Öneri Lumia 920mi Galaxy S3mü

Sponsorlu Bağlantılar

akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920mi Galaxy S3mü
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba..
sorucak olacagim soru ilk başta lumia 920 kullanicilari icin.
Arkadaslar telefonunuzdan memnunmusunuz uygulama bakımından olsun kasma bakımından kamera bakimindan şarj süresi bakımından yorumlarınızı almak istiyorum

Yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullanicisiyim ve telefonum cok donuyor sizin wp cihazlarinizdada bunun gibi sorunlar oluyormu bir sure sonra?


Sıradaki sorum WP kullanicilarina gelsin;
android te olduğu gibi bundada oyun yuklerken veya uygulama yuklerken apk ve sd dosyasi gibi kolay yukleniyormu lutfen bana yardımcı olun s3ucumu lumiayla takas etmek istiyorum nokia beni büyüyor açıkçası
 
Son düzenleme:


Dejavuex

Dejavuex

Üye
Tek kelime ile lumia 920 tabikide 250'yi geçgin uygulama yüklendi kasma yok.
apk olayı bunda xap diye unlock ederek cihazı o şekilde yüklüyosun ben yapmadım şahsen araştırırsan bulabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: fuko08
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Tek kelime ile lumia 920 tabikide 250'yi geçgin uygulama yüklendi kasma yok.
apk olayı bunda xap diye unlock ederek cihazı o şekilde yüklüyosun ben yapmadım şahsen araştırırsan bulabilirsin
Unlock edince ttelefongaranti disina cikiyormu peki? Birdelumia 920nin 2. El piyasasi ölü diyolar alma pisman olursun her bakimdan diyorlar
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Selam Kasma donma olmasın diyorsan windows phone 8 senin için ideal ancak uygulamalar maalesef tam düzgün çalışmıyor yani asphalt8 mesela markette altın satın alcan androidde alınıyor wp8 de maalesef sonralarda eklenicek galiba o özellik belkide eklenmiştr 1 aydır oynamıyorum :D apk gibi dosya yükleyemezsin sınırı var oda 42tl ücretle veyatta üniversite okuyorsan ücretsiz geliştirici hesabıyla devolopers üyeliği alıyorsun geliştirici gibi gözüküp unlock yapıyorsun ama sadece 10tane oyun uygulama yükleyebiliyorsunki garantiden de çıkıyor cihazın yani unlock işide kolay değil akıl karıda değil maalesef ben s3 te kalmanı tavsiye ederim 920 çok ağır bir yönden .:D.edit: ayrıca sistemde daha maalesef bildirim çubuğu yok 8.1 de gelicek diyorlar ama 8.1 de (bana) göre 2015 başında verilir gibime geliyor şimdiye 8.1 almamız lzımdı ama yok .:D.
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Selam Kasma donma olmasın diyorsan windows phone 8 senin için ideal ancak uygulamalar maalesef tam düzgün çalışmıyor yani asphalt8 mesela markette altın satın alcan androidde alınıyor wp8 de maalesef sonralarda eklenicek galiba o özellik belkide eklenmiştr 1 aydır oynamıyorum :D apk gibi dosya yükleyemezsin sınırı var oda 42tl ücretle veyatta üniversite okuyorsan ücretsiz geliştirici hesabıyla devolopers üyeliği alıyorsun geliştirici gibi gözüküp unlock yapıyorsun ama sadece 10tane oyun uygulama yükleyebiliyorsunki garantiden de çıkıyor cihazın yani unlock işide kolay değil akıl karıda değil maalesef ben s3 te kalmanı tavsiye ederim 920 çok ağır bir yönden .:D.edit: ayrıca sistemde daha maalesef bildirim çubuğu yok 8.1 de gelicek diyorlar ama 8.1 de (bana) göre 2015 başında verilir gibime geliyor şimdiye 8.1 almamız lzımdı ama yok .:D.
Ben kafaya koydum arkadaş alcam bugün olmazsa yarın olur tasarimi ve Kırmızı rengi cok hosuma gidiyor az daha beklerim. yavas yavas guzel guncellemeler geliyor yakindan takip ediyorum
 
Tmobile

Tmobile

Üye
Ben kafaya koydum arkadaş alcam bugün olmazsa yarın olur tasarimi ve Kırmızı rengi cok hosuma gidiyor az daha beklerim. yavas yavas guzel guncellemeler geliyor yakindan takip ediyorum
herkezin kendii özgür hakkı sonuçta Özgür Bir Ülkede Yaşıyoruz Ne Kadar Özgür Orası Tartışılır Ama Konumuzla Alakası Yok Gerekte Yok Sen Bilirsin Yani Değişim İyidir Ama Pişmanda Olabilirsin Maddi Durumun İyise Sıkıntı Olmaz Satarken Çok Düşük Fiyatlara Satılıyor Lumialar Alırken Pahalı Ama .:D.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nokia N8 den sonra birde android cihaz kullanayım dedim ve samsungun o meşhur(!)S3 cihazını sıfır olarak 1190 Tl ye aldım.inan 1 hafta sonra pişman oldum ve cihazı eşime vererek n8 e geri döndüm.2 ay sonra da 1250 tl ye L920 siyah aldım,müthiş bir cihaz(benim için).kamera,hız,görsellik,malzeme kalitesi vs.harika.Tabiiki esas belirleyici olan senin beklentilerindir.benim bir sonraki hedefim yine yeni bir lumia olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mtoyanik ve erdal8142
dedereis123

dedereis123

Üye
Tartışmaya bile gerek yok 920
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Dostum kesinlikle tavsiye ederim. Kasma donma onları bi unut önce. Şarj süresi çoğu telefonda olduğu gibi 1 gün. Kamerada nokia 1numara zaten sıkıntı olmaz merak etme. Mağaza gelişiyor çoğu popüler oyun ve uygulamayı bulabilirsin mağazada, eksik olanlar var ama onlar da gelicek. Apk filan bilgisayar uzerinden oyun uygulama yükleyemiyorsun, birkaç yolu var ama bulaşma onlara gerek yok. Tek pişman olacağın yön androidde ücretli uygulamaları bir şekilde ücretsiz olarak yükleyebiliyorsun telefonuna, wp'de ise şuan için öyle bir şey yok, satın almak zorundasın. Canını sıkmasın ama bu durum 10 oyun varsa 2si ücretli yani. Mağazada kampanyalar oluyor bazı günler o zaman ücretsiz indirebilirsin hem :) Sistemde bazı eksikler var, bildirim sistemi mesela. Ama 8.1 ile eksiksiz bir hale gelicek sistem. Neyse çok uzattım kesinlikle tavsiye ederim çok memnun kalacağını düşünüyorum
 
Rainesto

Rainesto

Üye
uygulama ve oyun yönünde geri ama hiç donmuyor kasmıyor rengi felanda hoş ama karar sana kalmış bence 920
 
dakamon

dakamon

Üye
Neden 920 alırsınız ki anlamam???? Paranız yoktur anlarım ama 920 nin tasarım hatalarının giderildiği 925 i neden almazsınız bunuda anlamam :) 920 çok ağır bir telefon ve kalın bir telefon. Bence 925 i bir eline 920 diğer eline al Bi bak. Şahsen ben 820 yi değiştirirsen sırf şu ağırlığı yüzünden değiştiririm. Resmen kas yaptım :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll
Rainesto

Rainesto

Üye
Neden 920 alırsınız ki anlamam???? Paranız yoktur anlarım ama 920 nin tasarım hatalarının giderildiği 925 i neden almazsınız bunuda anlamam :) 920 çok ağır bir telefon ve kalın bir telefon. Bence 925 i bir eline 920 diğer eline al Bi bak. Şahsen ben 820 yi değiştirirsen sırf şu ağırlığı yüzünden değiştiririm. Resmen kas yaptım :D:D
buda dogru :D 920 yı birinin kafasına atsan beyin kanaması geçirir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ON9
dakamon

dakamon

Üye
Nokianın meşhur bir telefonu vardı ya eski takoz derlerdi :) buda lumiaların takozu :D:D
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Benim telefonum diye demiyorum ama 920 çok iyi :)

Bende 45 adet oyun var (hafıza dolu diye 3 adet oyun silmiştim) 122 tane(şimdi saydım) program yüklü ve hiç kasma yapmıyor.Tıkır tıkır çalısıyor maşallah.:good:

Şuana kadar hiç donma yapmadı ama bir kaç kez kendisini resetledi açılıp kapandı telefon başka birşey olmadı

Son sorunu tam bilmiyorum yani apk sd gibi dosyalarla hiç uğraşmadım bi ara symbian telefonum varken uğraşıyordum.Yani bunda oyun,program kurarken onlara gerek yok mağazadan indir.Siteden telefonuna oyunu,programı gönder kendisi yüklesin hiç dokunmadan...Onun dışında zaten dışarıdan oyun ve program yüklenmediği için(şimdilik) bu soruna verebileceğim cevap bu yani :)
 
akif tuğrul

akif tuğrul

Üye
    Konu Sahibi
Neden 920 alırsınız ki anlamam???? Paranız yoktur anlarım ama 920 nin tasarım hatalarının giderildiği 925 i neden almazsınız bunuda anlamam :) 920 çok ağır bir telefon ve kalın bir telefon. Bence 925 i bir eline 920 diğer eline al Bi bak. Şahsen ben 820 yi değiştirirsen sırf şu ağırlığı yüzünden değiştiririm. Resmen kas yaptım :D:D
Arkadaş sanki 30kglik dumbell kaldiriyorsun bana :D ağırlık sporuyla ugrastigim icin o sorun olmaz lumia 920nin renkleri büyüledi beni şahsen 925te daha fazla renk seçeneği olsaydı hic gozumu kirpmadan onu alirdim..Yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar :) başka arkadaslarinda tavsiyelerini bekliyorum. .
 
merlin19

merlin19

Üye
Unlock olayına takıldım ben ne alaka? sonuçta Unlock işlemini Yaptığın Program Resmi Windows Uygulaması Garanti dışı bırakacak olsa Hiçbir yazılımcı Platforma Program Kodlamaz sonuçta Similatör kullanılarak test etmek var birde cihaz üzerinde test etmek var öyle bir saçmalık olsaydı sanırım Unlock programını Windows sunmazdı..

Diğer konuya gelince arkadaşım s3 bende kullandım sadece 7 gün dayandı bana ve lumia 920 alalı yaklaşık 2 yıl olacak halen cihazımda Tek çizik yok koruma jelatin hiçbirşeyde kullanmıyorum ayrıca 1000 ila 1500 kezde düşürdüm çok eziyet ettim tık yok kasılma olayıda yok wp diğer sistemlerden daha stabil ve hızlı bunu hiçbir platform ile karşılaştırmak bile hata olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Tmobile

Tmobile

Üye
Unlock olayına takıldım ben ne alaka? sonuçta Unlock işlemini Yaptığın Program Resmi Windows Uygulaması Garanti dışı bırakacak olsa Hiçbir yazılımcı Platforma Program Kodlamaz sonuçta Similatör kullanılarak test etmek var birde cihaz üzerinde test etmek var öyle bir saçmalık olsaydı sanırım Unlock programını Windows sunmazdı..

Diğer konuya gelince arkadaşım s3 bende kullandım sadece 7 gün dayandı bana ve lumia 920 alalı yaklaşık 2 yıl olacak halen cihazımda Tek çizik yok koruma jelatin hiçbirşeyde kullanmıyorum ayrıca 1000 ila 1500 kezde düşürdüm çok eziyet ettim tık yok kasılma olayıda yok wp diğer sistemlerden daha stabil ve hızlı bunu hiçbir platform ile karşılaştırmak bile hata olur.
İstediği kadar orjinal yazılım olsun sonuçta dışardan zararlı virüslü bir içerik yükleyebilirsin gibi sorunlar olduğundan mesela bir yazılım yükledin cihazın tüm ayarlarına erişmeye hakkı var cihazı sıfırladı cihaz açılmıyor eee suçlusu kim devolopers unlock onun için garantiden çıkıyor editleme bknz(türk servisler yani teknik servisler unlocku anlamıyor sıfırlayıp gönderince sıfırlamadan göndersende anlamaz gerçi adam nokia da çalışıyor rom nasıl atılır telefon nasıl flaşlanır diyorsun hangi uygulama o diyor :D.)
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
925 almanı ama 16gb değil 32 gb olanını yada biraz daha bekle nisan ayı içerisinde çok daha özellikle cihazlar tanıtılacak mesela 1520v 920de elbette s3 e göre tartışmasız daha iyidir ancak 2. Plana atılmaya başlandı gelen güncelleme yeni cihazlara göre geç geliyor buda seni sinir ediyor yeni çıkan bazı nokıa uygulamalarıda çalışmayabiliyor tabiki bu hatalar düzelecek tir ancak benim tavsiyem 32 gb lık 925 yada biraz daha beklemen.
 

kartal-78

Üye
merhaba bende senin gibi l920 ile s3 un arasında kalmıştım bende böyle bir konu açtım ikisini kıyasladım tam 5 ay boyunca ve her ikisinide inceledim yorumları okudu ve sonunda l920 aldım hiç pişman değilim kasma donma virüs sıkıntısı yok istedin kafa oyun uygulama yükle ve gün geçtikçe mağza gelişiyor ileride daha iyi olacaktır l920 yi tavsiye ederim ( not samsung htc ve diğer markalarda wp 8 e geçecekler ) ilerki dönemlerde buna göre değerlendir
 


Üst Alt