Maxicepe Özel Bi Yazı.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepe Özel Bi Yazı.....
Evet sevgili ve saygı değer maxicep üyeleri bugünden itibaren maxicepte yokum.Çeşitli nedenlerden dolayı ve pek sevgili 2 yöneticimizin bana hakarete varan özel mesajlarından sonra bu kararı almış bulunmaktayım ve o 2 yöneticimize çok kırıldım ben sessiz gitmek istemiştim ama kısmet değilmiş.

Maxicepte çok güzel anılarım geçti buraya kadarmış bu son açtığım konu ve son yazdığım mesajdır.Ne olursa olsun bu nick veya başka bi nickle kesinlikle Maxicepe giriş yapmayacağım içiniz rahat olsun.

Selametle.....Romantik Prens
 


HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
gitmiyceksin bende senin gibi çok konu açtım ama burdayım
 
Ozan

Ozan

Admin
Karar senin..

Sen nasıl hayal kırıklığına uğradığını söylüyorsan ben gerçekten uğradım.
Bunun nedeni aslında açık.
Kopya sitelere karşı olan tavrımıza rağmen, o sitelerde üst mertebede bir üye olarak dolanmaktasın, buna biz karışamayız ancak bizim sitemiz seni benimseyerek "ayın üyesi" rütbesi verdiyse, bunun hesabını sormak ta hakkı diye düşünüyorum.

Yöneticilerim hakaret yada küfür etmez, ben ne diyebileceklerini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum çünkü hepsi emek sahibi ve özellikle bize karşı açılan hatta bizim birebir kopyamız olan sitelere hiç tahammulu yok, burada takılanlara da iyi niyetle yaklasmalarını bekleyemem.

İyi Günler
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bu nasıl bir durum böyle???
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Karar senin..

Sen nasıl hayal kırıklığına uğradığını söylüyorsan ben gerçekten uğradım.
Bunun nedeni aslında açık.
Kopya sitelere karşı olan tavrımıza rağmen, o sitelerde üst mertebede bir üye olarak dolanmaktasın, buna biz karışamayız ancak bizim sitemiz seni benimseyerek "ayın üyesi" rütbesi verdiyse, bunun hesabını sormak ta hakkı diye düşünüyorum.

Yöneticilerim hakaret yada küfür etmez, ben ne diyebileceklerini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum çünkü hepsi emek sahibi ve özellikle bize karşı açılan hatta bizim birebir kopyamız olan sitelere hiç tahammulu yok, burada takılanlara da iyi niyetle yaklasmalarını bekleyemem.

İyi Günler

Ozan'ın yorumunun sonuna kadar yanındayım.:sn:
 

jöly

Üye
negative'e katılıyorum...hakareti hiçbir yönetici üyeye yapmaz sadece üyeye değil birbirlerine karşı da yapmaz...seninle pmde tartışan yöneticilerden biri benim...kopya sitelere ki bu sitelerden birinde co-adminsin konu çalıp kendininmiş gibi gösteren de sensin...bana ben kendi konumu taşıdım başkasınınkini çalmadım dedin ve ben sana kanıtlarıyla ne çaldığını gösterdim...burda seni ayın üyesi seçtik halbuki sen bizle dalga geçiyormuşsun...ama konu çalan tek klon site üyesi sen değilsin...zamanı geldiğinde hepsi gün ışığına çıkacak...
taklitler asıllarını yaşatır derler...kimse Maxicepe gölge düşüremez...
yolun açık olsun...


not: Pmdeki konuşmaları da kanıt olarak sunabilirim yönetime...
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
aranızda geçen konuşmaları bilmiyorum ama..
admin olmanız hiçbir üyeye hakaret etme hakkını vermezzz..
genel olarak konuşuyorum kimseye özel tavrım yok.
benimde başıma gelen bir olay..
bi konu açtım ve şu şu nedenlerden dolayı diyerek uyarı gönderdiniz..
bikaç gün sonra aynı konuyu başkasının açtığını gördüm.
orada admin bile yorum yaparak tşk etmişti..
hiç problem değil maxi eğlenceli olduğu kadar yararlı bir site....
lütfen sevgi ve saygı çerçevesinin dışına çıkmayalım..
üye veya admin olmak hiçbişeyi değiştirmez .
burda kimse kimsenin ekmeğini vermiyor..
yeni üye olsun admin olsun hakaret etme hakkı yoktur..
tekrar söylüyorum kimseye artniyet olarak söylemedim...
herkese iyi forumlar..
 

