Genel olarak çoğu kişide böyle sorunlar var. Bazılarında hiç sorun yok. Bende eposta açılmıyordu mesela artı mesaj sorunuda olmuştu. Bazılarında mesaj sorunu var bazılarında yok. Telefondan telefona çeşitli hata yada hatalar gösteren bir uygulama bence tam olarak oturtulamayan birşeyler var kurmamak en iyisi.