Saka bir yana, opera da olmasa bitmistik
acaba başladılar mı çalışmalara?

yalan palavra bedava![]()
arkadaşlar niye anlamamk istemiyorsunuz, symbian resmi olarak dükkanı kapattı.
bu satten sonra geri adım atmaz boşuna kendinizi boş hayallere kaptırmayın.
bunun symbian şirketi ile alakası yok ki.