jöly

Üye
aranızda geçen konuşmaları bilmiyorum ama..
admin olmanız hiçbir üyeye hakaret etme hakkını vermezzz..
genel olarak konuşuyorum kimseye özel tavrım yok.
benimde başıma gelen bir olay..
bi konu açtım ve şu şu nedenlerden dolayı diyerek uyarı gönderdiniz..
bikaç gün sonra aynı konuyu başkasının açtığını gördüm.
orada admin bile yorum yaparak tşk etmişti..
hiç problem değil maxi eğlenceli olduğu kadar yararlı bir site....
lütfen sevgi ve saygı çerçevesinin dışına çıkmayalım..
üye veya admin olmak hiçbişeyi değiştirmez .
burda kimse kimsenin ekmeğini vermiyor..
yeni üye olsun admin olsun hakaret etme hakkı yoktur..
tekrar söylüyorum kimseye artniyet olarak söylemedim...
herkese iyi forumlar..
admin olmanız kimseye hakaret etme hakkını vermez demişsin...iyi okumadın galiba biz kimseye hakaret etmeyiz...üye uyarmak hakaret anlamına mı geliyor? yapılan yanlışları söylememiz hakaret mi demek oluyor? maxicepte hiçbir yönetici üyelere hakaret etmez...sizin konunuzla bu olay farklı...o zaman size haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız yönetime şikayet edecektiniz...şikayet et butonu bu işe yarar...
son kez söylüyorum ne maxicepte ne başka yerde kimsenin kimseye hakaret etme hakkı yoktur ve maxicepte hiçbir yönetici üyeye hakaret etmez!!!!
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
admin olmanız kimseye hakaret etme hakkını vermez demişsin...iyi okumadın galiba biz kimseye hakaret etmeyiz...üye uyarmak hakaret anlamına mı geliyor? yapılan yanlışları söylememiz hakaret mi demek oluyor? maxicepte hiçbir yönetici üyelere hakaret etmez...sizin konunuzla bu olay farklı...o zaman size haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız yönetime şikayet edecektiniz...şikayet et butonu bu işe yarar...
son kez söylüyorum ne maxicepte ne başka yerde kimsenin kimseye hakaret etme hakkı yoktur ve maxicepte hiçbir yönetici üyeye hakaret etmez!!!!

hakaret edilmiş yada edilmemiş demedim.
kimseye art niyetle söylemediğimi özellikle belirttim..
benim konumla alakası var yada yok bişey kastedetmedim.
ayrıca şikayet etmek gibi bir niyetimde yok..
o konu açtı bişey demediniz de niye benimkini sildiniz diye bi şikayette bulunamam.
silinsin yada silinmesin ben maxiyi seviyorum bugün açtığım konu yarın silinsede sorun değil.
içimden geldiği için paylaşıyorum...
yorumlarından dolayıda maxideki herkese tekrar tşk ediyorum.
üyeleri uyardığınız gibi adminlerinde daha dikkatli olmalarını rica ediyorum..
bi konu ile ilgili praetor beni gayet güzel uyardı..
ve bende uyarısına karşılık tşk ederek düzeltmemi yaptım..
herkes onun uyardığı şekilde uyarsa hiçbir sorun olmaz bence..
lütfen daha fazla uzatmayalım..
ne sizi nede başkasını hedef alarak söylemedim..
herkesin birbirine saygılı olması gerektiğini belirttim o kadar..
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ben romantik arkadasım actığı konuların coğunu ilgiyle takip ettim böyle bir karar vermesine gercekten cok üzüldüm olayıda az cok anladım ama burda admin arkadaslarımdan bu kopya forumların isimlerini acıklamalarını istiyorum cünkü yaklasık 1 ay önce yeni üye olmus bir kişiden özel mesajlar aldım ve bu mesajlarında yeni actığı forumun maxicepten daha iyi olduğunu anlatarak o foruma bakmamı istedi bende o foruma üye olup yaklasık 2 3 gün boyunca takip ettim gercektende maxicep e cok benzer olduğunu fark ettim doğruyu söylemek gerekirse maxicep gibi bir sitede admin olmak cok keyiflidir bana göre bu kopya forumlara üye olan arkadaşlarımın asıl isteği adminliktir ayrıca ben bu kopya forumlara üye olup burdan alıntı yaparak ve maxicepe hiç bir yarar sağlamadıkları düşünülerek banlanan bazı üyelerin olduğunu duydum ve gine bu banlanan arkadaşlarında aslında düşüncelerinin güzel bir sitede admin olma isteğinden kaynaklandığını düsünüyorum ileride böyle durumların önüne gecilmesi adına o forumların isminin acıklanması iyi olacağını düşünüyorum......
 

