Karşılaştırma Lumiasız geçirdiğim 1 ay

Sponsorlu Bağlantılar

Masquerain

Masquerain

Üye
    Konu Sahibi
Lumiasız geçirdiğim 1 ay
Bir ay önce Lumia telefonumun dokunmatiği kırıldı ve servise gidip gelme suresi boyunca LG-P705 kullanmak zorunda kaldım.İlk başlarda çok sıkıntı çektim.Özellikle sanal klavyesine alışamadım ve WP kadar hızlı olmadığı için telefonumu özlemeye başladım.Sonunda kavuştuk birbirimize ama :)

Telefonumu beğenmiyordum ama android olan bir telefon kullanınca değerini anladım valla.WP kullanan birisini android kesinlikle tatmin etmiyomuş.Bunu anladım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2381601, pirenuri, maydinmaydin ve 11 diğerleri


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Telefonunuza kavuşmuş olmanız çok güzel, tekrar hoşgeldiniz aramıza.
Bu sefer daha dikkatli kullanmaya çalışın :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Masquerain

Masquerain

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbuldum :D İnşallah gene kırılmaz 2 oldu bu ya.Daha dikkatli olucam tabi ki bu sefer :D
 
lost68

lost68

Üye
bende bugün cebimde telefon olduğunu unutunca koca varili dizimin üstüne koymuşum hemen yere koydum Bi baktım devam ediyor
 
csH

csH

Üye
En korktuğum şey ekran kırılması yeni ekran sanki aynı performansı vermeyecekmiş gibi geliyor 5800dan kalma Bi korku bendeki:)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bu arada söylediklerinize aynen katılıyorum.
Windows Phone deneyimini yaşayan birine, Android kullanmak gerçekten zor geliyor.
Bu yüzden WP'nin kısıtlı imkanlarından bunalıp Android'e geçen arkadaşlar genellikle WP'yi özlüyor ve bir süre sonra dayanamayıp geri dönüyorlar.

Neyse ki önümüzdeki aylarda gelecek WP8.1 güncellemesi ile mevcut sınırlamaların çoğu kalkıyor ve WP kullanıcıların özgürlük alanı biraz daha genişliyor.
WP8.1'den sonra WP telefon kullanmak daha da keyifli hale gelecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri ve Masquerain
heathrow

heathrow

Üye
Aynı sorunla tekrar karsılaşmamak için saglam koruyucu bir kılıf almanizi oneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Masquerain
Masquerain

Masquerain

Üye
    Konu Sahibi
Evet çok haklısın zaten.Eski performansla alakası yok şuan ki performansın ama gene de iyi
Bu arada söylediklerinize aynen katılıyorum.
Windows Phone deneyimini yaşayan birine, Android kullanmak gerçekten zor geliyor.
Bu yüzden WP'nin kısıtlı imkanlarından bunalıp Android'e geçen arkadaşlar genellikle WP'yi özlüyor ve bir süre sonra dayanamayıp geri dönüyorlar.

Neyse ki önümüzdeki aylarda gelecek WP8.1 güncellemesi ile mevcut sınırlamaların çoğu kalkıyor ve WP kullanıcıların özgürlük alanı biraz daha genişliyor.
WP8.1'den sonra WP telefon kullanmak daha da keyifli hale gelecektir.

İnşallah dediğin gibi olur :alkis
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Ben de şuan aynı durumdayım acayip berbat bir durum. 920'mi abime verdim 2 haftalığına galaxy wonder kullanıyorum şafak sayan askerler gibi hissediyorum özgürlüğüme kavuşmak için gün sayıyorum resmen :)
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi, 4MaGuS ve Masquerain
Masquerain

Masquerain

Üye
    Konu Sahibi
Ben de şuan aynı durumdayım acayip berbat bir durum. 920'mi abime verdim 2 haftalığına galaxy wonder kullanıyorum şafak sayan askerler gibi hissediyorum özgürlüğüme kavuşmak için gün sayıyorum resmen :)

İmşallah en kısa zamanda kavuşursun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250

Warnings

Üye
Bu arada söylediklerinize aynen katılıyorum.
Windows Phone deneyimini yaşayan birine, Android kullanmak gerçekten zor geliyor.
Bu yüzden WP'nin kısıtlı imkanlarından bunalıp Android'e geçen arkadaşlar genellikle WP'yi özlüyor ve bir süre sonra dayanamayıp geri dönüyorlar.

