yada para iadesi yapılacak mış tabi ben ölmeden gelir ise

hızlıal dan aldım yalnız biraz yazılımsal olarak fazla kurcaladıgımdan kaynaklanan bir sorundu
![]()
teli nerden almştn![]()
hızlıal dan aldım yalnız biraz yazılımsal olarak fazla kurcaladıgımdan kaynaklanan bir sorundu

| IMEI: | |
| İş emri: | AN1045522 |
| Kargo Giriş Tarihi: | 2013-08-30 |
| Kayıt Tarihi: | 2013-09-04 |
| Bitiş Tarihi: | 2013-09-04 |
| Tamir Bilgisi: | CIHAZINIZDA BELIRTILEN HATA GORULMEMISTIR |
| Durum: | Cihazınız son testleri başarı ile geçmiş kargo için beklemektedir. |
