Oyun karakterini çaldılar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
Oyun karakterini çaldılar
[h=2]BURSA’nın Harmancık İlçesi’nde üniversite öğrencisi Ahmet Kaya 8 yıldır oynadığı ’Knight Online’ adlı oyunda kullandığı 'Rouge’ adlı karakterin çalındığını söyleyerek polise başvurdu. Oyun karakterinin piyasada yaklaşık 2 bin 500 TL’ye satıldığını ifade eden Kaya, "Acilen paraya ihtiyacım olduğu için satılığa çıkarmıştım. Ancak birileri bilgisayarımı çökerterek oyun karakterimi çaldı" dedi.[/h]

Harmancık İlçesi Kavaklı Sokak’ta oturan ve Uludağ Üniversitesi Harmancık Meslek Yüksek Okulu Turizm ve Otelcilik İşletmeciliği bölümünde okuyan 18 yaşındaki Ahmet Kaya’nın 8 yıldır internet üzerinden oynadığı Knight Online adlı oyunda kullandığı karakterini paraya ihtiyacı olduğu için 600 TL’ye internet üzerinden satılığa çıkardı. Kendisine telefon eden bir kişinin karakterini satın almak istediğini söylemesi üzerine Kaya, aynı kişiden gelen e-maili açınca ’Rouge’ adındaki karakteri çalındı. Kaya’nın durumu Harmancık İlçe Polis Merkezi Amirliği’ne bildirmesi üzerine, adli işlemleri yürüten komşu Kütahya’nın Tavşanlı Cumhuriyet Savcılığı, ’Bilişim sistemini engelleme, bozma, verileri yok etme veya değiştirme’ iddiasıyla soruşturma başlattı.

"ACİLEN SATILIĞA ÇIKARMIŞTIM"

8 yıldır Knight Online isimli oyunu oynadığını ve emeğinin bir anda yok olduğunu ifade eden Kaya, "Paraya ihtiyacım olduğu için 8 yıldır emek verdiğim ‘Rouge’ ismindeki oyun karakterini satılığa çıkarmıştım. Piyasa değeri 2 bin 500 TL olmasına rağmen karakteri bir internet sitesinde 600 TL’den satışa çıkardım. Verdiğim ilanda karakterin özellikleri, fiyatı ve benim telefon numaram vardı. Dün bir kişi beni telefonla arayarak karakteri alabileceğini söyledi. Bana bir e-mail attı. Maili açınca MSN adresim çökertildi ve karakterim çalındı. Çalan kişinin telefon numarasını savcılığa ilettim. Karakteri çalan kişiden şikayetçiyim. Bir insanın emeği sanal alemde de olsa çalınmamalı" şeklinde konuştu.


- - - Eklendi - - -

ahahahahah haberin altındaki yorumlara koptum yha :D yorumlar; karaktersiz kaldı iyimi :)
verin çocuğun karakterini, karaktersizlik yapmayın :) hangi karaktersiz çaldı bu adamın karakterini :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy


komando04

komando04

Üye
ilginç kardeşim teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
alaStar

alaStar

Üye
Vay karaktersiz adam emek verdi ona be emek hırsızı burak yılmaz (bunuda niye söyledim bilmiyorum :))
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
yorumlar güzel :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
___kaptan___

___kaptan___

Üye
hangi karaktersiz çaldı bu adamın karakterini :kop: :kop2: :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
demi ama ayıp değilmi insande bi karakter olr kendinde olmayınca milletinkini çalıyorlar hırkızlar :D :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar ve ___kaptan___
balcolu

balcolu

Üye
Haydaa :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Şaka bir yana da gerçekten çok kötü oluyor. Bizim arkadaşın 4 yıldır oynadığı oyunda da hesabını çaldılar hemde çocuk bin lira para yatırmıştı.
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Off ne diyim coluk cocuk mallik sacmalik kaktersizlik oyun çorba karekter sacmalik bildigin beynim boylee :D:D:D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
hırsız hırsızdır
 
komando04

komando04

Üye
adi hırsız
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Anlamıyorum ben bu oyunlara kafa bozanları..
Kaldığım yurttaki elemanlara bakıyorum da ilkokullu çocuklardan farkları yok birbirlerine "Oğlum +9 bilmem ne aldım" muhabbeti yapıyorlar. Bişi değil ne yaparlarsa yapsınlar umrumda değil de interneti yavaşlatıyorlar biz adam gibi giremiyoruz foruma..

Arkadaşlarımdan biri öyle bağımlısı olsun cidden soğurum ondan. 18 yaşındasın arkadaşım sen. Üniversite okuyorsun..
Artık çocuk değilsin geleceğini şekillendirecek yaştasın sen..
Tamam oyun oynasın, pc oyunlarının yaşı yok istediğin yaşta oynayabilirsin.
Ama bağımlılık nedir ya...
 
komando04

komando04

Üye
aynen
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Anlamıyorum ben bu oyunlara kafa bozanları..
Kaldığım yurttaki elemanlara bakıyorum da ilkokullu çocuklardan farkları yok birbirlerine "Oğlum +9 bilmem ne aldım" muhabbeti yapıyorlar. Bişi değil ne yaparlarsa yapsınlar umrumda değil de interneti yavaşlatıyorlar biz adam gibi giremiyoruz foruma..

Arkadaşlarımdan biri öyle bağımlısı olsun cidden soğurum ondan. 18 yaşındasın arkadaşım sen. Üniversite okuyorsun..
Artık çocuk değilsin geleceğini şekillendirecek yaştasın sen..
Tamam oyun oynasın, pc oyunlarının yaşı yok istediğin yaşta oynayabilirsin.
Ama bağımlılık nedir ya...

Haklısın ama onlar senin gibi düşünemedikleri için o durumdalar zaten.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt