motorola atrix garanti

Sponsorlu Bağlantılar

Sarangni

Sarangni

Üye
Atrix sıfır yok diye biliyorum. Para iadesi çıkabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: by_mustafatosun


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
O zaman para iadesi yazardı :)
 

by_mustafatosun

Üye
Insallah para iadesi yaparlar :)Tesekkurler ...
İyi hayırlı olsun yenisi :)
Az önce kontrol ettim teleservice sitesinde ücret iadesi yapılacağını gördüm peki ücret iadesini nasıl gerceklestiriyorlar bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi ?Yokmu hiç ücret iadesi alan teleserviceden arkadaşlar teleservice maillere cevap vermiyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bi arkadaş aldı
 

by_mustafatosun

Üye
Evet ney27 nickli arkadas parasını alabilmis ins bizde alabiliriz fazla sorun olmadan
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Umarım
 

by_mustafatosun

Üye
Arkadaslar bugun sitede fatura ve iban beklenmektedir yazıyo .... inş 1 aya kalmaz paramı alırım burdan böyle bir durumu merak eden arkadaslarıda aydınlatmak için bilgi vereceğim ilerde sizinde başınıza gelebilir çünkü servis genelde iade kararı alıyormuş artık
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Tahmin etmiştim. Hadi hayırlı olsun. Üstüne para ekleyip güzel bir cihaz alabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: by_mustafatosun

by_mustafatosun

Üye
Sagolasn htc one s alıyorum bakalım mediamerkt sitesinden sipariş verdimBUGÜN TELESERVİCE FİRMASINDAN AEADILAR FATURA VE İBAN NO İSTEDİLER BENDE GONDERDİM SITEDE EVRAKLAR MUHASEBEYE GONDERILDI YAZIYO MAILI INTERNET CAFEDEN GONDERMISTIM CAFE SAHİNİ İBAN NOYU YAZARKEN BİR 0 FAZLA YAZMIS ARADA BENDE YENI BIR MAİL ATTIM INSALLAH PROBLEM CIKMAZ
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Havale faturada ki isme yapılacağı için sorun olmaz. Fatura da kimin ismi varsa ödeme onun hesabına yapılıyor.

Bende servise gönderecektim ama bu ara bir firsat olmadı. Dokunmatik sorunu ve ölü piksel var. Yedek bir telefon bulup bayramdan sonra göndereceğim.
 

by_mustafatosun

Üye
BU ARA GONDERIRSEN İSLEMLER EPEY HIZLI YAPILIYOR UCRET IADESİ KARARI CIKACAKTIR SANADA BEN MEDİAMARKTAN SİPARİŞ VERDİĞİM TELEFONU IPTAL ETTIRDIM YURTDISINDAN CIHAZ GETIRTMEYI DUSUNUYORUM
 
Sarangni

Sarangni

Üye
BU ARA GONDERIRSEN İSLEMLER EPEY HIZLI YAPILIYOR UCRET IADESİ KARARI CIKACAKTIR SANADA BEN MEDİAMARKTAN SİPARİŞ VERDİĞİM TELEFONU IPTAL ETTIRDIM YURTDISINDAN CIHAZ GETIRTMEYI DUSUNUYORUM


Benim için para da adesi önemli değil cihazdan memnunum ama olursa düzgün bir cihaz alacağım özellikle güncelleme ve costum rom sıkıntısı olmayan.

Ben çok kullandım yurt dışı cihaz iyi bir tercih olur. Ne almayı düşünüyorsunuz.
 

by_mustafatosun

Üye
HTC ONE S BENIM İÇİN ONEMLİ OLAN KAMERA İNCELIK HAFIFLIK OLDUGU İÇİN BU CİHAZIN YURTDIŞI MODELİNİ GETİRTMEYİ DUŞUNUYORUM SANALPAZARIMDA BIR ARKADAS 700 TL YE GETİRİYORMUS BANA GUVENILIR GELDI ACIKCASIhala ucret iadesi bekliyorum 40 gün oldu bir gelisme yok ............
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Yaklaşık 5-10 kişi var sizin gibi bekleyen. Benim cihazda serviste.

20 iş günü dolduğu gün evrakları toparlayıp Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım. 2 buçuk ay bekleyenler var.
 

by_mustafatosun

Üye
bugün yatırmışlar nihayet
 

by_mustafatosun

Üye
sağolun inşallah herkes hayırlısıyla kurtulur bu teleservice denilen firmadan ben yurtdışı cihaz getirttim çok memnunum telefondanda
 

by_mustafatosun

Üye
htc one s
 


Üst Alt