[MOD] Sms'e Sembol Ekleme

    Konu Sahibi
[MOD] Sms'e Sembol Ekleme



"avkon.r05" in "C:\resource"

Bu dosyayi rofs2 ye atın ve ismini avkon.r14 olara değiştirin
Tekrardan cfw kurmak istemiyorsanız gene ismini avkon.r14 olarak değiştirin ve c:\resource nin içine atin ve More symbols.rmp yi patches'in içine atın

Download:


Not: Denenmedi
 
Tepkiler: kenan214 ve -efşan

aswerth

Üye
Peki karşıya bu simgeler gidiyor mu acaba?
 

brkmslk

Üye
resource nin içine atılamaz hatası veriyo ?
 
    Konu Sahibi
Mesajlar karşıya böyle gitmiyor sevgilime kalp gönderdim bune lan çarpı işaretli bişi geldi bana dedi mor oldum

Resource nin içine kopyalamak için apply 4all patch aktif olmali
 

brkmslk

Üye
Çok saol valla evet şmdi kopyalandı sevglinin telefonundan kaynaklanma ihtmali olabilrmi ?
 
    Konu Sahibi
Yok ondada 5800 var ama orjinal v52.0.007 kurulu
 

brkmslk

Üye
salla ozaman zaten kafayı yicem . Attım resource rompatcherdada aktif yaptm more sembolü tık yok
 
    Konu Sahibi
O yöntem ile olmayabilir ama rofs2nin içine atınca oluyor sanırım
 
Popup bildirimlerindeki yazıların ispanyolcaya dönmesine razı olan yüklesin
 

brkmslk

Üye
daha hiç nokia editorle rof2 açmadm :S yeni yeni yapmaya çalişcam onuda teşekkürler bilgler için
 
Gönderdiğiniz Sembollerin Karşı Tarafta Görünmesi İçin Aynı Sembollerin Karşı Tarafta da Yüklü Olması Gerekir...
 

wyruss

Üye
bende n 82 var ben nasıl yapacam daha önce hiç sistem modifikasyonu yapmayan biri olarak . şu sembolleri kullanmak istiyorumm :/
 
Bunu kullanmadım ama kotukoylunun fwsinde vardı(smart series) ordakileri atınca gidiyor
 

ThE_kOnT

Üye
deneyen ve olumlu sonuç alan varmı ? varsa nasıl yaptığını anlatırsa sevinirim
 
siyah içi boş ve dolu gülücük her telefonda çıkıyor iphone'da deniyordum sms smile programları.mesaj atarken ekledrdim başka telefonlara gönderince çıkıyordu.

Ekleme;gönderdiğiniz sms semboller siyah ise karşı tarafın telefonunda çıkıyor,çıkmayanları renkli semboller.