Ender Eser
Üye
Lütfen biri yardım etsin özellikle yöneticiler!!!...
Konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum ama bu sitede yaşamadığım sorunlar kalmadı! Neymiş yazı yazdığımda 'özürdileriz bu konu kapatılmıştır' 1,2 'forumdaki tüm konuların tersi gözükmesi, ve yazıların tersi gözükmesi. Ben bu siteye sadece N95 8GB'dan OperaMobile diye bir tarayıcıyla giriyorum... düşünüyorumda acaba sorun olurmu? Cevabınızı bekliyorum Teşekkürler...



