dakamon
Üye
Hala 925e karşı 920 yi savunan var beyler beyler 920 sahibisiniz ditiye bu kadar savunmaya gerek yok ya iki zevkler ve renkler tartışılabilir tabiki kimisi uzaya giderken kimisi de taş devrinde kalmak isteyebilir taşlar ağır olur bilirsiniz
özellikle vurgulandı çoğu otorite tarafından 920 in çok ağır olması ve kalın olması gibi eksileri bu telefonda giderildi denmişti. Yatarken sırt üstü telefonu kullanın bakalım 920 yi nasıl hissediyorsunuz bir sure sonra. İsterseniz badici olun ister herkul bir sure sonra canınız yanıyor. Ben 820 kullanırken ki yaşadıklarımdan yola çıkıyorum 920 yi oradan tahmin edebiliyorum. Biri demiş ki incelirse sağlamlığı düşer diye dostum ben inşaat mühendisiyim emin ol kalınlaştıkça kırılganlığı da artar yere düşerken ki momentumu da artar. Fizik dersi vermek istemiyordum ama yapacak bir şey yok. Lg g flex telefon yaptılar kavisli bir telefon ve üzerine basıyorlar dümdüz oluyor ama hiç bir hasar yok telefonda ve telefon ince. Mevzu incelik değil malzeme kalitesi bunu şu forumda uzun zamandır gezen herkesin biliyor olması gerekirdi. Ben 920 sahibi kim ile karşılaştıysam ilk akla gelen şey ağırlığı dediler. İlk başta buda bana normal geliyordu ama zamanla ağırlığının derdini daha iyi anladım. Tekrar soyluyorum zevk meselesi kimisi ağır ve kalın telefon sever kimsi ince ve hafif. Teşekkürler
özellikle vurgulandı çoğu otorite tarafından 920 in çok ağır olması ve kalın olması gibi eksileri bu telefonda giderildi denmişti. Yatarken sırt üstü telefonu kullanın bakalım 920 yi nasıl hissediyorsunuz bir sure sonra. İsterseniz badici olun ister herkul bir sure sonra canınız yanıyor. Ben 820 kullanırken ki yaşadıklarımdan yola çıkıyorum 920 yi oradan tahmin edebiliyorum. Biri demiş ki incelirse sağlamlığı düşer diye dostum ben inşaat mühendisiyim emin ol kalınlaştıkça kırılganlığı da artar yere düşerken ki momentumu da artar. Fizik dersi vermek istemiyordum ama yapacak bir şey yok. Lg g flex telefon yaptılar kavisli bir telefon ve üzerine basıyorlar dümdüz oluyor ama hiç bir hasar yok telefonda ve telefon ince. Mevzu incelik değil malzeme kalitesi bunu şu forumda uzun zamandır gezen herkesin biliyor olması gerekirdi. Ben 920 sahibi kim ile karşılaştıysam ilk akla gelen şey ağırlığı dediler. İlk başta buda bana normal geliyordu ama zamanla ağırlığının derdini daha iyi anladım. Tekrar soyluyorum zevk meselesi kimisi ağır ve kalın telefon sever kimsi ince ve hafif. Teşekkürler
21 gün önce açılmış konu 