jöly

Üye
Ben romantik arkadasım actığı konuların coğunu ilgiyle takip ettim böyle bir karar vermesine gercekten cok üzüldüm olayıda az cok anladım ama burda admin arkadaslarımdan bu kopya forumların isimlerini acıklamalarını istiyorum cünkü yaklasık 1 ay önce yeni üye olmus bir kişiden özel mesajlar aldım ve bu mesajlarında yeni actığı forumun maxicepten daha iyi olduğunu anlatarak o foruma bakmamı istedi bende o foruma üye olup yaklasık 2 3 gün boyunca takip ettim gercektende maxicep e cok benzer olduğunu fark ettim doğruyu söylemek gerekirse maxicep gibi bir sitede admin olmak cok keyiflidir bana göre bu kopya forumlara üye olan arkadaşlarımın asıl isteği adminliktir ayrıca ben bu kopya forumlara üye olup burdan alıntı yaparak ve maxicepe hiç bir yarar sağlamadıkları düşünülerek banlanan bazı üyelerin olduğunu duydum ve gine bu banlanan arkadaşlarında aslında düşüncelerinin güzel bir sitede admin olma isteğinden kaynaklandığını düsünüyorum ileride böyle durumların önüne gecilmesi adına o forumların isminin acıklanması iyi olacağını düşünüyorum......
size bu şekilde pm atan üyelerin isimlerini ve önerdikleri sitelerin isimlerini negative ya da van_hoijdonk'a ya da herhangi bir başka yöneticiye pm atarak bildirirseniz gereken yapılacaktır...
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bana mesaj atan arkadas cezalı damgasını yemiş benim isteğim bu forumların acıklanması yönündedir yoksa romantik prens arkadasımız gibibazı arkadaşlarımızda belki aynı bahanelerle banlanacaklardır benimkisi bir öneri sadece ister yazılır ister yazılmaz.
 
c3r3n

c3r3n

Üye
Romantik prensin böyle bir şey yapması inanılır gibi değil.Şaşırdım açıkcası...
 
"The Patriot"

"The Patriot"

Üye
çok üzücü bi durum
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sana pm atanlardan birisi de benim saygıdeğer kopyacı ayın üyemiz. :)

Mümkünse o pm'i buraya alabilir misin? Hakaret unsurlarını işaretlemeni istiyorum. Eğer sen yapmazsan yarın gece ben yapıcam. Burada yazarak neyi gönderdiğimi herkese göstereceğim.

Yazdıklarımdan hakaret olarak düşündüklerini sıralayayım da sen hepsini ekle:

hırsızlığa giriyor bu yaptığınız;
Ayın üyesi seçildiğin yerden konuları şerefsizlerin sitesine taşımaya utanmıyor musun?

