Haber Merakla beklenen Nexus 6 nihayet göründü

Sponsorlu Bağlantılar

Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Merakla beklenen Nexus 6 nihayet göründü
Sızan yeni telefonun Nexus 6 olduğu iddia ediliyor.

Google-Motorola işbirliğinde geliştirilen Nexus 6’nın basın görüntüsü yayınlandı. Ekim ayında resmiyet kazanması beklenen telefonun kullanıcılarla buluşması kasım ayında gerçekleşecek. Motorola Shamu ya da Nexus X olarak isimlendirilen cihazın tasarım dilinin Moto X 2014 ile neredeyse aynı olduğunu görüyoruz. Çift flaşlı benzer kamera, arka bölümdeki Motorola logo, stereo hoparlörlerin yerleşimi, güç ve ses butonlarının yerleşimi Moto X 2014 ile büyük benzerlik olduğunu gösteriyor. Nexus X ya da Motorola Shamu’da fiziksel butonların daha rahat kontrol edilmesi için biraz daha aşağı monte edildiğini söylemen de geçmeyelim.

Sızan görüntüde Nexus logosu bulunmuyor, bu da tasarımın henüz kesinleşmediğini gösteriyor. Nexus 6 için iddia edilen teknik özelliklere değinecek olursak; 5.92-inç büyüklüğünde Quad HD çözünürlüklü ekran, 2.5GHz frekans hızında çalışan dört çekirdekli Snapdragon 805, 3GB RAM, 32GB dahili depolama, 3200mAh kapasiteli pil, 4K video kaydı gerçekleştiren 16MP arka kamera, 2MP ön kamera ve Android L işletim sistemi.


 
Son düzenleme:


Fenomenon

Fenomenon

Üye
üstteki foto gerçekçi değil gibi. çerçeveler çok ince. paintle modifiye edilmiş gibi :)
ayrıca qhd ekran olmasa çok daha iyi olur. qhd ekran anca bataryayı sömürür.
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
5.92 cok fazla degil mi?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Benimde Bu Cihazin Tasarımı Hoşuma Gitmiyor Sanki Çin Mali Telefon Gibi Ne O Öyle :ah Bari Googlenin Kendi Telefonu Güzel Birşey Ekleyinde Telefon Benim Arkam Sağlam Desin Bize :box
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Benimde Bu Cihazin Tasarımı Hoşuma Gitmiyor Sanki Çin Mali Telefon Gibi Ne O Öyle :ah Bari Googlenin Kendi Telefonu Güzel Birşey Ekleyinde Telefon Benim Arkam Sağlam Desin Bize :box
o zaman seni nexus 6 ile ringe alalım :box: kapışın kozlarınızı :ehe
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
....32 gb ŕam, 3 gb dahili depolama... :D

düzeltirsen onu daha iyi olur. Hayırlısı olsun ama 5.92 inç biraz büyük sanki. 5.3 inç ile gelecek gibiydi.
 
lazye

lazye

Üye
Ben tasarımı beğendim bu iddialar doğruysa :)
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
....32 gb ŕam, 3 gb dahili depolama... :D

düzeltirsen onu daha iyi olur. Hayırlısı olsun ama 5.92 inç biraz büyük sanki. 5.3 inç ile gelecek gibiydi.
düzenlenmiştir :oke:
 
0MG90

0MG90

Üye
Güzel gibi duruyor ama yine N5 gibi, keşke biraz değiştirselerdi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
fiyat e olacak acaba
 
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5 daha güzel duruyor. :D

5.92" yapmazlar bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.

furkankaya559758

Üye
Tasarımı beğenmedim ama donanım güzel.
 

MaxipmaN

Üye
tipe güneş doğmaz ama donanıma herşey doğar :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
98farom98

98farom98

Üye
Gerçekten 5.95 inç çok gereksiz ama donanım süper
 

mr.bell

Üye
Bu tasarım gelmez hatta imkanı yok.Bu olsa olsa yeni bir moto telefonu olur.
Her sene Nexus motorola dan gelecek diyorlar sonra gelmiyor:)
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
işlemci için 2.7 ghz ekran için 5.2'' deniliyordu.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
ilk defa bir sızıntı için bu olmaz diyesim geliyor, 5.9 inç phablet sınıfına giriyor bence bu kadar büyük olmaz, olsa da iki farklı nexus 6 gelir bence, biri buyuk biri normal olmak üzere, tasarım olarak ta nexus5 ten daha kötü geldi bana, bu sızıntı yeterli değil bana göre bir kaç sızıntıdan sonra net tasarım ve özellikler ortaya çıkar bu biraz konsept olmuş biri kafasına gore çizmiş gibi sanki.sızan yeni görüntüde lg g3 daha büyük olduğu görülmekte, sanırım 5.9 gerçek olabilir, androidte genelde nexus kullanan biri olarak canımı sıkan tek konu bu şu anda.
 
0MG90

0MG90

Üye
Yeni sızıntı

 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
meg1ddo

meg1ddo

Üye
maalesef sızıntılar genelde doğru çıktığı için buda %90 doğru çıkacaktır, firmaların her çıkan yeni modelde ekran boyutunu arttırmalarını anlayamaıyorum 5.90 yapıp bir phablet yapıyorsun artık o telefon sınıfından çıkıyor, boyut büyüyünce telefon daha iyi oluyor gibi bir inanç var sanki tüketicide de, umarım 2 farklı nexus modeli çıkar.
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR, .NeXuS., Murat Alper ve 1 kişi daha


Üst Alt