Menüyü Tam ekran Yapma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sienon

Üye
arkadaşlar bende n78 var hepsi oldu birtek tam ekran olmadı nedendir acaba tıklıyorum çarpı işareti çıkıyo
 


sienon

Üye
fullscreenmenu yazan hepsini denedim aynı sorun add to auto deyip yeniden başlattm ama olmadı
 
Black-GhosT

Black-GhosT

Üye
n96 da 3 ünden ikisi oldu ama tam ekran olanı olmadı
 
artar

artar

Üye
n86 da aynı sorun iki tanesi yeşil oldu fullsceenmenu olmadı.ama telefonu yeniden başlattigimda oldu.teşekkürler.
 

sienon

Üye
hasan kardşım benim sorunum hala devam ediyor telefonun şarjını bitirene kadar yeniden başlattım banamısın demedi :)
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hasan kardşım benim sorunum hala devam ediyor telefonun şarjını bitirene kadar yeniden başlattım banamısın demedi :)


Bunu dene bakalım :)
[/B][/SIZE][/COLOR][/FONT]
 

sienon

Üye
hasan kardeşim kusura bakma internetim yoktu bakamadm baktığımdada çok geç 404 not found diyor siteden silinmiş olabilirmi senide uğraştırıyorum
 
gscangs

gscangs

Üye
bende de screen menü kırmızı oldu gerisi çalısıyor
hangi klasörde olduğunu göstermemesini sağlayan dosya kırmızı heralde
tesekkurler
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
fp1 olduğu için olabilir neyse diğerleri iş görüyorsa ona pek gerek yok daha kötü oluyor bence ikisi yetiyor bana :)
 
gscangs

gscangs

Üye
uygulamadan sonraki hali
 
Mc Demir

Mc Demir

Üye
paylaşım için sağol kardeş de bende olmadı yapamadım galiba
 

akrep_81

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt