Maxicep.com Yöneticiligim Artık Son Buldu!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xxxooo

xxxooo

Üye
adminlik satılıyomu :?
 


piri.reis

piri.reis

Üye
ben 20 milyar verdim mod oldum.
biraz daha ekonomik
 
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi

dinccine

Üye
Allah bi kapı kapatır bi kapı açar üzülme
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Konuya bakın yahu...
Nerdeeen nereye...
:ehe
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Senin adına cok üzüldüm dostum.fakat bence üyelik daha güzel yöneticilik cok sorumluluk gerektiriyor.Aramıza hosgeldin ;)
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
2008 yılının mart ayının üçüncü günü açılan bu konuya bugün mesaj yazmak ilginç.. tarih önemli değil de aramıza hoşgeldin demek için artık biraz geç olmadımı... neyse konu kilitli..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

mustafakocatas
Cevap
8
Görüntüleme
14K
mustafakocatas
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
607
Albert Einstein
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
641
Albert Einstein


Üst Alt