Neyse ki önümüzdeki aylarda gelecek WP8.1 güncellemesi ile mevcut sınırlamaların çoğu kalkıyor ve WP kullanıcıların özgürlük alanı biraz daha genişliyor.
WP8.1'den sonra WP telefon kullanmak daha da keyifli hale gelecektir.
hoşgeldiniz bu arada @bulutsuzgece kesinmi 2 nisanda gelceği 32 gün kaldı diye resim vardı ama msss mi paylaştı onu :D
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
hoşgeldiniz bu arada @bulutsuzgece kesinmi 2 nisanda gelceği 32 gün kaldı diye resim vardı ama msss mi paylaştı onu :D

2 nisanda tanıtılacak sadece, 2-3 hafta sonra developer sürümü gelir diye tahmin ediyorum ben. Final sürümü de mayıs-haziran gibi gelicek
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Bu arada söylediklerinize aynen katılıyorum.
Windows Phone deneyimini yaşayan birine, Android kullanmak gerçekten zor geliyor.
Bu yüzden WP'nin kısıtlı imkanlarından bunalıp Android'e geçen arkadaşlar genellikle WP'yi özlüyor ve bir süre sonra dayanamayıp geri dönüyorlar.

Neyse ki önümüzdeki aylarda gelecek WP8.1 güncellemesi ile mevcut sınırlamaların çoğu kalkıyor ve WP kullanıcıların özgürlük alanı biraz daha genişliyor.
WP8.1'den sonra WP telefon kullanmak daha da keyifli hale gelecektir.
Cidden Wp 8.1 den sonra çok güzel olacak fakat beni telefondan soğutan nokta şu Nokia Türkiye şu Teleservice'e lütfen el atsın tek isteğim telefonlarım hep yapılmadan geldi. Ve sorunlarım halen devam ediyor. Bu konudan çok şikayetçiyim eğer cidden düzeltilmezse başka markalara yönelmek zorunda olacağım. İnşallah Nokia Türkiye bu işe el atar.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
hoşgeldiniz bu arada @bulutsuzgece kesinmi 2 nisanda gelceği 32 gün kaldı diye resim vardı ama msss mi paylaştı onu :D

Güncelleme 2 Nisan'da gelmeyecek.
Sadece "resmi tanıtımı" 2 Nisan'da Build Zirvesinde yapılacak.
Ardından da Nisan ortalarından itibaren WP8.1'li cihazlar tanıtılacak.
Mayıs ayı sonlarında veya Haziran başlarında bu cihazlar satışa sunulmaya başlayacak.
Haziran ayının sonlarından itibaren de WP8.1 mevcut WP8'li lumialara dağıtılacak.

Ancak Developer Preview sürümünün statüsü farklı olduğundan daha erken gelecek.
Yine de Build'den önce verilmesine zor gözüyle bakıyorum ben :hmmm
Olursa güzel olur tabii ki...
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS

Warnings

Üye
Güncelleme 2 Nisan'da gelmeyecek.
Sadece "resmi tanıtımı" 2 Nisan'da Build Zirvesinde yapılacak.
Ardından da Nisan ortalarından itibaren WP8.1'li cihazlar tanıtılacak.
Mayıs ayı sonlarında veya Haziran başlarında bu cihazlar satışa sunulmaya başlayacak.
Haziran ayının sonlarından itibaren de WP8.1 mevcut WP8'li lumialara dağıtılacak.

Ancak Developer Preview sürümünün statüsü farklı olduğundan daha erken gelecek.
Yine de Build'den önce verilmesine zor gözüyle bakıyorum ben :hmmm
Olursa güzel olur tabii ki...
Yani 2 Nisanda Falan Gelmez Hayallerimiz Var 8.1 İle İlgili :D
 
erndrdyk

erndrdyk

Üye
Bu telefonu çok hızlı bir şekilde kullanmak mümkün. Ve o kadar alıştım ki androidin en hızlı telefonuna bile tahammül edemiyorum :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
o telefonu kullanırsan tabi androidden nefret edersin
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
heathrow

heathrow

Üye
Allah kimseyi telefonundan ayrı komasın :)
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
daha ses kontrollerini bile ayrı olarak ayarlayamadığımız bi sistemden söz ediyosunuz :)
 


Üst Alt