Lumia520 Facebook Beta

    Konu Sahibi
Lumia520 Facebook Beta
arkadaşlar bilgiğiniz gibi normal facebok sorunlu yeni facebook beta çıkmış aynı program TÜRKÇE DİL GELMİŞ!!!

bide şimdi ben wifiden giriyorum ama facebook paketim olduğundada girebilecekmiyim? hattım türkcell yoksa internt paketimin mi olması gerek

geçen m.face.com girdim bazen giriyo bazen girmiyo bu programda paketli girermi?

bide lumia520 amber güncellemesi geldi yükledim.

gelen yeniliklerin tam bi listesi var mı? benim gördüğüm,arama engelleme,radio,data sense,yeni duvar kağıtları,titreşim kapama başka varmı?


LÜTFEN SORULARIMI CEVAPLAYIN ARKADAŞLAR.......
 
Facebook beta mayıstan beri var ve hiç Bi telefonda Facebook paketi ile Facebook uygulamasına giremezsin girse de para yazar
 
tarayıcıdan girerek turkcel kendi sayfadında yazar bu paket tarayıcıdan girilebilir diye
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Ayarlar>uygulama ayarları>internet explorer>gelişmiş ayarlar> url'leri data sense servisine göndererek veri kullanımını azalt kutucuğunu işaretle.
eğer operatör gerekli proxy ayarlarını destekliyorsa Facebook veya diğer ücretsiz bütün paketlerini cihaz tanır ve paket veriyi kullanmadan gezinebilirsin.
 

dücane

Üye
Titresim kapama mi? Nereden kapatiyoruz titresimi ?