huri$
Üye
meger msn ile mail farkliymi$
sizlere ba$imdan gecen bir olayi anlatayim istedim ilk konum bu olsun ne yapayim oyle cok sey konu edilmiski
degisik bi$iy bulamadim dogal ya$anmi$ bi$iy anlatem dedim
net le ilgili hiçbi$iy bilmiyoken e$im benim bir steye uye olmama yardimci oldu ilk zamanlar sadece sohbete giriyodum ba$ka yer bilmiyom çunku
zaten bir kere ba$ka sayfalara girdim cikamadim bilgisayari temelli kapatmak zorunda kaldim çikmak için
neyse stede sohbet guzel guluyoz eylenioz iste sonra bir kiz benimle msn den gorusmek istedi bende ona mail adresimi verdim nerden bileyim mail ile msn in ayri adresler oldugunu benim msn adresim yokmu$ ki
neyse kiz eklemi$ adresi bekliyo bekliyo ben acayim msn i diye bende bekliyom kizlan goru$cez diye artik o kiz nereye kaybolduysa bende nerelere girdim nerelere bastim bilmiyom butun bilgisayari interneti cokerttim msn i acacam diye kapatayim diyom kapanmiyoda kitlenmi$ kalmi$ bende fi$i cektim oturdum
ak$am e$im geldi noldu bilgisayara dedi bende anlattim dedimki bir kizlan goru$cektik msn den adresi verdim cikmadi kayboldu bende onu ararken bozuldu dedim adam guluyo ama sinirden biryandanda baki$lari beni oldurcek cok korktum bana dediki senin msn adresin yokki hangi adresi verdin dedi bende kagidi gosterdim hani sen bana yaptinya i$te $u adresi verdim dedim
adam daha cok guluyo bende iyice korktum sakin bunu kimseye anlatma eylenirler guler sana deli derler kari$mam dedi
sonra carrefoura goturdu orda bir arkadasi var bigisayardan anlayan o halletti sagolsun
hee bana kimseye anlatma dedi ama kendisi anlatiyo arkadaslarina bende sizlere anlatayim dedim
degisik bi$iy bulamadim dogal ya$anmi$ bi$iy anlatem dedim
net le ilgili hiçbi$iy bilmiyoken e$im benim bir steye uye olmama yardimci oldu ilk zamanlar sadece sohbete giriyodum ba$ka yer bilmiyom çunku
zaten bir kere ba$ka sayfalara girdim cikamadim bilgisayari temelli kapatmak zorunda kaldim çikmak için
neyse stede sohbet guzel guluyoz eylenioz iste sonra bir kiz benimle msn den gorusmek istedi bende ona mail adresimi verdim nerden bileyim mail ile msn in ayri adresler oldugunu benim msn adresim yokmu$ ki
neyse kiz eklemi$ adresi bekliyo bekliyo ben acayim msn i diye bende bekliyom kizlan goru$cez diye artik o kiz nereye kaybolduysa bende nerelere girdim nerelere bastim bilmiyom butun bilgisayari interneti cokerttim msn i acacam diye kapatayim diyom kapanmiyoda kitlenmi$ kalmi$ bende fi$i cektim oturdum
ak$am e$im geldi noldu bilgisayara dedi bende anlattim dedimki bir kizlan goru$cektik msn den adresi verdim cikmadi kayboldu bende onu ararken bozuldu dedim adam guluyo ama sinirden biryandanda baki$lari beni oldurcek cok korktum bana dediki senin msn adresin yokki hangi adresi verdin dedi bende kagidi gosterdim hani sen bana yaptinya i$te $u adresi verdim dedim
adam daha cok guluyo bende iyice korktum sakin bunu kimseye anlatma eylenirler guler sana deli derler kari$mam dedi
sonra carrefoura goturdu orda bir arkadasi var bigisayardan anlayan o halletti sagolsun
hee bana kimseye anlatma dedi ama kendisi anlatiyo arkadaslarina bende sizlere anlatayim dedim



bencede öle