Burada şerefszi diye sana mı hitap edilmiş? Hayır. O ve onun gibi kopya siteler şerefsizlerin sitesidir bizim gözümüzde. Çünkü kendi başına bir şeyi beceremeyen, ancak başkasının kopyası olarak onun yarısı kadar bile üne kavuşamayacak insanların avuntularıdır.

Pm'im giden kutusunda duruyor, buyur gel buraya yaz. Kopyacı abilerin, ablaların gibi çamuru atıp kaçma ama. Ya da artık kaçsan da hak veririm, onlardan biri olarak bize gerçek kimliğini gösterdin.

Bu yüzden sana teşekkür ederim. Romantik Prens. ;)
 
iremm

iremm

Üye
:allalla: bu durumda tam olarak ne denir bilemiyorum...ama fikrimi söyleyeyim... yöneticilerin gözünde olaya bakarsak haklılar çünkü bu kdr çalışmanın emeğin başka sitelere kopyalanması hazmedilecek gibi değil...biz bile kendi hakkımız olan birşeyi o kdr üzerinde çaba sarf etmemiş olsak bile baya bi tepki gösteririp isteriz...ki burada çok büyük emekler var sadece yöneticilerinde değil üyelerinde emekleri var...o kdr emeğe karşı yapılan bu haksızlığa bu tür tepkilerin olması gayet doğal...ki tepki diyorum belirtilmiş yukarda hakaret söz konusu değil...gelelim üyemize açıkçası romantikprensten beklemezdim...açtığı konular maxiye ilgisi..vs. ama ne biliyim olmuş işte bi hata...
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Karar senin..

Sen nasıl hayal kırıklığına uğradığını söylüyorsan ben gerçekten uğradım.
Bunun nedeni aslında açık.
Kopya sitelere karşı olan tavrımıza rağmen, o sitelerde üst mertebede bir üye olarak dolanmaktasın, buna biz karışamayız ancak bizim sitemiz seni benimseyerek "ayın üyesi" rütbesi verdiyse, bunun hesabını sormak ta hakkı diye düşünüyorum.

Yöneticilerim hakaret yada küfür etmez, ben ne diyebileceklerini aşağı yukarı tahmin edebiliyorum çünkü hepsi emek sahibi ve özellikle bize karşı açılan hatta bizim birebir kopyamız olan sitelere hiç tahammulu yok, burada takılanlara da iyi niyetle yaklasmalarını bekleyemem.

İyi Günler
Esasında o tür kopya sitelere girmemen yönetici arkadaşlarla rica edilmiş. Şayet hala girmeye devam ettiysen direk :bann:lanman icap ederdi ki sen kendi isteğinle ayrılıyormuşsun bu daha güzel. Yine de :bann: şart.
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
Esasında o tür kopya sitelere girmemen yönetici arkadaşlarla rica edilmiş. Şayet hala girmeye devam ettiysen direk :bann:lanman icap ederdi ki sen kendi isteğinle ayrılıyormuşsun bu daha güzel. Yine de :bann: şart.
Sonuna Kadar Katılıyorum Az Çekmedim Bu Konuda :(
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Kimsenin Kimseye Tabi ki Hakaret Etmeye Hakkı Yok..
Ama Bu Site..
Geçirdiğin Vakitlerden ve Emeklerinden Dolayı Bir Teşekkür Olarak Seni Ayın Üyesi Bile Seçmiş Üstelik Yüzbinlerce Üyenin İçinden..

Ama Emek Hırsızlığı da Hazmedilecek Birşey Değil..

Romantik Prens Gibi Değerli Bir Üyenin Ayrılmasına Çok Üzüldüm..
Ama Söz Konusu Olay Böyle Cereyan Etmişse de Yapacak Bir Şey Yok..
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Ben bu olayı ilk kendi azından dün duydum.Çok şaşırdım ve gerçekden çok üzüldüm.Bir tarafda bu siteye gönlünü vermiş arkadaşlarıma üzüldüm bir tarafda bu sitede herkesin sevgisini kazanmış ayın üyesi olmuş arkadaşıma üzüldüm keşke yapmasaydın keşke
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt