versino2
Üye
Lumia 925 kamera sorunları(?)
Biraz önce bir konserden geldim.Kamerasıyla ovunduğum 925 arkadaşımın n8 inden beter geldi.Sahnedeki ışıklardan fokusu bir turlu ayarlayamadı,sahnedeki adamın yuzu görünmedi hep bi ışık huzmesi vardı adamın üstünde ve üstelik 4 dk lık bir video çekiminde bile ısınma problemi oldu sağ üst köşede.Açıkçası kamerasına güvenip aldığıma pişman gibiyim
