Microsoft Apps güncellemesinden sonra gelen sorun!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft Apps güncellemesinden sonra gelen sorun!!!
Arkadaşlar dün gece güncellemeyi yaptım ve sabah farkettim ki mesaj gönderirken göndermiyor tekrar denemeye alıyor... Acaba bu güncellemeyle alakası var mı??
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Microsoft apps'nin bu sorunu yaptığı söyleniyor ama Nokia'nında böyle bir sorunu olduğuda konuşuluyor. Ben telefona flash attım bu microsoft apps yüzünden epostayı bozmuştu ve çok sık mesaj göndermeme sorunu yapmıştı. Flashı atalı 3-4 gün oldu hiç mesaj sorunu yaşamadım hala. Para verseler yüklemem microsoft apps'yi artık :d:
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Kalkmıyo da inatçı keçi gibi ya...:off:
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Eğer yüklü uygulamalarda pixienablers'i görebiliyorsan kaldırabilirsin microsoft apps'yi kaldırmak yetmiyor çünkü. Fakat kaldırsanda mesaj sorunu düzelmiyormuş Sensation öyle yazmış bir konuya.
 
serinaga

serinaga

Üye
Hayret, ben başka bir sorundan dolayı iki defa yükledim microsoft apps.yi hiç böyle bişiy olmadı ...
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Format yeni sonu?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Genel olarak çoğu kişide böyle sorunlar var. Bazılarında hiç sorun yok. Bende eposta açılmıyordu mesela artı mesaj sorunuda olmuştu. Bazılarında mesaj sorunu var bazılarında yok. Telefondan telefona çeşitli hata yada hatalar gösteren bir uygulama bence tam olarak oturtulamayan birşeyler var kurmamak en iyisi.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
:vur
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Dediğim gibi pixienablers yüklü uygulamalarında görünüyorsa kaldır microsoft apps'yi de kaldır ve 1-2 gün dene sorun devam ederse format yada flash her neyse o gerekecek
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Yüklü uygulamalarda yok ya ....
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
valla bende kaldıramamıştım o yüzden flash attım:)
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Hangi konudan attın link yollar mısın?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
şuan mobilden yazıyorum link atamayacam ama aynı bu bölümde (yazılım destek) benim bir anlatımım mevcut. Fakat bence hemen format veya flash atmayı düşünme son çare olarak düşün bunu. Önce kaldırabilirsen kaldırıp dene kaldırma yolunu ara kaldırdın düzelmesse yaparsın
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
diğerlerini kaldırdım sadece microsoft apps kaldı kalkmıyor o ve şimdilik no problem..
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
dediğim gibi uygulamayı kaldırmayı dene diğer seçenekleri son çare düşün iyi geceler
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Sağol kardeş öyle yapacam zaten iyi geceler...
 

fth ykn

Üye
bende de mesaj sorunu var daha önce format attım ama lanet olası şey düzelmedi :vur
 
mert41994

mert41994

Üye
Ben hiç kurmadım Microsoft Apps'i ancak mesaj yollamama sıkıntısı bende de var. Bazen hep yolluyor bazen arka arkaya defalarca yollamıyor. Garip bi Belle sorunu. Güncelleme gelirse düzelir diye umuyorum
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Soft format sonrası da gitmiyo mübarek.. Kaç kere soft format attım haen daha yerinde ve msj sorunum var... Bulunsun buna bir çözüm artık!!!
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Arkadaşlar madem öyle tek çare hard format çekip flash atmanız. Bu şekilde benim gibi hem microsoft appsden kurtulursunuz hemde msj sorunundan. Ben flash attım ve haftalardır tek msj sorunu bile yaşamadım. Bu bölümde benim flash atma konumu inceleyin. Mobilden yazdığım için link atamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt