akif tuğrul
Üye
Lumia 920mi Galaxy S3mü
Arkadaslar öncelikle hepinize merhaba..
sorucak olacagim soru ilk başta lumia 920 kullanicilari icin.
Arkadaslar telefonunuzdan memnunmusunuz uygulama bakımından olsun kasma bakımından kamera bakimindan şarj süresi bakımından yorumlarınızı almak istiyorum
Yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullanicisiyim ve telefonum cok donuyor sizin wp cihazlarinizdada bunun gibi sorunlar oluyormu bir sure sonra?
Sıradaki sorum WP kullanicilarina gelsin;
android te olduğu gibi bundada oyun yuklerken veya uygulama yuklerken apk ve sd dosyasi gibi kolay yukleniyormu lutfen bana yardımcı olun s3ucumu lumiayla takas etmek istiyorum nokia beni büyüyor açıkçası
sorucak olacagim soru ilk başta lumia 920 kullanicilari icin.
Arkadaslar telefonunuzdan memnunmusunuz uygulama bakımından olsun kasma bakımından kamera bakimindan şarj süresi bakımından yorumlarınızı almak istiyorum
Yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullanicisiyim ve telefonum cok donuyor sizin wp cihazlarinizdada bunun gibi sorunlar oluyormu bir sure sonra?
Sıradaki sorum WP kullanicilarina gelsin;
android te olduğu gibi bundada oyun yuklerken veya uygulama yuklerken apk ve sd dosyasi gibi kolay yukleniyormu lutfen bana yardımcı olun s3ucumu lumiayla takas etmek istiyorum nokia beni büyüyor açıkçası
Son düzenleme:
apk gibi dosya yükleyemezsin sınırı var oda 42tl ücretle veyatta üniversite okuyorsan ücretsiz geliştirici hesabıyla devolopers üyeliği alıyorsun geliştirici gibi gözüküp unlock yapıyorsun ama sadece 10tane oyun uygulama yükleyebiliyorsunki garantiden de çıkıyor cihazın yani unlock işide kolay değil akıl karıda değil maalesef ben s3 te kalmanı tavsiye ederim 920 çok ağır bir yönden .
Sistemde bazı eksikler var, bildirim sistemi mesela. Ama 8.1 ile eksiksiz bir hale gelicek sistem. Neyse çok uzattım kesinlikle tavsiye ederim çok memnun kalacağını düşünüyorum
