Romantik Prens
Üye
Maxicepe Özel Bi Yazı.....
Evet sevgili ve saygı değer maxicep üyeleri bugünden itibaren maxicepte yokum.Çeşitli nedenlerden dolayı ve pek sevgili 2 yöneticimizin bana hakarete varan özel mesajlarından sonra bu kararı almış bulunmaktayım ve o 2 yöneticimize çok kırıldım ben sessiz gitmek istemiştim ama kısmet değilmiş.
Maxicepte çok güzel anılarım geçti buraya kadarmış bu son açtığım konu ve son yazdığım mesajdır.Ne olursa olsun bu nick veya başka bi nickle kesinlikle Maxicepe giriş yapmayacağım içiniz rahat olsun.
Selametle.....Romantik Prens
Maxicepte çok güzel anılarım geçti buraya kadarmış bu son açtığım konu ve son yazdığım mesajdır.Ne olursa olsun bu nick veya başka bi nickle kesinlikle Maxicepe giriş yapmayacağım içiniz rahat olsun.
Selametle.....Romantik Prens
n:
bu durumda tam olarak ne denir bilemiyorum...ama fikrimi söyleyeyim... yöneticilerin gözünde olaya bakarsak haklılar çünkü bu kdr çalışmanın emeğin başka sitelere kopyalanması hazmedilecek gibi değil...biz bile kendi hakkımız olan birşeyi o kdr üzerinde çaba sarf etmemiş olsak bile baya bi tepki gösteririp isteriz...ki burada çok büyük emekler var sadece yöneticilerinde değil üyelerinde emekleri var...o kdr emeğe karşı yapılan bu haksızlığa bu tür tepkilerin olması gayet doğal...ki tepki diyorum belirtilmiş yukarda hakaret söz konusu değil...gelelim üyemize açıkçası romantikprensten beklemezdim...açtığı konular maxiye ilgisi..vs. ama ne biliyim olmuş işte bi hata...
lanman icap ederdi ki sen kendi isteğinle ayrılıyormuşsun bu daha güzel. Yine de 
