meger msn ile mail farkliymi$

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
huri$

huri$

Üye
    Konu Sahibi
meger msn ile mail farkliymi$
sizlere ba$imdan gecen bir olayi anlatayim istedim ilk konum bu olsun ne yapayim oyle cok sey konu edilmiski
degisik bi$iy bulamadim dogal ya$anmi$ bi$iy anlatem dedim
net le ilgili hiçbi$iy bilmiyoken e$im benim bir steye uye olmama yardimci oldu ilk zamanlar sadece sohbete giriyodum ba$ka yer bilmiyom çunku
zaten bir kere ba$ka sayfalara girdim cikamadim bilgisayari temelli kapatmak zorunda kaldim çikmak için
neyse stede sohbet guzel guluyoz eylenioz iste sonra bir kiz benimle msn den gorusmek istedi bende ona mail adresimi verdim nerden bileyim mail ile msn in ayri adresler oldugunu benim msn adresim yokmu$ ki
neyse kiz eklemi$ adresi bekliyo bekliyo ben acayim msn i diye bende bekliyom kizlan goru$cez diye artik o kiz nereye kaybolduysa bende nerelere girdim nerelere bastim bilmiyom butun bilgisayari interneti cokerttim msn i acacam diye kapatayim diyom kapanmiyoda kitlenmi$ kalmi$ bende fi$i cektim oturdum
ak$am e$im geldi noldu bilgisayara dedi bende anlattim dedimki bir kizlan goru$cektik msn den adresi verdim cikmadi kayboldu bende onu ararken bozuldu dedim adam guluyo ama sinirden biryandanda baki$lari beni oldurcek cok korktum bana dediki senin msn adresin yokki hangi adresi verdin dedi bende kagidi gosterdim hani sen bana yaptinya i$te $u adresi verdim dedim
adam daha cok guluyo bende iyice korktum sakin bunu kimseye anlatma eylenirler guler sana deli derler kari$mam dedi
sonra carrefoura goturdu orda bir arkadasi var bigisayardan anlayan o halletti sagolsun
hee bana kimseye anlatma dedi ama kendisi anlatiyo arkadaslarina bende sizlere anlatayim dedim
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Furkan, AKATLI, aLone ve 2 diğerleri


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
asıl senin verdiğin adresi (artık neyse o) msn diye kaydeden kıza gülmek lazım
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Güzel ve komik bir hikaye :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Canım Benim Yaa :)
Biliyosun Artık Bişey Olmaz :)
 
SucX

SucX

Üye
Kimse anasının karnında bilgisayarı öğrenmiş olarak doğmuyor :)
Bende vaktinde yanlış yerlere girince fişi çekerdim direkt :ehe
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
allahtan benim böle sorunum olmadı biliodum önceden netkefeye gidiodum aslında şimdide gidiomda counter oynamaya
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
:kop::kop:
 
efooooo

efooooo

Üye
:):):):):):):):) guzell
 
hak yolcusu

hak yolcusu

Kapalı Hesap
hehehehe
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
:kop:
 
silop_kms

silop_kms

Üye
:ehe:eheilahi ne yapmışsın öyle hadi sen neyse kız nasıl anlamadı...:)
 
By Burhan 2010

By Burhan 2010

Üye
:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt