Masquerain
Üye
Lumiasız geçirdiğim 1 ay
Bir ay önce Lumia telefonumun dokunmatiği kırıldı ve servise gidip gelme suresi boyunca LG-P705 kullanmak zorunda kaldım.İlk başlarda çok sıkıntı çektim.Özellikle sanal klavyesine alışamadım ve WP kadar hızlı olmadığı için telefonumu özlemeye başladım.Sonunda kavuştuk birbirimize ama
Telefonumu beğenmiyordum ama android olan bir telefon kullanınca değerini anladım valla.WP kullanan birisini android kesinlikle tatmin etmiyomuş.Bunu anladım
Telefonumu beğenmiyordum ama android olan bir telefon kullanınca değerini anladım valla.WP kullanan birisini android kesinlikle tatmin etmiyomuş.Bunu anladım


İnşallah gene kırılmaz 2 oldu bu ya.Daha dikkatli olucam tabi ki bu sefer 

