najanaja
Üye
-
Konu Sahibi
-
Anlatım ve bilgilendirme için teşekkürler abi fakat hard formatla kalkmıyor demişsin veri sil yükle diyerek E hard format ilede C sürücülerini formatladığımız zaman tamamen kalkıyor tabi hiç birşey kalmıyor ama bu seferde flash atarak başa dönmek gerekiyor. Zaten Microsoft Apps uygulamasını kaldırmada sıkıntı yok fakat PixiEnablers eklentisini kaldırmanın imkanı yok gibi. Widget ve kalan uygulama varsa bu yüzden kalıyor zaten.
Anlatımınla formatsız kurtulmak isteyen arkadaşlar faydalanacaktır
bunu kardeşimde deneyeceğim bilgi için sağol dostum
kardeşini denek olarak mı kullanıyosunrica ederim kardeşim
walla iyi ki yapmamışsın ben de pişman oldum
kardeşim microsoft u yükledi ve kaldırdı bir tane silinmeyen parçası kaldı iyiki ben güncellemedim
Teşekkürler konu için
teşekkürler
virüs ten daha beter valla başka bir telefonda da galeri açılmıyordu düşmanına at uygulamayı
walla iyi ki yapmamışsın ben de pişman oldumşimdi pixelenablers üzerinde çalışıyorum biraz uzun sürecek ama tek tek elle siliyorum bütün kalıntıları pixelenablers c ye kurulmuş bütün parçaları duruyo hepsini tek tek imha ediyorum kökünü kurutacam bu meretin kimle uğraştığını bilsin iyi de ben bu enablers die bişey kurmadım o microsoft apps güncellemesi yaparken onlan bir mi kuruluyo acaba benim yazılım güncellemede öle bişey yoktu sadece microsft apps vardı.
- - - Eklendi - - -
rica ederim
- - - Eklendi - - -
rica ederim
Nokia Suite güncellemeleri indirirken dosya kurlarını kaydettiği dizin var (C sürücüsünde gizli bir klasör appdata içerisindeydi galiba şimdi tam hatırlayamadım) eğer oraya bakarsan güncellemeler için kurları kaydettiği kısımda microsoft apps klasöründe 2 tane dosya var microsoft apps 2.01 ve pixienablersKurarken görmüyoruz çünkü kendi indirip kuruyor abi ve yüklü uygulamalarda görünmüyor ama telefonu pcye bağlayıp yüklü uygulamalara bakarsan pixienablersi görürsün. Ben şahsen formatla kurtuldum umarım siz çareyi bulursunuz
ben daha kloayını buldum direk kadırdım
ama sanırım belle ye güncelleme gelmiş yada gelecekmiş telden baktım bişey görünmüyodu daha ama bide ovi suiteden bakacam e yazılım güncelledikmi bütün uygulamalarımız gidecek nasılsa dimi ben her yazılım güncellemesinde tele hard format atıp herşeyi sıfırlarım ve tertemiz bi yazılımla başlarım eğer bu güncelleme sorunsuzsa biraz bekliyeyim bi format çakar güncellerim önce bi herkes güncellesin bakalım sorun warmıbu sefer hemen atlamayacam güncellemeye
- - - Eklendi - - -
direkt kaldırdım derken? bütün hepsi gittimi yani hiç kalıntı kalmadımı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?