motorola atrix garanti

Sponsorlu Bağlantılar

ibrahim 42

ibrahim 42

Üye
anladım şimdi garanti bölümünde oldugu için yanlış anladım
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ayarını yaparım sende istediğini yaparsın :)
 

by_mustafatosun

Üye
Benimde ekranda o lekelerden vardı garantiye gönderdim yenisini gönderdiler aynı noktalar simdi bu atrix tede var sanırım bu telefonların çoğunda bu tip arızalar oluyor şimdi de telefonum kendi kendine kapanıyor cebimde kulaklık girişinde de problem var tekrar gönderip değişim istiycem epeydir kullanıyordum aslnda ama bu kapanma olayı canımı sıktı heralde değişim olur yine
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Benimde ekranda o lekelerden vardı garantiye gönderdim yenisini gönderdiler aynı noktalar simdi bu atrix tede var sanırım bu telefonların çoğunda bu tip arızalar oluyor şimdi de telefonum kendi kendine kapanıyor cebimde kulaklık girişinde de problem var tekrar gönderip değişim istiycem epeydir kullanıyordum aslnda ama bu kapanma olayı canımı sıktı heralde değişim olur yine

hmm bizde bi sıkıntı yok allaha şükür
 

by_mustafatosun

Üye
Sevindim ilyas olmamasına bende bir şanssızlık var galiba neyse bakalm gondereyim burda gelismeleri yazarm arkadaslara belki yardmcı oluruz böylelikle
 

by_mustafatosun

Üye
Sagolasn
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Benimkinde sorun yok :)
 

by_mustafatosun

Üye
Benmde bigün sorunsz atrix im olur inşallah :)
 

by_mustafatosun

Üye
Cihaz 30 agustos gunu yurtici kargo teleservice teslim etmis fakat hala sistemde gõrnmüyo temsilciyede baglanamadm bakalm ne zamn kayt altna alīnīp islem sīrasna alacaklar
 

ney27

Üye
Cihaz 30 agustos gunu yurtici kargo teleservice teslim etmis fakat hala sistemde gõrnmüyo temsilciyede baglanamadm bakalm ne zamn kayt altna alīnīp islem sīrasna alacaklar
ben 2 ay once garantiye verdim 1 ay yapamadıkları için teli götürüp getirmeyle geçti 1 ayıda ücret iadesine onay için bekledim şimdide yeni tel nezaman gelir veya bana nezaman üçret iadesi yaparlar diye bekliyorum oda 1-2 ayı bulur heral de
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
ben 2 ay once garantiye verdim 1 ay yapamadıkları için teli götürüp getirmeyle geçti 1 ayıda ücret iadesine onay için bekledim şimdide yeni tel nezaman gelir veya bana nezaman üçret iadesi yaparlar diye bekliyorum oda 1-2 ayı bulur heral de

ücret iadesi yapılacak yani?
 

ney27

Üye


ücret iadesi yapılacak yani?
teleservice in sitedeki t200 takip formunda üçret iadesi diye bildirmişler tel merkeze yollanmış ordan (internal...) başka bir yere sadece ücret iadesi yapılacak notunu düşmüşler servistekilere sordum parayı nezaman alırım bilmiyoruz bekleyecekmişim fabrikla ya gitmiş:aha: ordan onay alırsa ya tel yada para iadesi yapılacak mış tabi ben ölmeden gelir ise
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
teleservice in sitedeki t200 takip formunda üçret iadesi diye bildirmişler tel merkeze yollanmış ordan (internal...) başka bir yere sadece ücret iadesi yapılacak notunu düşmüşler servistekilere sordum parayı nezaman alırım bilmiyoruz bekleyecekmişim fabrikla ya gitmiş:aha: ordan onay alırsa ya tel yada para iadesi yapılacak mış tabi ben ölmeden gelir ise

:)
teli nerden almştn :)
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
hızlıal dan aldım yalnız biraz yazılımsal olarak fazla kurcaladıgımdan kaynaklanan bir sorundu

sorunu bulamazlarsa haklı çıkarsan paranı hızlı al üzerinden kredikartına gonderiyorlar haberin olsun :)
 

by_mustafatosun

Üye
IMEI:
İş emri: AN1045522
Kargo Giriş Tarihi: 2013-08-30
Kayıt Tarihi: 2013-09-04
Bitiş Tarihi: 2013-09-04
Tamir Bilgisi: CIHAZINIZDA BELIRTILEN HATA GORULMEMISTIR
Durum: Cihazınız son testleri başarı ile geçmiş kargo için beklemektedir.

- - - Eklendi - - -

nasıl hata bulunamadı anlamadım cihaz kendiliğinden kapanıyor ekranında lekeler var dalga gecer gibi sanki bosuna bekledik bu kadar ?Telefonumda dokunmatik arızası çıktı arkadaşlar geldikten 2 hafta sonra cuma gunu tekrar gonderdim bugun degisim karari alindi bakalim burdan bilgi veririm surec ile ilgili merak eden arkadaslara
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İyi hayırlı olsun yenisi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: by_mustafatosun


Üst Alt